naisen tuoksu
Mites on miehet " haisteletteko" naisia baarissa siis sillee, jos olette tavanneet jokin tutustumisen arvoisen naisen???? Merkitseekö tuoksu paljonkin? Olen pari kertaa törmännyt mihiin joille tämä on ilmeisesti tärkeä asia, koska eka kerralla eräs mies nuuhki hiuksiani ja kehui, että on tärkeää mille hiukset haisee ja nyt taas törmäsin mieheen, joka kehui minun tuoksuva hyvälle...
Tietysti on merkitystä ettei hielle ja paskalle haise, mutta kertokaan nyt nuuhkitteko...
Itse taidan haista aika raikkaalle noin yleensä ottaen... Täytyy sanoa, että jos mies TUOKSUU miehekkäällee partavedelle se saa veret liikeelle...Muuallakin
Kommentit (4)
(ja sori, taas nainen vastaa...)
Nykyinen mieskaveri ei ole ulkoisesti varsinaisesti tyyppiäni, enkä minäkään kuulemma hänen tyyppiään. Henkinen yhteys on vahva, ja sitä kautta suhde on syntynytkin, mutta se ei ole pelkästään sitä. Mun mielestä mies tuoksuu aivan tolkuttoman hyvälle. Siis ihan suihkupuhtaana, ilman hajusteita. Samoin hän sanoo mun tuoksuvan hyvälle - myös alapäästä :-)
Kai tää on sitä kuuluista kemiaa...
esimerkiksi sama hajuvesi tuoksuu naisten iholla erilaiselta. En haluaisi uskoa, että tällä biologisella seikalla olisi merkitystä, mutta niin vain taitaa olla.
Joidenkin naisten maku viehättää toisten taasen ei.
Koska en edes käy niissä. Mutta yleisesti kiihotun jos nainen haisee minusta oikealle(hyvälle). On myös paljon vääriä tuoksuja , jotka ovat luotaansa työntäviä. Uskon , että jokaisella on makunsa ja haju on tärkeä asia kumppania valitessa.
No, minä olen nainen, mutta minustakin se tuoksu on iso juttu. Olen itse avoliitossa eikä näin ollen kovin lähikontaktia muihin miehiin synny (joskus tanssaan hitaita jonkun kanssa ja kyllä hyvä partavesi sykäyttää, totta puhut siskoseni!) - mutta olen siitä ikävässä/ihanassa tilanteessa, että tunnen vetoa tällä hetkellä erääseen miesystävääni, ja hänen tuoksunsa (ei käytä partavettä) tunnen kun istuu vieressäni... Uskon vahvasti tuoksun merkitykseen, toki hyvä hajuvesi sykähdyttää, mutta vielä enemmän minua sykähdyttää tämän miehen ominaistuoksu, joka on niin jotenkin maskuliininen... (enkä tarkoita maskuliinisellä tässä yhteydessä sitä hikeä ja paskaa ;) )! Kuuntelen mielelläni kun hän puhuu, sillä sen lisäksi että sieltä tulee hyvää juttua ;) , voin vaivihkaa imuttaa sitä tuoksua hitaasti nenääni näyttäen samalla keskittyneeltä... :)