Tämä oli sitten viimeinen pisara, mies osti äidilleen syntymäpäivälahjaksi kaksi kertaa hintavamman kaulakorun, mitä vihkisormukseni maksoi
En ala tässä tarkkoja summia laittamaan mutta yli tuhannesta eurosta puhutaan. Nyt on mielellä todella pahasti tärkerysjärjestys pielessä.
Jos ei ala kuulua erittäin hyvää selitystä tai minulle edes hintaluokaltaan samanveroista sormusta, niin jätän miehen. Ja tämä ei ole vitsi.
Kommentit (39)
Nainen/vaimo voi jäättää miehen mitättömästä asiasta kuten sormuksen arvosta! Äiti ei koskaan jätä poikansa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen/vaimo voi jäättää miehen mitättömästä asiasta kuten sormuksen arvosta! Äiti ei koskaan jätä poikansa.
Eli stoorin mies valinnut puolensa fiksusti. bd
Oletettavasti elät pidempään kuin miehesi äiti ja jos osoittaundut hyväksi vaimoksi, saat sinäkin vielä joskus arvokkaan lahjan.
Kaikkia hölmöjä provoja te viitsittekin vääntää. :D
Vierailija kirjoitti:
Miehille äidit ovat tärkeämpiä henkilöitä, kuin jotkut kihlasormuksella kahlittavat satunnaispanot. Äitejä on vain yksi, uuden panon saa helposti mistä hyvänsä!
Ap, et ole tärkeä meille, etkä erittäin fiksulle miehellesi . Voisitko vaan kadota !
Taidat olla niitä ihmisiä joita kutsutaan termillä v-tun rahanahne baska.
No sehän saa sen perintönä takasin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin oman vihkisormukseni itse. Eikö mies rakasta mua ollenkaan tai meninkö turhaan naimisiin?
Minäkin, kävin sen vielä yksin ostamassa. Enpä taas ole tuostakaan tajunnut suuttua.
Eli jos tuosta nyt pitäisi päätellä, niin poikani eivät siis saa tulevaisuudessa antaa minulle kalliita lahjoja, etteivät vaimot hermostu. Aika erikoiselta kuulostaa.
Mä ostin aikanaan vihkisormuksen itse ja kävin yksin sen myös valitsemassa. Mies kysyi, että saako hän nähdä sormuksen ennen häitä.
Mies on nykyään ex.
En läheskään aina tunnista trolleja, mutta tämä on päivänselvä tapaus. Ja vieläpä huono matalamielisessä kliseisyydessään. 0/5
Ymmärrän hyvin sekä ap:ta että ap:n miestä. Meillä toistuu jatkuvasti tismalleen sama kuvio ja syytkin ovat tiedossa. Mieheni äiti on erittäin itsekeskeinen, huomionhakuinen ja turhamainen ihminen, joka mittaa omaa arvoaan ulkoisilla seikoilla. Jos mittauksen tulos on epämieluisa, hän ei syytä siitä itseään vaan ainoaa läheistä ihmistään, poikaansa (miehensä otti hänestä eron jo kauan sitten). Kyseinen nainen oli myös nuorena todella hyvännäköinen, enkä ihmettele että silloin on varmasti saanut miehiltä mitä vain huokailemalla ja sormiaan napsauttamalla. Nyt päälle 70-vuotiaana vaatii samaa palvelua ja samaa hemmottelua - mutta nyt siis kosijoiden sijaan pojaltaan. Syntymäpäivistään hän rupeaa pokkana messuamaan jo kuukausia ennen h-hetkeä, ja nimipäivinään käynnistää marttyyrikoneiston jos jotain uutta kallista pakettia ei ole ilmestynyt rakkauden symboliksi. Pakottaa poikansa kirjoittamaan lomamatkoilta lähetettäviin kortteihinkin osoiterivien päälle "rakas äitini Marketta Sievänen", että postinkantaja näkisi mitenkovasti hänestä välitetään.
Silti vähän kismittää tietää että itse olen saanut syntymäpäivälahjaksi esim. keittiöpyyhkeitä, kun taas tämä rouva vietti viime synttäreillään viikon ulkomaanloman mieheni laskuun. Eikä ollut edes pyöreitä vuosia.
Otan sen kuitenkin merkkinä siitä, että mieheni uskaltaa olla seurassani oma itsensä, ja suhteemme perustuu oikeisiin tunteisiin. Sitä ei tarvitse materialla pönkittää.
Vierailija kirjoitti:
En läheskään aina tunnista trolleja, mutta tämä on päivänselvä tapaus. Ja vieläpä huono matalamielisessä kliseisyydessään. 0/5
Et siis usko, että naiset voivat oikeasti olla noin idiootteja? Missä kuplassa elät?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin sekä ap:ta että ap:n miestä. Meillä toistuu jatkuvasti tismalleen sama kuvio ja syytkin ovat tiedossa. Mieheni äiti on erittäin itsekeskeinen, huomionhakuinen ja turhamainen ihminen, joka mittaa omaa arvoaan ulkoisilla seikoilla. Jos mittauksen tulos on epämieluisa, hän ei syytä siitä itseään vaan ainoaa läheistä ihmistään, poikaansa (miehensä otti hänestä eron jo kauan sitten). Kyseinen nainen oli myös nuorena todella hyvännäköinen, enkä ihmettele että silloin on varmasti saanut miehiltä mitä vain huokailemalla ja sormiaan napsauttamalla. Nyt päälle 70-vuotiaana vaatii samaa palvelua ja samaa hemmottelua - mutta nyt siis kosijoiden sijaan pojaltaan. Syntymäpäivistään hän rupeaa pokkana messuamaan jo kuukausia ennen h-hetkeä, ja nimipäivinään käynnistää marttyyrikoneiston jos jotain uutta kallista pakettia ei ole ilmestynyt rakkauden symboliksi. Pakottaa poikansa kirjoittamaan lomamatkoilta lähetettäviin kortteihinkin osoiterivien päälle "rakas äitini Marketta Sievänen", että postinkantaja näkisi mitenkovasti hänestä välitetään.
Silti vähän kismittää tietää että itse olen saanut syntymäpäivälahjaksi esim. keittiöpyyhkeitä, kun taas tämä rouva vietti viime synttäreillään viikon ulkomaanloman mieheni laskuun. Eikä ollut edes pyöreitä vuosia.
Otan sen kuitenkin merkkinä siitä, että mieheni uskaltaa olla seurassani oma itsensä, ja suhteemme perustuu oikeisiin tunteisiin. Sitä ei tarvitse materialla pönkittää.
Mutta kun emme tiedä ap:n äidistä näitä asioita ja taidat heijastaa omaa tarinaasi ihan täpöllä ap:n aloitukseen, mikä ei ole valveutuneen aikuisen ihmisen hommaa.
Minun mieheni tinkasi vihkisormukseni hintaa ihan kivasti alas. Seurasin huuli pyöreänä kun säästi useamman satasen.
Yhdessä 20 vuotta ja lähetän mieheni edelleen tinkimään isommat kaupat.
Olen halpuutettu!
Saakohan äiti vielä parempaa seksiäkin kuin vaimo. Oidipaalisen iän pitäisi kyllä mennä vaimoltakin ohi jo melko nuorena, vai eikö parta vielä kasva?
Vierailija kirjoitti:
Saakohan äiti vielä parempaa seksiäkin kuin vaimo. Oidipaalisen iän pitäisi kyllä mennä vaimoltakin ohi jo melko nuorena, vai eikö parta vielä kasva?
Huono/olematon seksielämä confirmed. :))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis usko, että naiset voivat oikeasti olla noin idiootteja? Missä kuplassa elät?
Miten sait sanan i diootti läpi ilman sensuuria? taidat olla mo de.
Kyllä minäkin aikanaan ihmettelin, miksi ex-mies osti yks kaks äitilleen (jonka uskonnollinen vakaumus kieltää kaiken koruilla pröystäilyn) kalliin kaulakorun. Jollakinhan se piti kiitollisuus ostaa siitä, että äiti oli vuosien mittaan maksanut pojan peli- ja nettiseksivelat pois jo useampaan kertaan. Kiva oli kuulla tämä jälkikäteen, mutta tulipa tietoon itselle liika myöhään. Sitä ei ollut koskaan perhejuhlissa kivaa kuulla, miten hänen äitinsä kertoi kaikille sukulaisilleni ”Niihä se tuo Jape imi minun tissiä nelivuotiaaksi asti ku minähä annoin ja jos se halusi tissiä, se tuli minun viereen jakkaran kansa ja kiipesi ja nosti minun paijan heleman ylös ja huusi, että TISSIÄ! Nyt ei näistä ennää tuu ku hapanta!” Kyllä kuulkaa helpotti erota... ihan jo sen äitin murteenkin takia 🤣.
Koruihin ei kannattaisi haaskata tuhansia euroja, jos tulee yllättäviä menoja. Eiköhän satasellakin saa jotain. Ellei se ollut hänen äitinsä harras toive, että saa kerran elämässä kalliin korun.