Ihmeellinen naismaku (kumppani ehdokas)
Ihmettelen itseäni. Ulkonäöllisesti näytän innostuvan naisista jotka polttelee pilveä tai omaavat kissan.
Aivan käsittämätöntä. En urani takia voi kuvitella naista joka käyttäisi edes joskus pilveä. Ja allergian takia taas kissa naiset jää myös valinnoista. Mutta toinen toisensa jälkeen törmään edellä mainittuihin.
Mites teillä? Törmäättekö usein kumppani ehdokkaisiin jotka miellyttää runsaasti silmäänne mutta arvot tai joku muu estää välittömästi kiinnostuksen? Ja jos törmäätte sellaisiin, niin mikä on syynä että ohitatte?
Kommentit (5)
Etsi nainen, joka näyttää pilvenpolttajalta ja kissanomistajalta, mutta ei polta pilveä eikä omista kissaa. Helppoa.
No ei ole kyllä kohdalle osunut. Kissatyyppejä ei ainuttakaan, eikä pilven polttajaa. Ulkonäöllisesti samaa tasoa kuin minä mutta en vaan ole syttynyt, eikä syynä ole kissattomuus tai pilvettömyys. Kun ei kolahda, niin ei kolahda. M38
Minun naiseni ovat järjestään olleet jotain valmiiksi elämän murjomia ja traumatisoimia parkoja. Ei siinä mitään, tykkään hoivata mutta kun suhde aina päättyy siihen että traumat ovat liian vahvat ja nainen ei kestä normaalin parisuhteen haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Minun naiseni ovat järjestään olleet jotain valmiiksi elämän murjomia ja traumatisoimia parkoja. Ei siinä mitään, tykkään hoivata mutta kun suhde aina päättyy siihen että traumat ovat liian vahvat ja nainen ei kestä normaalin parisuhteen haasteita.
Mitä lienevät nämä normaalin parisuhteen haasteet?
Ulkonäöllisesti pilvenpolttaja tai kissanomistaja? On tosiaan aivan käsittämätöntä.