Valehtelin Elisan myyjälle ettei ole telkkaria. Sain hyvän mielen
Loppui myyntipuhe kuin seinään ja joutui myyjä kerrankin päättämääm puhelun ihan itse.
Suosittelen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla rikos jos valehtelee puhelinmyyjälle. Kaupantekotilanteessa ei saa valehdella.
:D
Vierailija kirjoitti:
"Ei kiitos, en tilaa, kiitos hei" toimii hyvin myös.
Mut kato siitä ei saa yhtä hyvää mieltä kuin valehtelusta 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon "ei kiitos, en tarvitse" ja sillä aina saa loppumaan puhelun.
Olen kuunnellut kun puoliso sanoo näin, ja puhelu ei tällä vielä lopu, ei todellakaan. En ole koskaan todennut että myyjä lopettaisi myynnin näihin sanoihin. Ei koskaan.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla rikos jos valehtelee puhelinmyyjälle. Kaupantekotilanteessa ei saa valehdella.
Mikä rikosnimike? Mikä kaupantekotilaisuus se on jos toinen ei ole kiinnostunut ostamaan mitään?
Työpaikkakiusaaminen kotimyyntitilanteessa.
No tuota logiikkaa soveltaenhan on ei-toivottu puhelinmyyjän soitto kotirauhan häirintää. Koskaan en ole antanut kenellekään mitään markkinointilupia, silti vaan soitellaan. Jos vastaan myyjälle että ei ole telkkaria, miten se häntä vahingoittaa tai loukkaa, jos en olisi alun alkaenkaan aikonut ostaa mitään? Tuolla tavalla asia on heti loppuun käsitelty, myyjä ei jää tuhlaamaan aikaansa hedelmättömään myyntiyritykseen ja pääsee koittamaan onneaan eri asiakkaan kanssa. -ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valehtelusta saa hyvän mielen, miksi ei maksimoisi sitä keksimällä oikein muhevaa valhetta? Joku "mulla ei ole telkkaria" kuulostaa lähinnä hätäiseltä valkoiselta valheelta :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut kun puoliso sanoo näin, ja puhelu ei tällä vielä lopu, ei todellakaan. En ole koskaan todennut että myyjä lopettaisi myynnin näihin sanoihin. Ei koskaan.
ap.
Puhelu loppuun kun puhelun lopettaa todettuaan ettei kiinnosta. Fiksu myyjä hyväksyy tilanteen, vänkääjä saa punaista luuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valehtelusta saa hyvän mielen, miksi ei maksimoisi sitä keksimällä oikein muhevaa valhetta? Joku "mulla ei ole telkkaria" kuulostaa lähinnä hätäiseltä valkoiselta valheelta :-D
Oli ihan riittävän muheva vale. Myyjä aikansa kakoiltuaan kysyi vielä että onko tablettia. Partaveitsenterävä älyni puntaroi, että mitä tarkoittaa. Jouhevasti valehtelin kuitenkin tähänkin varman päälle , että ei ole tablettia. Olin täysin niskan päällä. Huvittuneena odotin jatkoa.
Tämän jälkeen myyjä sanoi että ei hänellä sitten ole oikein mitään tarjota ja päätti puhelun.
ap.
Hah hah hah
Taas sain puhelinmyyjän suun tukkoon. Sanoin taikasanat. " Ei ole telkkaria" ja Elisan puhelinmyyjä toivotti hyvät päivänjatkot ja lopetti puhelun.
ap
Kaikkein paras konsti on kun vaihtaa puhelinnumeron ja vielä salaiseksi, ei soittele taatusti yksikään puhelinmyyjä enää. Ei tarvitse vastailla turhiin puheluihin ja varsinkaan ei tarvitse miettiä millä tavalla myyjälle valehtelisi kun ei halua ostaa mitään :)
Elisa on kyllä syvältä tuossa pakkomyynnissään. Mulla on markkinointikielto. Pari viikkoa sitten soitti Elisan myyjä, sanoin heti, että mulla on markkinointikielto, heppu pokkana väitti, ettei ole markkinoimassa eikä myymässä mitään. No, myihän se, nopeampaa laajakaistaa, sanoin, että mulle riittää taloyhtiön nopeus ja myyjä jäi jankuttamaan, että mikä mulla on syynä ettei nopeampi kelpaa. No, kun mulle riittää tämä nykyinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Ei ole tarkoituskaan, että jäät kuuntelemaan mitähän myyjä tähän vastaa, vaan sanot "ei kiitos" ja painat punaista luuria.
Mä sanon nykyään kaikille puhelinmyyjille (puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla) että ei kiitos, hyvää päivänjatkoa ja painan punaista luuria ja sen jälkeen numero estoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Ei ole tarkoituskaan, että jäät kuuntelemaan mitähän myyjä tähän vastaa, vaan sanot "ei kiitos" ja painat punaista luuria.
Vastasin sellaiselle, joka esitti että puhelu loppuu, kun ilmoittaa ettei ole kiinnostunut tuotteesta. Näin toki pitäisi olla, mutta kun ei ole.
ap
Työpaikkakiusaaminen kotimyyntitilanteessa.