Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian äkkiä muuttaa toisen miehen luokse

06.09.2019 |

Asun tällä hetkellä entisen mieheni kanssa. Olen muuttamassa muutaman viikon päästä toiselle paikkakunnalle uuden miehen luokse. Olen tuntenut tämän uuden miehen vasta kaksi kuukautta ja olemme nähneet vain viikonloppuisin, koska käyn töissä. Entinen mieheni ei tiedä että olen löytänyt uuden. Hän tietää vain sen verran että muutan pois. Onko liian äkkiä muuttaa yhteen uuden kanssa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootte nähneet noin 8 kertaa? No aika pikaista on.

Vierailija
2/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan muutat liian nopeasti. Mutta äkkiä se sulle selviää ja alat harkita ihan omaakin kämppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsystä vaihto... katso nyt varmuuden vuoksi vielä kolmaskin mies valmiiksi, jos toisen kanssa ei natsaakaan niin voit muuttaa sen kolmannen luokse.

4/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa vietin kesälomasta tämän uuden kanssa, mut muuten on nähty viikonloppuisin.

Vierailija
5/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut miettimään onko liian pikaista, luultavasti on.

Vierailija
6/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan ymmärtämään näitä , joilla on järjetön kiire muuttaa yhteen edes tuntematta toista vielä kunnolla ? Mitä te siitä saatte ? Saatte vinkua vuoden päästä täällä kun ei ollutkaan onnea ja auvoa ? Säälittävää läheisriippuvuutta.

Vierailija
7/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitää olla kunnioitusta sitä ihmistä kohtaan, jonka kanssa olet kuitenkin jo elämäsi jakanut jonkin aikaa, että edes kerrot hänelle mitä on tekeillä.

Vierailija
8/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissasi 😂 naurettavaa, etkö pärjää yksin 😂

Vierailija
9/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei valttamatta. Itse elin kaukosuhteessa joulukuussa tapaamani miehen kanssa. Vietimme joulukuussa viikon yhdessa, sen jalkeen nahtiin kahden viikonlopun verran kevaan aikana. Kesalla menin lomallani hanen luokseen ja jain (ennalta suunnittelemattomasti) hanen luokseen asumaan. 

Mies asui ei pelkastaan eri paikkakunnalla, vaan myos eri maassa...

Vain harvat paatokset ovat pysyvia - itse ajattelin tuolloin etta jos menee sukset ristiin niin paaseehan sielta pois. 

Olen edelleen silla tiella. :D 

Eli sen kun vaan, jos itsesta tuntuu hyvalta. Ei kaikkea mitata ajallisesti. 

Vierailija
10/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä saamaa olin sanomassa. Jos asiaa joutuu kysymään on yleensä oikeassa. Miksi kysyisit asiaa joka on sinulle täysin selvä?

Vierailija
11/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä saamaa olin sanomassa. Jos asiaa joutuu kysymään on yleensä oikeassa. Miksi kysyisit asiaa joka on sinulle täysin selvä?

Jotkut ihmiset on herkempia sosiaalisille normeille ja arvoille (so. toisten arvostelulle) kuin toiset. Siksi. 

Talla ei ole valttamatta mitaan tekemista omien epailysten kanssa. 

Valitettavan moni nainen toimii sen perusteella, mita toiset ajattelevat ja miten hanta toimintansa perustalla arvottavat, sen sijaan etta luottaisivat vaistoihinsa ja tekisivat niin kuin itsesta tuntuu hyvalta. 

12/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran pitää olla kunnioitusta sitä ihmistä kohtaan, jonka kanssa olet kuitenkin jo elämäsi jakanut jonkin aikaa, että edes kerrot hänelle mitä on tekeillä.

En halua loukata, koska tiedän että hänellä on tunteita vielä vaikka hänellä on jo jotain uutta säätöä. Tämä entinen päätti että erotaan ja eroon ei liity muita ihmisiä (tai sit hän ei oo kertonu että hänellä on joku uus minkä takia halus erota). Erottiin kesällä ja löysin uuden. Asunto asioiden takia vielä yhdessä asutaan tämä kuukausi.

13/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissasi 😂 naurettavaa, etkö pärjää yksin 😂

Miks pitäis olla yksin jos on mahdollisuus olla jonkun kanssa? Eikös se oo naurettavaa että on yksin ja etsii tinderistä seuraa? Kyllä mä ainakin haluun saada säännöllisesti k*rpää.

Vierailija
14/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Seuraa tunteitasi. Ja äkkiä pulla uuniin.

Vierailija
15/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska kuvioissa ei ilmeisesti ole lapsia, on ihan sama, mitä teet. Itse en kyllä muuttaisi noin pian yhteen, koska minusta on ihan kiva asua itsekseni - voihan sitä silti olla suhteessa ja nähdä vaikka kuinka usein, tai vaikka olla ison osan aikaakin yhdessä. Ja eihän se yhteenmuutto mitään peruuttamatonta ole - jos huomaatte, että ette haluakaan asua yhdessä, voi aina muuttaa erilleen. Joskus tosin "liian aikainen" yhteenmuutto voi olla suhteelle haitaksikin, koska ei oikeasti vielä tunne toista.

Vierailija
16/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No ei valttamatta. Itse elin kaukosuhteessa joulukuussa tapaamani miehen kanssa. Vietimme joulukuussa viikon yhdessa, sen jalkeen nahtiin kahden viikonlopun verran kevaan aikana. Kesalla menin lomallani hanen luokseen ja jain (ennalta suunnittelemattomasti) hanen luokseen asumaan. 

Mies asui ei pelkastaan eri paikkakunnalla, vaan myos eri maassa...

Vain harvat paatokset ovat pysyvia - itse ajattelin tuolloin etta jos menee sukset ristiin niin paaseehan sielta pois. 

Olen edelleen silla tiella. :D 

Eli sen kun vaan, jos itsesta tuntuu hyvalta. Ei kaikkea mitata ajallisesti. 

Teillähän menee kivasti, kun elätät miehen ja käyt kaupassa exceltaulukon kanssa, että hän voi kokkailla ja siivota.

17/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää välillä että meneeköhän vähän liian nopeesti tämä homma. Mut toisaalta miksei sitä vois kokeilla. Tahtoisin kuulla muitten kokemuksia.

Vierailija
18/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö edes kysyä? On todellakin liian aikaista ja kuka hyppii suhteesta toiseen?

Vierailija
19/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos nait vain sen kanssa jonka luona asut. 

Vierailija
20/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ajatuksenakin että muuttaisi yhteen tuntemattoman ihmisen kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä