Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko koskaan katunut naisen jättämistä?

Vierailija
04.09.2019 |

Eli oletko koskaan lopettanut suhdetta ja katunut sen tekemistä?
Lasketaan suhteeksi pidempiaikainen tapailu/seurustelu/avo-/avioliitto.
Jos olet, niin kuinka kauan eron jälkeen ja minkä vuoksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katunut mutta en silti sano, että suhteen päääminen olisi ollut helppoa. Ensimmäisen parisuhteeni koin vasta yliopiso vuosinani. - En olisi uskonut, että minä olen se, joka päättäisi tuon samaisen suhteen. Omasta halustani ja päätöksestäni. Sen jälkeen olen toistaiseksi ollut sinkkuna. Aina joskus on mielessäni kyllä käyny, että mitä jos kuitenkin olisimme jatkaneet yhdessä mutta parempi näin.  

Vierailija
2/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katunut lapseni äidin jättämistä. Koska uusi nainen, ihan rehellisesti sanottuna, ei ollut kuin hetken jännitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katunut lapseni äidin jättämistä. Koska uusi nainen, ihan rehellisesti sanottuna, ei ollut kuin hetken jännitys.

t. nainen joka leikkii nukkekodilla.

ex-ukko: anteeksi rakkaani että olin tyhmä, otatko minut takaisin

maailman paras vaimo: houkka, minä olen nyt Pedron kanssa, voit pestä uuden autoni jos haalut

ex-ukko: mitä vain kunhan saan koskettaa edes jotain sinulle kuuluvaa!

Vierailija
4/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maailman paras vaimo: houkka, minä olen nyt Pedron kanssa, voit pestä uuden autoni jos haalut

Onko sulla kaikki hyvin?

Vierailija
6/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut aika monen miehen sanovan, että ovat kaatuneet lastensa äidin jättämistä. Ero tuo mukanaan niin paljon ongelmia ja lisäksi arki tulee uuteenkin suhteeseen. Lapset kärsivät erosta aina ja enemmän kuin aikuiset tajuavat. Ja sinun kanssasi ei ole enää kentän laidalla sitä, joka iloitsee yhtä paljon lapsesi tekemästä maalista.

Vierailija
7/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 18v jälkeen. Sen jälkeen kuin nainen jonka matkaan lähdin, vaihtoi minutkin lennossa.

Vierailija
8/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen. Pari kertaa olen lopettanut suhteen liian nopeasti ja niistä on jäänyt huono maku myös itselleni. Eivät nuo suhteet olisi ehkä ikuisesti kestänyt muutenkaan, mutta nuorena olin liian hätäinen. Jos ei muuta, niin olenpa oppinut sen, että suhteen eteen pitää tehdä töitä ja hätäisiä ratkaisuja katuu.

Vierailija
9/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun. Jätin naisen aivan typerästä syystä. Mua häiritsi, koska se opiskeli liikaa eikä sillä ollut aikaa lähteä ulos ja se istui iltamyöhään lukemassa tentteihin ja kirjoittamassa. Jälkeen päin ajateltuna aivan pas ka syy jättää se enkä oo löytänyt ketään yhtä hyvää sen jälkeen ja vertaan kaikkia exään. Ex oli raitis, kiltti, samat arvot, seksiä sain ja arki toimi. Jälkiviisaana voisin sanoa, että ei kannattanut. Se valmistui parissa vuodessa, löysi uuden miehen, perheellistyi ja voin myöntää, että pikkuisen kirpaisee ettei se tehnyt sitä mun kanssa ja syy on ihan mun lapsellisuus, kun se oli "tylsä".

Vierailija
10/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne naiset, joiden kanssa seurustelun olen lopettanut (2-3 kpl) eivät ole kaduttaneet. Ei niistä oikeasti mitään olisi tullut.

Se ainoa nainen joka jätti minut, onkin sitten mietityttänyt jo vuosikymmeniä. Olisi pitänyt tehdä enemmän suhteen eteen, jne, jne.... Mutta toisaalta olisiko elämämme ollut sitten yhtään sen parempaa kuin tämä nykyinen versio? Kaikkea sitä tuleekin keskellä yötä mietiskeltyä.

Vierailija
11/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut niitä jotka itse jätin. Oli siis oikeita päätöksiä. Jokaisen kohdalla ollut jotenkin helpottunut että se on ohi. Nykyisen kanssa ollut 10v ja edelleen haluankin olla.

Vierailija
12/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut

En ole koskaan jättänyt.

Vieläkin lähes neljänkymmenen vuoden jälkeenkin tuntuu maailman ihaninmalta naiselta.❤️

Vierailija
13/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katunut

En ole koskaan jättänyt.

Vieläkin lähes neljänkymmenen vuoden jälkeenkin tuntuu maailman ihaninmalta naiselta.❤️

Ihana kuulla joskus myös tällaisia tarinoita 👍.

Vierailija
14/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katunut

En ole koskaan jättänyt.

Jep jep, mutta tästä ei nyt ollut kyse aloituksessa.

Ei ap

Vierailija
15/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katunut

En ole koskaan jättänyt.

Jep jep, mutta tästä ei nyt ollut kyse aloituksessa.

Ei ap

Olipas se suora vastaus AP:n kysymykseen.

Vierailija
16/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
17/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 

Vierailija
18/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jättänyt. Sen ainoan ottamista kadun kyllä aika usein.

Vierailija
19/23 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jättänyt. Minut on kyllä jätetty monta kertaa.

M40

Vierailija
20/23 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi