Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron mitä tapahtui (mutta en ajankohtaa)

Vierailija
04.09.2019 |

Vaihdoin auton. Olin kertonut etukäteen myyjälle viasta x, jota kuitenkin epäilin vain ominaisuudeksi. Kuski toi 'uuden' auton lähimpään liikkeeseen ja minä toin omani. Lähdimme koeajoille.

Päätin ajaessani, että vaikka pelottaa, niin tämän minä ostan. Pelotti siis siksi, että vieras auto tuntui ihan oudolta omalla ajamisen jälkeen.

Kun kurvasin takaisin kaupan pihaan, näin kuskin. Hänellä oli vakava ilme. Hän mainitsi siitä viasta, josta olin jo kertonut. Petyin valtavasti. Kuski pelotteli minua kauhukuvilla, kuinka paljon rahaa menisi ja että ei ehkä kannata ottaa autoani vaihdossa.

Sivusilmällä katselin koeajamaani autoa ja mietin, että sinne meni sitten. Yritin valmistaa itseäni siihen pettymyksen määrään, kun kurvaisin takaisin kotiin entisellä autollani. Ei sen niin pitänyt mennä, vaikka rakas menopeli olikin.

Lopulta saimme diilin myyjän kanssa, joudun maksamaan muutaman satasen asiasta x, mutta se on ainoa velvoite. Muu on sitten myyjän riskiä.

Varmaan moni ei olisi lähtenyt tällaiseen, mutta itse koin että se oli hyvä diili. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että automyyjiä pitäisi vihata, mutta itse olen kyllä tyytyväinen siihen miten he aina joustavat ja sumplivat niin, että asiakas saa auton ja jos joutuu maksamaan ylimääräistä, niin mahdollisimman vähän. Toki he eivät yritä tehdä hyväntekeväisyyttä, mutta itse olen tyytyväinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme