Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten ihana koti Johannalla on !!! *reps*

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kivat siniset purjekankaiset kalusteet siinä isin puutarhassa on kyllä ihanat... ja kyllä ne ikean keittiöntuolit on kans chanelin kans samaa luokkaa.

ja oikeesti ostais isompia vaatteita jos täpäkkää löytyy... hintsun verran kireitä misun vaatteet... ja vois uus huulipunan sävykin tehdä kutaa

Vierailija
22/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä oo kauaa kun iltsikassa oli että sen verotettavat ansiotulot on nolla euroa ja pääomatuloja oli satanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Tämä on vähän tällaista hienompaa aluetta, ja rakastan erityisesti meren läheisyyttä. Meri on ihan ykkösjuttu, Johanna huokaa."

"- Keittiö on mun miehen paikka. Hän on totuttanut mut siihen, ettei tarvitse kokata. Hän taitaa kaikki mahdolliset ruoat fonduesta itämaisiin ruokiin. Mä olen hirveän taiteellinen ja boheemi luonne, mutta keittiö ei ole se mun juttu."

"- Piano on tärkeä, koska sen avulla mä pystyn ilmaisemaan tunteitani ja purkamaan paineita. Olen soittanut 5-vuotiaasta asti ja kävin myös Itä-Helsingin Musiikkiopiston Linda Lampeniuksen tavoin. Suoritin siellä 3/3-tutkinnon, Johanna kertoo."

Vierailija
24/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. muuten en ymmärrä tota huonolla maulla sisustettua kämppää, vaatemäärää ja matkustelua jenkkeihin ym, ym. Tavista niin tavista.

Vierailija
25/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upeaa..

Vierailija
26/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä dildoja kirjahyllyn päällä? Se kuva vähän puolivälin jälkeen, vessakuvaa ennen. Mitä ne punaiset on siinä kirjahyllyn päällä keskellä?

Vierailija
27/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka hienot sisustukset?

Tyyppihän asuu vanhempiensa asunnossa, ja varmasti sisustus on sitä perua.

Ilmeisesti talossa on jonkin verran neliöitä? Oman kokemukseni mukaan vanhan talon (vaikka uusittaisiin vain lattiat, katot ja seinät, pesutilat yms.) remontointi vie aikaa ja rahaa, eikä siihen kuka tahansa kaksikymppinen osaa ryhtyä omin voimin.

Ei tuo koti nyt minusta mitenkään tavattoman luokattomalta näyttänyt, ihan tavanomaiselta. Varsin erityyliseltä kuin omani sekä sisustuslehdissä esitellyt lukaalit.

Sen sijaan nainen itse kyllä näyttää aika kamalalta. Pinkki huulipuna, blondattu tukka, silikonit sekä rusketus näyttää aina naurettavalta.

Vierailija
28/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi sen suomi on huonoa? Aika yli-ikäinen barbi kerrassaan. Jenkeissä varmaan menestyisikin, samaa tasoa kuin surullisen kuuluisa Anna Nichole

Vierailija
29/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestä ja leikata hiukset ja värjätä ne luonnollisen vaaleiksi, joku hunajan sävy tms.

Naamaan ja vartaloon joku syväpuhdistava mikrokuorinta, että lähtis ne rusketukset pois ja sitten joku kaunis luonnollinen meikki. Pois liian tummat kulmakarvat, kiilto-hileet, siniset luomarit ja hampaissa asti oleva suttuinen pinkki huulipuna.

Sitten ne silarit pois, jotta normaalikuteet mahtuu taas päälle. Sitten sopivia, oikean kokoisia, istuvia laatuvaatteita. Hillittyjä.

Kenkäkasa uusiksi myös. Hittoon ne korkkarit.

Vierailija
30/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista marketissa myytävää lorealin shampoota taitaa olla.

Vierailija
31/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin videon eikä ne ollutkaan dildoja vaan shampoopulloja sivuttain, joista näkyi vain kapea sivu. Tosin eipä tullut mieleen ihan ekana, että jollain on shampoopulloja kirjahyllyssä:-O

t. 38

Vierailija
32/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parikymppisenä (eli nyt) minulla on sata kertaa kauniimpi koti, vaikka vuokralla asunkin!!

Vierailija
33/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paras, mutta huomattavasti keskitasoa parempi.

Vierailija
34/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse on siitä, että esittelee sitä tuiki-tavallista kotia kuin jotain palatsia.

Ei kukaan nauraiskaan, jos esittelis sitä sellasena kuin se on. Mutta kun puheet ja näkymät ovat täydellisessä ristiriidassa. Ei voi kuin ihmetellä näkeekö ja kuuleeko Tukiainen ihan eri asioita kuin me muut.

Keisarinnan uudet vaatteet...

Vierailija
35/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös ja puheet ovatkin 10-vuotiaan.

Ja kuinka hienot sisustukset?

Tyyppihän asuu vanhempiensa asunnossa, ja varmasti sisustus on sitä perua.

Ilmeisesti talossa on jonkin verran neliöitä? Oman kokemukseni mukaan vanhan talon (vaikka uusittaisiin vain lattiat, katot ja seinät, pesutilat yms.) remontointi vie aikaa ja rahaa, eikä siihen kuka tahansa kaksikymppinen osaa ryhtyä omin voimin.

Ei tuo koti nyt minusta mitenkään tavattoman luokattomalta näyttänyt, ihan tavanomaiselta. Varsin erityyliseltä kuin omani sekä sisustuslehdissä esitellyt lukaalit.

Sen sijaan nainen itse kyllä näyttää aika kamalalta. Pinkki huulipuna, blondattu tukka, silikonit sekä rusketus näyttää aina naurettavalta.

Vierailija
36/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Johannan puutarhaakin isi vaalii...

siis jos muistatte niissä iken tekstareissa oli utelua johannan "puutarhan" kunnosta, et onpa aika ällöä jos isä häärii puutarhurina.

Vierailija
37/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti Johannan ja siskonsa elintavan kustantaa?

Vierailija
38/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään ole kaikki huonekalut uusia, eikä tyylisuuntakaan ihan selkeä, kun ei ole taloudellisesti mahdollista ostaa kaikkea kerralla mitä haluaa, lisäksi on pieniä lapsia joten kaikki kivan näköiset ratkaisut eivät ihan ehkä käy, ja lelujakin ympäri huushollia, mutta en mä tätä meidän kotia mihinkään lehteen lähtisi esittelemäänkään..

puhumattakaan että kehuisin vielä "sisustustaidoillani ja hyvällä maulla" =)

mutta, meidän koti on tällainen, ja me viihdytään (ja parannellaan pikkuhiljaa kun on mahdollista), ja se tärkeintä!

Vierailija
39/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta eipä mulla ole myöskään Chanelin pukuakaan.

Vierailija
40/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan vaatemausta päätellen sisustus olis paljon hörhelöisempi jos olis itse tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan