Teititelläänkö sinua kaupassa/kassalla? Ikäsi?
Kommentit (17)
Mikä siinä haittaa teitä ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä haittaa teitä ?
Sinccis
Ollaan samalla viivalla iästä riippumatta.
Ainakin vielä sinutellaan kuittia tarjotessa: "Ole hyvä".
Ikää 53 v.
(Ei minua kyllä teitittelykään haittaisi, ei ole niin noposen nuukaa.)
Ei, olen 27v. Tosin meidän pienellä kylällä kaikki tuntee toisensa joten olisi omituista jos seinänaapurini (kaupassa töissä) teitittelisi minua.
Joskus joku nuori teitittelee. Varmaan vaan jäänyt päälle. Toivottavasti... Olen 25-vuotias. Joskus näytän teiniltä, joskus 30-vuotiaalta, mutta en todellakaan teitittelyikäiseltä.
Olen suunnilleen saman ikäinen, ja on teititelty silloin tällöin. Toisaalta minua arvioidaan ikääni nuoremmaksi usein.
Minusta teitittely kuuluu hyviin tapoihin, ja teitittelen itsekin tuntemattomia aina, pois lukien lapset ja teinit.
Entinen opiskelukaverini kertoi silloin parikymppisenä, että häntä teititellään aina, mm. kaupoissa, junissa. Hän ei ollut muita vanhemman näköinen, mutta pukeutui huomattavan konservatiivisesti ja jopa hienosti. Päättelimme teitittelyn johtuvan siitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen 45 v. ja oikeastaan pidän siitä, että silloin tällöin minä olen jollekulle te. Vanha hyvä tapa.
Enemmänkin saisi teititellä. N 48
Jotkut asiakkaat suuttuvat teitittelystä oikeasti.
Olen saanut monta kertaa kuulla, että ei ole meitä olen yksin.
Joskus joku nuorempi jannu teitteli, otin vittuiluna. En kuulu enää ikäluokkiin joita teititellään vaikka ikää alkaa ollakin. Vanhakantaista touhua enkä halua profiloitua eliittiin joka sellaisesta saa kicksejä.
En ole kiinnittänyt huomiota. Välillä kai. Saa teititellä, en tykkää huonoa. Olen 50 v.
Teitittely ei välttämättä tarkoita, että näyttää "vanhalta". Ehkä voi pukeutua tyylikkäästi, ns. hienosti, niin voi johtua siitä. Yleensä minua sinutellaan, joskus teititellään. Ennen vanhaanhan teititeltiin kaikkia, nuoriakin. on ollut aika kun omia vanhempiakin on teititelty.
...enkä ole siitä kovin innoissani. Tuntuu vanhalta. ap