Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos ex hyvistä viime yön unista :(

Vierailija
05.09.2019 |

Tausta se, että erottu eksän (ei puoliso) jotain 5-6 vuotta sitten. Ollaan hyviä ystäviä (ei seksiä) ja jeesaa mua tarvittaessa kotona tai töissä tarvittaessa asioissa ja minä sitten vastavuoroisesti, missä apua tarvitsee. Soitellaan myös usein. Puhuttu muutamaan kertaan, että vaikka toisista tykätään, niin ikinä ei ole yhteenpaluuta, sillä se ei toiminu. Molempien mielipide tämä.
Asun eka kerroksessa.
No asiaan. Tuli karseessa kännissä terassille just ku menny sänkyyn, jotain 24.00. Ikkunoihin ja oven karmiin hakkaamista, huutelua, kiroilua ku ei pääse sisään.
Päätin, että en päästä. Joskus olen päästänyt, ku kylmä ollut ja siksi varmaan kännissä tulee tuttuun paikkaan. Sohvalla nukkunut, mutta jokainen jolla ollut känninen yöllä kotona ja itsellä töihinmeno aamulla, tietää, ettei siitä nukkumisesta mitään tule.

Ajattelin, että aikansa yritettyään poistuu paikalta. Paskanmarjat. Kaksi tuntia jaksoi. Silloin pinna paloi ja avasin sen verran ikkunaa, että ilmoitin, että 5 min aikaa tai soitan poliisit. Eihän siinä kukaan nukkunut; minä tai naapurit. Pyysi, ettei poliisia vaan taksi. No soitin taksin ja lähti sillä. Siinä sitten tunnin vielä odotin, että taas ryske alkaa. Ei tullut takaisin.
Ei ollut eka kerta. Selvinpäin maailman ihanin ihminen, mutta kännissä tulee mun asuinalueelle ryyppämään, kun tuntee sieltä porukkaa ja sitten ajattelee, että mun tykö nukkumaan.
Tiedän, että olen tehnyt virheen aikaisemmin, kun pari kolme kertaa päästänyt nukkumaan säälistä. Muutaman kerran lähtenyt niska-perse -otteella taksiin. Kerran poliisien toimesta.
Selvinpäin pyytää anteeksi ja koskaan ei enää.... Ja taas, kun alueella. Ja kuten sanoin. Asun eka kerroksessa. En ystävyyttä halua kokonaan poikki, kun tunnettu jo 10 vuotta ja ihana ystävä, paitsi tuossa mielentilassa.

Eipä tässä muuta tehtävissä kuin kärsi.... Kiitos kun sain purkautua tänne. Onneksi oma toimisto. Ajattelin pistää tunniksi kohta nukkumaan. Jäi meinaan unet sattuneesta syystä aika vähille :D

Hyviä vinkkejä tilanteeseen, vaikka tiedän ne etukäteen (ystävyys poikki, muuta, soita aina poliisit)

F

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kappalejaottelu. En tarkoituksella lyönyt "Enteriä" kahteen otteeseen, kun mulla joskus jättänyt "metrin" pituisen välin ja se ollut hölmön näköistä. Ei näköjään enää niin tee.

ap

Vierailija
2/8 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon tuollaisesta, mikä WT-meininki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinen kysymys tässä tapauksessa on: pitäisikö exä päästää sisään vai ei? 

Tässä kysymyksessä vastakkaiset arvo<t ovat lähimmäisen auttaminen ja mielihyvä.

Seurauseettisestä näkökulmasta Benthamin hedonistisessa kalkyylissä huomioitavat seikat ovat: 

Intensiteetti: Exälle sisälle päästäminen aiheuttaa suurempaa nautintoa kuin ulos jääminen, sillä siten hän pääsee nukkumaan. 4

Nautinnon kesto: Mies saa nukkua koko yön, mutta naisen unta taas häiritään. 3

Varmuus: On varmaa, että mies saa nautintoa tapahtumasta, mutta nainen ei. 5

Etäisyys: Mies saa nautintoa heti, nainen kärsii myöhemmin, seuraavana päivänä. 5

Hedelmälisyys: Tekoa seuraa se, että mies tulee myöhemmin oven taakse uudelleen. -5

Puhtaus: Teosta seuraa naiselle todennäköisesti vastakkaisia tunteita -5

Laajuus: Teko vaikuttaa kahteen henkilöön 2

14, kannattaa päästää mies sisään!

Vierailija
4/8 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysymyksessä vastakkaiset arvo<t ovat lähimmäisen auttaminen ja mielihyvä.

Seurauseettisestä näkökulmasta Benthamin hedonistisessa kalkyylissä huomioitavat seikat ovat: 

Intensiteetti: Exälle sisälle päästäminen aiheuttaa suurempaa nautintoa kuin ulos jääminen, sillä siten hän pääsee nukkumaan. 4

Etäisyys: Mies saa nautintoa heti, nainen kärsii myöhemmin, seuraavana päivänä. 5

Hedelmälisyys: Tekoa seuraa se, että mies tulee myöhemmin oven taakse uudelleen. -5

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
5/8 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava vastaus!

Tällaisten lukeminen piristää päivääni - kerrankin jotain järkevää ajattelua, eikä vain mielipiteitä.

Vierailija
6/8 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista hankkiutua eri asuinalueelle asumaan?

Vierailija
7/8 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Yksinhuoltaja83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava vastaus!

Tällaisten lukeminen piristää päivääni - kerrankin jotain järkevää ajattelua, eikä vain mielipiteitä.

No nyt joo..... :D :D Ikinä en enää päästä sisään. Päinvastoin toimin kuin tämä "järkevä ajattelutapa".

Itse ajattelin yöllä ryskettä kuunnellessani, että exä on tyypillinen mies, joka verrattavissa koiraan (etenkin känninen mies), kun vahvistat koiran negatiivista toimintaa sitä toimintaa palkitsemalla, niin ei se koira ikinä opi tavoille, vaan toistaa negatiivista käytöstä aina uudestaan ja uudestaan, kun tietää saavansa loppujen lopuksi siitä haluamansa palkinnon (voit vapaasti laittaa sanan "koira" tilalle "mies".

Tästä syystä exän huonoa käytöstä en enää palkitse. Käyttöön koirankasvatusmenetelmät :D :D

F

Vierailija
8/8 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudu eroon tuollaisesta, mikä WT-meininki!

Kuten sanoin, en hyvää ystävää halua (10 v) halua elämästä pois. Lue aloitus viesti.

WT-meiningistä olen samaa mieltä. Tämä tosin oli yksipuolista. Miten olisin voinut tilanteen estää??

F