Kumman kanssa olisit, tai kumpi on paremman näkönen?
Peukutus ketju.
Voit laittaa siis vaihtoehdot a ja b, joista eka on yläpeukku ja toka alapeukku.
Voit laittaa viestiin, tarkoitatko ulkonäköä vai luonnetta.
Aloitan:
Kumman kanssa luonteen puolesta olisit? A: Maria Nordin B: Lorna Morello (se hahmo OITNB:ssä, ei näyttelijä)
Kommentit (27)
Juhana Vartiainen vai Osmo Soininvaara
Ulkonäkö huomioon ottaen. Luonnehan on tismalleen sama.
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän oikeasti tosi vaikean: kumman kanssa sekä ulkonäön että luonteen huomioiden:
Martina Aitolehti vai Janna Hurmerinta?
Kumman kaa olisit
1. Vetää sua turpaan, on narsisti, näyttää hevoselta ja käyttää niin paljon meikkiä ettet tunnistaisi ilman
vai
2. Vetää sua turpaan, on narsisti, näyttää hevoselta ja käyttää niin paljon meikkiä ettet tunnistaisi ilman
En missään tapauksessa väitä että puhun mainitsemistasi ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän oikeasti tosi vaikean: kumman kanssa sekä ulkonäön että luonteen huomioiden:
Kumman kaa olisit
1. Vetää sua turpaan, on narsisti, näyttää hevoselta ja käyttää niin paljon meikkiä ettet tunnistaisi ilman
vai
2. Vetää sua turpaan, on narsisti, näyttää hevoselta ja käyttää niin paljon meikkiä ettet tunnistaisi ilman
Oletko saanut Jannalta pataan? Mitä teit?
Vappu Pimiä vai Aino Kaisa Pekonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa olisit
vai
Oletko saanut Jannalta pataan? Mitä teit?
Esittelemäni vaihtoehto 2. vetää turpaan vain omia puolisoitaan :) nro 1. kunnostautuu lähinnä sellaisten hakkaamisessa, jotka aiheuttavat mustasukkaisuutta. Mutta siis en minä missään ole ketään nimennyt...
Et sitten voinut laittaa linkkejä...
Luonteen perusteella Marja Hintikka vai Jenni Pääskysaari?