Soitin pitseriaan kun pitsastani puuttui yksi täyte, tyly vastaus
siis kävin ostamassa lähipitseriasta fantasiapitsan ja kotona pitsaa aloitettuani huomasin, että yksi tilaamani ja maksamani täyte puuttuu. Soitin pitseriaan ja kerroin siitä täysin neutraalisti. Vastaus: Pahoittelen. Oliko vielä muuta?
Jonkinlainen ystävällinen ele olisi ollut ehkä paikallaan. En lähtenyt mitään vaatimaan vaan ajattelin, että he kysyvät haluanko hakea uuden pitsan tai vaikka vain limun korvaukseksi virheestä. Asun tämän paikan vieressä ja olen käynyt siellä monesti, mutta enää ei ylpeys anna periksi asioida enää kun eivät asiakkaistaan näköjään välitä.
Ihme myös sinänsä, kun nykyään moni paikka kysyy tähtipisteitä käynnin jälkeen joten huono arvostelu jää näkymään toisille asiakkaille.
Kommentit (3)
Asiakaspalvelu kusee.
Maksoit, olisi pitänyt huomioida jotenkin.
Soita uudestaan. Sano, että tilasit pitsan ja yksi aine puuttui ja kerro mikä. Jos sama vastaa puh ja sanoo Soitit jo ja oliko vielä muuta. Niin sano että oli muuta ja paljonkin, minkä takia puuttuu? Ja saan kai rahan takaisin tai seuraavasta pitsasta alennusta. Oliko omistaja puhelimessa, jos ei ni pyydä omistaja puh. Tuote pitää olla semmoinen kuin on tilannut.
ainiin ja kyseessä oli suomalainen asiakaspalvelija, ennen kuin ylläpito poistaa aloituksen ra sistisena -Ap