Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuisi nähdä ex- kumppani vaikkapa jossain Ensitreffit alttarilla-ohjelmassa

Vierailija
04.09.2019 |

Etenkin jos vaikuttaisi siltä, että tämä ihminen puhuu täyttä palturia itsestään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saisin sitä koskaan tietää, mutta jos saisin, nauraisin räkäisesti kuinka alas on vajonnut.

Vierailija
2/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin saisin sitä koskaan tietää, mutta jos saisin, nauraisin räkäisesti kuinka alas on vajonnut.

Miksi ihmeessä olisit vahingoniloinen jostain exästä? En ymmärrä. Minua ei kiinnosta hevonpaskaa exien elämäntilanteet, enkä todellakaan vakoile heitä somessa tai vastaavaa. Se on taaksejäänyttä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanani ei ole stalkkailla exiä, enkä ymmärrä mitä siitä kukaan irti saa. Ihan sama onko telkussa tai mitä vaan, ei ole enää osa minun elämääni.

Vierailija
4/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinusta ihminen ei siis voi muuttua ajan kuluessa? Koska ko. ihminen oli sellainen kuin oli sun kanssa, niin hän olisi täysin samanlainen myös uuden kanssa?

Minä ainakin olisin onnellinen exäni puolesta.

Vierailija
5/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa napakympissä oli exä parikymmentä vuotta sitten. En ollut uskoa mitä roskaa kaveri ohjelmassa päästi. Makeat naurut sain.

Vierailija
6/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisit vahingoniloinen jostain exästä? En ymmärrä. Minua ei kiinnosta hevonpaskaa exien elämäntilanteet, enkä todellakaan vakoile heitä somessa tai vastaavaa. Se on taaksejäänyttä elämää.

Näinhän se juurikin on. Mutta some ohjelmaan meneminen olisi hänen tapauksessaan varmaan yhtä todennäköistä kuin äärimuslimiksi kääntyminen.

Vierailija
7/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi äärettömän mielenkiintoista. Tosin EA on ainoa sarja, jota seuraan, joten en koskaan edes tietäisi jos joku heistä osallistuisi (tai on osallistunut) johonkin muuhun.

Vierailija
8/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi surullinen olo sen puolesta ja hämmentyisin, miksi olen joskus sellaista tapaillut.

Vierailija
9/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin tehdä poikkeuksen ja katsoa pari jaksoa nähdäkseni mitä se siellä puuhailee. Tuskin kuitenkaan kiinnostaisi sen suuremmin.

Vierailija
10/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miltä tuntuisi, mutta luultavasti katsoisin sen kauden (muutoin en katso kun ko. formaatti ei kiinnosta).

Vierailija
11/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi eksä ja kyllä todellakin katsoisin ainakin ekat jaksot :D toivottavasti löytäisi kivan naisen, sen verran tirkistelijää mussa on, etten voisi ylittää kiusausta katsoa mitä ihmettä. Ei ole fb:tä tms. vakoiluvälinettä. Samoin katsoisin jos hän menisi johonkin bb:een tai sinkut saarella vai mitä niitä on. Ei kyllä taida ikinä noihin ohjelmiin päätyä, siksi se ehkä niin kovasti kiinnostaisi jos päätyisikin.

Vierailija
12/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi sääliksi sitä toista

Vierailija
13/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se mielenkiintoista siltä kannalta että käyttäytyykö uudessa suhteessa samalla tavalla kuin aiemmin käyttäytyi suhteessamme.

Mutta vielä mielenkiintoisempaa olisi nähdä nyxä ea:ssa! :)

Vierailija
14/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se huvittavaa katsottavaa jos se sanoisi kameraan olevansa luotettava ja hellä ja muut huomioon ottava.

Vierailija
15/15 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea,  yksikin ehtisi vielä hankkia sillä keinolla 3. avioeron 7 vuoden sisällä. Ai että mitä helmiä mun exät on. Ei ole montaa exää, mutta ne tuntuu eroavan joku aina joka vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän