Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin tupakanpolton 4kuukautta sitten. Nyt iski masennus, oletteko kokeneet samaa tupakanpolton lopettamisesta?

Vierailija
04.09.2019 |

Poltin 15vuotta yli 60savukettaa päivässä. Nyt on niin masentunut olo ja olen varma että johtuu tästä tupakoinin lopettamisesta. Ei ole koskaan ennen mitään masennukseen liittyvää ollut kun tupakoin. Mitään en saa aikaseksi ja kaikki asiat tympäsee tälläistä ollut jo pari kuukautta. Ooteko kokeneet tällästä olo tilaa, tupakoinnin lopettamisen jälkeen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut ja se kesti yli vuoden tupakoinnin lopettamisesta. En kylläkään polttanut kuin 30 savuketta päivässä.

Vierailija
2/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetin tupakoinnin, minulla tuli virtaa enemmän ja jaksoin tehdä paljon enemmän kaikkea asioita. Nyt lopettamisesta 5 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kans tullut passiivisempi tupakoinnin lopettamisen jälkeen. Ei enää tule lähdettyä samaan malliin ulos kuin ennen.

Vierailija
4/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä sitä turhaa kiduttamaan ittiä, vaan aloita polttaminen uudestaan.Mutta yritä polttaa vähemmän vaikka 10 savuketta päivässä. Olen polttanut 15 vuotta ei käy mielessäkään että lopettaisin, poltan noin 10 savuketta päivässä.

Vierailija
5/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä sitä turhaa kiduttamaan ittiä, vaan aloita polttaminen uudestaan.Mutta yritä polttaa vähemmän vaikka 10 savuketta päivässä. Olen polttanut 15 vuotta ei käy mielessäkään että lopettaisin, poltan noin 10 savuketta päivässä.

Ei onnistunut yritin koko ajan että polttaisin vähemän, minun kohdalla ei onnistunut vaan jouduin lopettamaan kokonaan. En olis lopettanutkaan jos pystyisin polttamaan 10savuketta päivässä. Ap

Vierailija
6/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin tilalle pitää olla jokin korviketoiminto, tähän aikaan vuodesta on helppoa aloittaa harrastus.  

Vierailija
7/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun lopetti polttamisen, niin ekan viikon aikana söi meidät melkeen konkurssiin 😂 toka viikko oli päänsärkyä ja sitä syömistä. 3. Viikko ahdistusta yms. Neljännellä viikolla "nousi kuolleista" tajusi lihoneensa jne. Sen jälkeen satunnaisia masennus/mässäily kausia n.kuukauden välein. Ollut polttamatta nyt 10kk

Vierailija
8/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin monta kertaa ja etenkin ensimmäisessä yrityksessä oli mukana mielialanlasku. Itkeskelin jopa etten tule nauttimaan elämästä koskaan enää niin kuin ennen. Repsahtelin tietysti monta kertaa. Höpöhöpö... Nyt olen ollut 10 vuotta polttamatta ja minun on vaikea uskoa, että olen joskus edes polttanut. Se tuntuu tosi vieraalta. En tykkää tupakan hajusta, ei tee mieli edes kännissä. Liikunta on tullut vähitellen osaksi elämää ja muutenkin terveellisemmät elintavat, se varmasti auttaa myös.

Vierailija
9/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä on edes mahdollista polttaa 60 savuketta päivässä. Jos nukkuu 6 tuntia, niin sehän tarkoittaa hereillä ollessa pitäisi polttaa enemmän kuin 3 tupakkaa tunnissa.

Vierailija
10/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä on edes mahdollista polttaa 60 savuketta päivässä. Jos nukkuu 6 tuntia, niin sehän tarkoittaa hereillä ollessa pitäisi polttaa enemmän kuin 3 tupakkaa tunnissa.

Niin ne ketjupolttajat kerkiävät päivässä sen 60-80tupakkaa polttelemaan.Tiedän pari tyyppiä jotka polttavat tuon verran, en vain ymmärrä miten heillä terveys kestää. Kumpikin jo varmaa parikymmentä vuotta poltelleet.

Vierailija
11/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, parin vuoden päästä on tämä on jo kaukainen tunne. Tsemppiä!  

Vierailija
12/14 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos masennus iski ihan tyhjästä 4kk lopettamisen jälkeen niin en usko että johtuu suoraan tupakoinnin lopettamisesta.

Pahimpien masennusten yms olisi pitänyt tulla ja mennä jo. Muutenkin, olet ollut 4kk polttamatta niin unohda jo koko aine ja lakkaa kiusaamasta itseäsi. Etsi muuta ajateltavaa.

Vierailija
13/14 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista röökaajista on lopettanut tupakoinnin.

Kuinka tämä oireilmiö ei ole näkynyt eikä kuulunut yhteiskunnassamme?

Vierailija
14/14 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka kuppi kahvia ja istu sinne ulos haukkaamaan happea, täytyy opetella vaan tekemään niitä asioita ilman tupakkaa, työpaikalla voi hyvin mennä juttelemaan sinne ulos muiden kanssa, vaikka ei itse edes polttaisi. Monesti sen tupakan on vaan oppinut yhdistämään kaikkeen sosiaaliseen toimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi