Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LISSABON kokemuksia?

Vierailija
04.09.2019 |

Osaako kukaan täällä kertoa, minkälainen kaupunki on Lissabon ja kannattaako sinne matkustaa? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana paikka; kuten jo sanottu, rosoinen mutta kaunis. Mäkiä riittää minne tahansa liikkuu ja kadut ovat liukasta kiveä. Metrolla liikkuminen on kätevää. Ruokaa minä en taas kehuisi, koko Portugalissa, se on ollut lähes joka kerta pettymys!

Itse en mitään normaalista poikkeavan runsasta huumeongelmaa havainnut, varovaisuutta tulee noudattaa taskuvarkaiden osalta.

Vierailija
22/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää kokemuksia Lissabonista? :)

Onko kukaan vuokrannut autoa Lissabonin matkallaan? Onko keskusta-alueella hyvin parkkipaikkoja? Vai kannattaako vain kulkea julkisilla myös esim. Sintraan ja Estoriliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanjäristysaluetta. Suuria järistyksiä ollut ainakin vuosina 1531 ja 1755 joista viimeksi mainittu tappoi jopa 90 000 ihmistä ja tuhosi 85 % kaupungista. (lähde Wikipedia). Kerran maanjäristysuhka, aina maanjäristysuhka. En uskaltaisi mennä.

Vierailija
24/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko lisää kokemuksia Lissabonista? :)

Onko kukaan vuokrannut autoa Lissabonin matkallaan? Onko keskusta-alueella hyvin parkkipaikkoja? Vai kannattaako vain kulkea julkisilla myös esim. Sintraan ja Estoriliin?

Kyllä mä julkisia käyttäisin noihin paikkoihin menemiseen. Lissabon on kaunis mutta kannattaa tosiaan lähteä pois katsomaan muitakin paikkoja. Caparican 20km uimaranta on lähellä ja hintataso putoaa kaikessa hurjasti kun poistuu turistipaikoista.

Vierailija
25/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisia kannattaa käyttää, ruuhkia ja pulaa parkkipaikoista on.

Vierailija
26/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös käydä jossain aidossa fado-paikassa. Niitä löytää vielä toisin kuin muualla Portugalissa.

Vierailija
27/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin muuten mutta monissa paikoissa myyjät oli tosi töykeitä, ei mitään asiakaspalvelutaitoja vaan ihan avoimesti näytettiin nyrpeää naamaa. 

Vierailija
28/29 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/29 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö sano et porto parempi. Lisbon se on lisbon se nimi. Aika outo mesta mut ihan ok vanha sellanen ja huumeet paljon. Mut ei myy jos sä et osta?

Se on suomeksi ihan Lissabon. Lisbon on englantia.