Intti, stondis ja jarru
Inttiaikana en muista, että olisi koskaan ollut kunnon aamustondista enkä muista kertaakaan nähneeni muillakaan. Silloin huhuttiin, että kiisseleissä on jarrua, mikä hillitsee miehiltä stondikset. En välttämättä tuota uskoisi, mutta erikoinen juttu. Yleensähän siinä iässä seisoi aina ja varsinkin aamuisin.
Vai onko sitten niin, että stressi tms. vaikutti niin paljon. Mikä muiden muistikuvat on, muistatko stondiksia inttiajalta?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ei sielä mitään jarrukiisseleitä ole kuin korkeintaan omissa seksintappajissa liimamaisena laikkuna.
On totta, ettei intissä ole aamustondista mutta itse yhdistin sen puutteen ihan toiseen asiaan. Siihen hirveän karmeaan aamuherätykseen. Hirveä huuto ja mölinä yhtäkkiä keskellä syvää väsymystä. Vähemmästäkin veitikka ajattelee jatkavansa vielä unia, vaikka muu ukko joutuu sängystä nousemaan.
Itse kuitenkin runkkasin punkassa ennen unia. Jos kiisseleissä jarrua olisi, luulisi että tuokin olisi mahdotonta mutta ainakin itselläni kiisselit lensi pöksyihin ihan normaalissa kahdessa minuutissa toimenpiteen alottamisesta. Toisin on esim ssri masennuslääkityksen vaikutuksesta. Ei tahdo nalli millään irrota.
Mutta juu vehkeet toimi armeijan aikana ja varsinkin armeijan lomilla ihan normaalisti. Jarru on urbaanilegenda.
(Armeijassa -98)
”Aamustondishan” syntyy jo yöllä, ei heräämisen hetkellä tai sen jälkeen. Seisoo, lerpahtaa, taas seisoo ja lerpahtaa. Monesti on erektio, jos herää vaikka aamuyöllä kesken unien. Siten en itse usko herätyksen rujouden vaikuttavan aamuseisokin puuttumiseen. Koskaan en telttaa huomannut itsellä tai toisilla, vaikka oli lukemattomia aamuja ja aamutoimia. Se on omituinen juttu, kun sen ikäistä väkeä on niin paljon. Jarruun en toki usko minäkään.
Juttu tosiaan tuntuu urbaanilegendalta mutta itsekin ihmettelin aamuseisokkien puuttumista. Siviilissä niitä oli kuitenkin lähes joka aamu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sielä mitään jarrukiisseleitä ole kuin korkeintaan omissa seksintappajissa liimamaisena laikkuna.
On totta, ettei intissä ole aamustondista mutta itse yhdistin sen puutteen ihan toiseen asiaan. Siihen hirveän karmeaan aamuherätykseen. Hirveä huuto ja mölinä yhtäkkiä keskellä syvää väsymystä. Vähemmästäkin veitikka ajattelee jatkavansa vielä unia, vaikka muu ukko joutuu sängystä nousemaan.
Itse kuitenkin runkkasin punkassa ennen unia. Jos kiisseleissä jarrua olisi, luulisi että tuokin olisi mahdotonta mutta ainakin itselläni kiisselit lensi pöksyihin ihan normaalissa kahdessa minuutissa toimenpiteen alottamisesta. Toisin on esim ssri masennuslääkityksen vaikutuksesta. Ei tahdo nalli millään irrota.
Mutta juu vehkeet toimi armeijan aikana ja varsinkin armeijan lomilla ihan normaalisti. Jarru on urbaanilegenda.
(Armeijassa -98)
”Aamustondishan” syntyy jo yöllä, ei heräämisen hetkellä tai sen jälkeen. Seisoo, lerpahtaa, taas seisoo ja lerpahtaa. Monesti on erektio, jos herää vaikka aamuyöllä kesken unien. Siten en itse usko herätyksen rujouden vaikuttavan aamuseisokin puuttumiseen. Koskaan en telttaa huomannut itsellä tai toisilla, vaikka oli lukemattomia aamuja ja aamutoimia. Se on omituinen juttu, kun sen ikäistä väkeä on niin paljon. Jarruun en toki usko minäkään.
Ei mua se stondiksen puute ihmetytä. Ei sitä tule yleisissä saunoissa, suihkuissa sun muissa missään muuallakaan. Miksi intissä sitten tulisi.
Mutta jos jarrukiisseli olisi totta, luulisi ettei vehje toimisi sitten ollenkaan. Niin monta kertaa kuitenkin intissäkin runkkasin tilaisuuksien tullen, ja homma toimi joka kerta kuin ennenkin inttiä, että aika huonoa jarrua olisi kun ei kertaakaan runkkaamista, orgasmia ja tulemista estänyt.
Eka kerta runkkasin ”niin ettei peitto heilu” jo viikon kuluttua intin alettua ja niinkin huomaamattoman pienellä terskan pään sivelyllä hyvin nopeasti, parissa minuutissa masu kastui jättiläissatsin syöksyllä. Orkku oli myös kuin salama olisi iskenyt-tasoa. Yksi voimakkaimpia orkkuja sitten runkkailun alettua, johtuen varmaankin viikon teini-paineista. Joten jos kiisselissä olisi yhtään mitään jarruja ollut, ei se ainakaan mulla toiminut.
Tuohon aikaan vielä inttimuonat oli armeijan omien keittiöiden tekemiä, eikä nykyajan leijona-katering moskaa.
(Sama -98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Armeijassa -98)
Ei mua se stondiksen puute ihmetytä. Ei sitä tule yleisissä saunoissa, suihkuissa sun muissa missään muuallakaan. Miksi intissä sitten tulisi.
(Sama -98)
Tässä on keskusteltu siitä ristiriidasta, että siviilissä porukalla on säännöllisesti aamuseisokki, mutta intissä ei. Ei nuo mainitsemasi tilanteet ole sellaisia, missä ihmisillä yleensä seisoo.
Kyllä sitä aikanaan oli. Ainesosan nimeä en muista. Mut tais loppua käytöstä jo joskus 70 - 80 luvulla.
Ihmettelin joskus, mitä ihmeen aprikoosijämäeriä armeija aina osti sotilaille tarjottavaksi. Aprikoosijugurttia en ole nähnyt missään muualla. Aprikoosi sitä ja tätä. Kas kun ei aprikoosilihakeittoakin. Urbaanin legendan mukaan aprikoosilla olisi luonnollinen jarruvaikutus. Miten on tänä päivänä? Löytyykö aprikoosia armeijan ruokalistalta omituisen usein?
USA:n merijalkaväen miehet kiertävät aprikoosin kaukaa. Kyseessä on taikauskoinen myytti, jonka mukaan aprikoosi on epäonnen hedelmä joka houkuttelee vihollisen ammuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin joskus, mitä ihmeen aprikoosijämäeriä armeija aina osti sotilaille tarjottavaksi. Aprikoosijugurttia en ole nähnyt missään muualla. Aprikoosi sitä ja tätä. Kas kun ei aprikoosilihakeittoakin. Urbaanin legendan mukaan aprikoosilla olisi luonnollinen jarruvaikutus. Miten on tänä päivänä? Löytyykö aprikoosia armeijan ruokalistalta omituisen usein?
USA:n merijalkaväen miehet kiertävät aprikoosin kaukaa. Kyseessä on taikauskoinen myytti, jonka mukaan aprikoosi on epäonnen hedelmä joka houkuttelee vihollisen ammuksia.
Valio aprikoosijugurttia saa ihan kaupasta. Se on ihan hyvän makusta. Hedelmäpommissakin taitaa olla moista. Samoin aamuheijarit toimii edelleen ja mälli lentää kuin pikkupojalta, joten aprikoosi ei taikoja tee tai olen supermies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valio aprikoosijugurttia saa ihan kaupasta. Se on ihan hyvän makusta. Hedelmäpommissakin taitaa olla moista. Samoin aamuheijarit toimii edelleen ja mälli lentää kuin pikkupojalta, joten aprikoosi ei taikoja tee tai olen supermies...
Vastauksena vielä armeija-asiaan. Se mälli lensi kyllä sieläkin. Useasti. Samoin heijaritkin toimi silloin kun tartti.
Erikoista kyllä, seksiä intissä teki mieli joka päivä ja runkkaamalla sai pelit toimimaan, mutta aamustondis oli harvinaisempaa. Samaan aikaan siviilissä seisokit oli kyllä jämäkkiä. Joskus intin loppupuolella löysin lomilla tyttöystävän ja sai melkoset kyydit parin viikon kiinniolon jälkeen.
Olisikohan Intin aikataululla osuutta asiaan? Intissä herätys taisi olla klo 6:00, ja aika harva nuori on siihen aikaan heräilemässä siviilissä? Intissä siis herätään ennen aamuseisokkia?
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan Intin aikataululla osuutta asiaan? Intissä herätys taisi olla klo 6:00, ja aika harva nuori on siihen aikaan heräilemässä siviilissä? Intissä siis herätään ennen aamuseisokkia?
Nimestään huolimatta se aamustondis esiintyy jaksoittain pitkin yötä, kuten tuossa ylempänä on selitetty.
Viikonloppuna. 3-4 kertaa päivässä ja iltavapailla keskiviikkoisin 1-2 x tyttöystävän kanssa tyhjennys. Ihan hyvin pärjäsi, paitsi leirityksissä.
Tänäpäivänä tuollaisen lääkeaineen ruokaan salaa ujuttaminen on jo sen luokan itsemääräämisoikeuden rikkomus, että siinä jää rättisulkeisetkin sijalle 10.
AP, älä pelkää ei niillä elämäntavoilla (heräämiset, marssit jne) siellä elimistö keksi alkaa tekemään mitään seksuaalista, jos eivät ne kuulu siviilielämäänsä.
Ei siellä mitään jarrua tarvita, kun on tupa täynnä paskalta haisevia ja piereskeleviä könsikkäitä!
Ei kyllä tullut mieleenkään runkkailla intissä tai seisotella,menin sinne -79 oppimaan taistelemaan enkä mitään muuta.Opit meni kyllä perille onneksi.
(Armeijassa -98)