Ovatko nämä palstan "ulimiehet" oikeasti niin tyhmiä kuin antavat ymmärtää?
Heillä kun ei tunnu olevan alkeellisintakaan kykyä hahmottaa tilanteiden ja asioiden välisiä eroja. Esimerkiksi:
Kuvan lähettäminen tietylle henkilölle yksityisviestillä vs. kuvan lataaminen omalle Instagram-sivulle
Kuva sukupuolielimestä vs. kuva, jossa ei näy sukupuolielintä
Lähinnä kiinnostaa, pidetäänkö noita älyttömiä analogioita oikeasti ihan loogisina vai heitelläänkö niitä välittämättä pätkääkään siitä, onko niissä mitään järkeä.
Kommentit (24)
Miehillä älylliset lahjat jakaantuu epätasaisesti. Tuskin ne fiksuimmat tapaukset jaksavat raivota koko päivää palstoilla syyttäen muita ongelmistaan. Ne alle 80 äo:n tapaukset kyllä jaksavat.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti luulen, että suurin osa on aitoja tapauksia. Oon nimittäin sen verran ollut asiakaspalvelutyössä, että tiedän, miten monenlaista ääliötä maailmaan mahtuu. Kouluvuosina en ollut vielä törmännyt livenä, ja luulin, että vastaavat oli jotain pilaa.
Aspahommia teen minäkin, johon kansalaisella on asiaa. Syvin pääty on hyvin eskapistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti luulen, että suurin osa on aitoja tapauksia. Oon nimittäin sen verran ollut asiakaspalvelutyössä, että tiedän, miten monenlaista ääliötä maailmaan mahtuu. Kouluvuosina en ollut vielä törmännyt livenä, ja luulin, että vastaavat oli jotain pilaa.
Aspahommia teen minäkin, johon kansalaisella on asiaa. Syvin pääty on hyvin eskapistinen.
Aspa on ala jota jokaisen ihmisen pitäisi joskus joutua tekemään. Suurin osa suht asiallista, mutta ne erityiskeissit jotka ovat vain jotain ihan ... Ihmisiä joiden moraaliset valmiudet eivät kelpaisi edes rahaa vastaan hampurilaisen saamiseen.
Ei niitä tosiaan monta ole, mutta spämmäävät tänne varmaan 24/7.