Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vuosikymmen viettää nuoruus

Vierailija
05.09.2019 |

Mikä vuosikymmen on ollut mielestänne parasta aikaa viettää nuoruus? Perusteluja?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus silloin kun satuprinsessoja vielä oli. En kyllä ole elänyt sitä aikaa, että en tiedä miten kauas menneisyyteen pitää mennä.

Vierailija
42/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paras aika olla nuori oli 4.2.1452 klo 12.19

Aah, aika ennen mustaa surmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysäriteini täällä. Muulla ei ole mitään väliä, oliko joku huonommin vai paremmin (lama-Suomi jee), mutta olen onnellinen, että näin teknon esiintulon mainstreamiin. Vaikka eurodance oli välillä melko silsaa (How Much is the Fish), niin oli siellä house- ja underground-puolella paljon helmiä joukossa.

Eurodancea kuunnellessani ja videoita katsellessa tuli kyllä kaiho itselle! Siis kaikki ihmiset niin liikkuvaisia ja simpsakassa kunnossa ja hyvännäköisiä ihan ilman mitään ”lisäkkeitä”! Persoonallisia vaatteita, tanssia ja paljasta pintaakin. Ja miksi ei enää tunnu olevan sellaisia naisääniäkään, siis tosi mataliakin ja hyvänkuuloisia, kun nykyisin tuntuu kuulevan vaan nenälaulua, honotusta ja epämääräistä piipitystä. Ysäri/ nollarinuori olen, ja se oli mielestäni hyvä ajanjakso, hintataso vielä siedettävä, älylaitteet ei hallinnut eikä muutenkaan ollut meininki mallia byroslavia vaan tosi rentoa :)

Vierailija
44/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 luku ehdottomasti.

Vierailija
45/46 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen mikä on "nuoruuden" määritelmä, joku määritteli aiemmin ketjussa ikävuodet 20-29, mikä omalla kohdalla osuisi välillä 1994-2004, mutta enpä nyt tiedä oliko se kovin hyvää aikaa, mieliala oli aika musta lama-ajan jäljiltä, enkä tälläkään välillä päässyt kuin osa-aika- ja pätkätöihin, joten eipä paljon rahassa ryvetty. Armeijahan oli kanssa käytävä siinä 1994-95 kun mies olen.

Jotkut artikkelit aina väittää, että meikäläisen ikäisen pääsi laman jälkeen hyväpalkkaisiin vakituisiin töihin, mutta minä ainakaan en ole päässyt. Välillä olin kyllä vakituisessa teollisuustyössä, mutta se kävi liian raskaaksi fyysisesti ja yövuorot vielä päälle, vaikka olin minä siinä kyllä melkein 14 vuotta. Rahaa siinä ei kyllä tienannut vuorotöistä huolimattakaan edes kolmeakymmentä tonnia vuodessa edes koko sen ajan jälkeenkään!

Vierailija
46/46 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Tietenkin se oman nuoruuden aika jokaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan