Mies ei tule kotiin. Mitä teen?
Mies lähti yksin kahdeksi yöksi mökille. Kertoi, että on ollut niin rankkaa töissä, että tarvitsee hetken omaa rauhaa. Ok, sopi mulle, ymmärsin kyllä ja tiedän työn paineet.
Mutta tästä mökille lähdöstä on kulunut nyt KAKSI VIIKKOA JA KAKSI PÄIVÄÄ. Mies ei vastaa puhelimeen, jos soitan, viesteihin vastaa lyhyesti. Ei vastaa kunnolla kysymyksiini, mistä on kyse. En tiedä, milloin aikoo palata. On freelancer, tekee etätöitä milloin missäkin.
Itse en voi (enkä edes halua) lähteä sinne käymään, minulla on työt, lapset ja koti hoidettavana. Mies ei ole yhteydessä minuun tai lapsiin. Paitsi tänään laittoi minulle viestin "tekeekö mieli munaa? Tule panolle"
Ei todella tee mieli. Pääsin töistä 21.00, menen aamulla töihin 07.00. Hoidan tässä välissä lapset yms. Mä oon aivan raivona, eikä tuolla ääliöllä ole ilmeisesti mitään käsitystä miksi. En mä voisi ikinä tehdä samanlaisia ohareita perheelle.
Mä en tajua.
Mitä mä teen?
Varmaan mun pitäisi jättää se sika (av)
Mitä sä tekisit?
Kommentit (36)
Kännissä siellä riekkuu, kannattaisi käydä katsomassa ettei eksy xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on putki päällä, etsi tiedot katkaisupaikasta ja lähetä ne sille. Ja sano että kotiin ei ole tulemista ellei itse lähde sinne ja ilmoita että on siellä.
Onko sillä ketään kaveria joka voisi käydä katsomassa onko masentunut, eli pitääkö olla huolissaan?Tyyppi on ekan kerran jäänyt mökille juopotteleen ja nauttimaan omasta olosta, ja AV mammat on katkaisua hakemassa :D Voi tsiisus. Anna miehen nollata tilanne, kyllä se kotiin tulee ja sovittaa tekonsa.
No voi tsiisus, tavalliset järkevät perheelliset ihmiset kertovat etukäteen että hei, nyt olen tinttaamassa x päivää, onhan se ok, eivät väitä olevansa pari päivää, joka yhtäkkiä onkin pari viikkoa.
Alkoholistit tekevät niin, taikka muut joita perhe ei enää kiinnosta pätkääkään.
Ja tässä käytin sanamuotoa tinttaa, mutta tarkoitin kuitenkin että henkilö kertoo mitä ja minne lähtee ja milloin tulee takaisin. Siis niinkuin normaalit ihmiset ”Mennään poikien kanssa mökille, tuun takas sunnuntaina” Hyvin oletettavasti siis tinttaamaan mutta mitäs siitä, kunhan tulee selvänä takas ajoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on putki päällä, etsi tiedot katkaisupaikasta ja lähetä ne sille. Ja sano että kotiin ei ole tulemista ellei itse lähde sinne ja ilmoita että on siellä.
Onko sillä ketään kaveria joka voisi käydä katsomassa onko masentunut, eli pitääkö olla huolissaan?
Ap on nyt sitten se toinen nainen . Tai kolmas ----viides ....?
Kypsä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä provo siinä mielessä, että jää lukijan hoksattavaksi että se miehen lähettämä viesti oli jollekin ihan muulle. Lukija voi edes hetken kuvitella olevansa fiksu, kun hoksaa tämän.
Pohdin tätä, mutten usko todeksi. Mieheni on keski-ikäinen, reilusti ylipainoinen, lössähtänyt, erektio-ongelmainen tavis. Minulle kyllä rakas, mutta mun on kyllä äärimmäisen vaikea kuvitella naista, joka haluaisi alkaa suhteeseen hänen kanssaan.
Ap
Erektio ongelmia vaan sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä ketään kaveria joka voisi käydä katsomassa onko masentunut, eli pitääkö olla huolissaan?Tyyppi on ekan kerran jäänyt mökille juopotteleen ja nauttimaan omasta olosta, ja AV mammat on katkaisua hakemassa :D Voi tsiisus. Anna miehen nollata tilanne, kyllä se kotiin tulee ja sovittaa tekonsa.
No voi tsiisus, tavalliset järkevät perheelliset ihmiset kertovat etukäteen että hei, nyt olen tinttaamassa x päivää, onhan se ok, eivät väitä olevansa pari päivää, joka yhtäkkiä onkin pari viikkoa.
Alkoholistit tekevät niin, taikka muut joita perhe ei enää kiinnosta pätkääkään.
Suomi nainen = jakorasia
No kyllä olisi entinen mies, jos lapsille tekisi noin.
Tulikohan se panoviesti mieheltä laitettua vahingossa väärään numeroon?
Olisin vastannut, että "joko taas, juurihan pantiin aamulla".
No ottaisin tietenkin eron tuollaisesta miehestä.
Kysy mieheltä, mihin sen tavarat voi toimittaa? Sano, että uusi ja parempi mies on muuttamassa sen paikalle.
Tuliko takaisin vai joutui suoraan ulkoruokintaan?
Jos et tienaa sen ääliön siivellä TODELLA rutkasti vaivoistasi, voit hyvin kävellä ulos tai jättää sen sian ulkopuolelle (riippuen kämpän omistussuhteista). Näköjään sinulla työ ja vielä vuorolisät, niin etköhän pärjää ilmankin.
Raukkaus tulee ja menee, kun vain antaa mennä. Uuttakin tulee. Kokemusta on. Juu.