Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huusin äsken 6-vuotiaalleni, että saatanan perkeleen tyhmä kakara!!! Kiukutteli niin, että multa meni hermot!

Vierailija
30.05.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä sitä käyttäytymisen mallia lapselle...

Vierailija
2/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mullakin tulee välillä huudettua kun lapset tappelee, eivät tottele jne (vaikka tiedän kyllä että se on lapsellista eikä auta), joskus niin vaan käy, ei sille mahda mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kyllä kilahdan välillä lapsille, mutta pyrin pyytämään anteeksi jälkeenpäin.

Vierailija
4/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA KUN LAMPAANPÄÄLLE PUHUIS!!! (tämänkin olen sanonut)

Uh, eipä mieltä ylennä moiset jutut :(

Vierailija
5/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tiedän, että se on typerintä mitä voi tehdä. Malliahan ne lapset meistä vanhemmista ottaa ja itseäni saan syyttää lasteni lyhytpinnaisuudesta, mutta minkäs teet..? Itse olen ollut helposti räiskyvä jo pienestä pitäen, vaikka vanhempani varsinaisia viilipyttyjä.. Minulla kun pimahtaa, niin se on oksat pois. Suusta tulee kyllä todella rumaa tekstiä. Käsiksi en koskaan käy, mutta tavaroita voin seinään paiskoa. Ja ikää on jo 35-vuotta, ettei ihan teinijuttuja..

Vierailija
6/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin 7-vuotiaani välillä mahdoton, on ollut kaiken ikäisenä, ja olen huutanut paljon, mutta ei minun suustani kyllä lapseen kohdistuvia kirosanoja ja haukkumisia ole silti päässyt. Tajuatko ollenkaan, miten rankkaa kieltä käytät?

Vierailija
7/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä vältän ja olen siinä onnistunutkin on haukkuminen. Mä en hauku lastani tyhmäksi, idiootiksi yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan