Palsta alkaa taas näyttää todelliset kasvonsa. Suosituimmat ketjut- lista on kohta pelkkää tosi-tv:tä
Kertoo kaiken av-palstan käyttäjistä. Työssä ei ehdi käydä kun oma elämä korvataan tosi-tv:llä jota ilmeisesti katsotaan koko valveillaoloaika. Noloa.
Kommentit (92)
Näkyy myös tuosta Suomen rikkaiden tutkimuksen arvosteluketjusta. Siellä ihmetellään että miksi joku haluaa hoitaa rahaa koko ikänsä ja miksi rikkailla on rahaa ja miksi he haluavat sitä koko ajan lisää. Ei siis mitään käsitystä pääomarahoituksesta ja sen merkityksestä jopa heidän omaan elämäänsäkin. Jo otsikkokin tosi naivii eli oli jotain sen suuntainen että miksi joku haluaa hoitaa rahaa koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy myös tuosta Suomen rikkaiden tutkimuksen arvosteluketjusta. Siellä ihmetellään että miksi joku haluaa hoitaa rahaa koko ikänsä ja miksi rikkailla on rahaa ja miksi he haluavat sitä koko ajan lisää. Ei siis mitään käsitystä pääomarahoituksesta ja sen merkityksestä jopa heidän omaan elämäänsäkin. Jo otsikkokin tosi naivii eli oli jotain sen suuntainen että miksi joku haluaa hoitaa rahaa koko ikänsä.
^Metakeskustelua; keskustelua keskustelusta.
Ei liity tähän aiheeseen mitenkään.
Aina teitä senioreita saa opastaa netin käytössä...
Ja sitten kun tulisi joku hyvä mielenkiintoinen aihe->ylläpito poistaa. Ehkä tämä on nykyään mainostajien sponsoroima alusta kokonaan eikä soraääniä sallita. #sananvapaus
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun tulisi joku hyvä mielenkiintoinen aihe->ylläpito poistaa. Ehkä tämä on nykyään mainostajien sponsoroima alusta kokonaan eikä soraääniä sallita. #sananvapaus
Käy ylläpitokeskustelu muualla kuin tässä ketjussa.
Aina teitä senioreita saa opettaa netin käytössä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on tällä hetkellä sellaista, että ihan kaikki ns. aivoton viihde käy. Että voi unohtaa kaiken edes pieneksi hetkeksi.
Paranna elämääsi ja lopeta tositv:n katselu.
Miten se parantaa ihmisen elämää?
Jos ihminen on työtön / sairas / köyhä / vammainen / väkivaltaisessa suhteessa jne, niin miten moinen parantaa tämän ihmisen elämää.
ohis
Tv pitää sinua tyhmänä. Avaa Yle Radio 1 niin et enää kirjoita tuollaisia kommentteja ;)
Vastaisitko kysymykseeni? Semmoinen pikkuinen juttu vaan, etten itse katso televisiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on tällä hetkellä sellaista, että ihan kaikki ns. aivoton viihde käy. Että voi unohtaa kaiken edes pieneksi hetkeksi.
Paranna elämääsi ja lopeta tositv:n katselu.
Miten se parantaa ihmisen elämää?
Jos ihminen on työtön / sairas / köyhä / vammainen / väkivaltaisessa suhteessa jne, niin miten moinen parantaa tämän ihmisen elämää.
ohis
Tv pitää sinua tyhmänä. Avaa Yle Radio 1 niin et enää kirjoita tuollaisia kommentteja ;)
Vastaisitko kysymykseeni? Semmoinen pikkuinen juttu vaan, etten itse katso televisiota.
Ketju käsittelee tosi-tv -ohjelmien katselua.
On ehdotettu niiden katselun vähentämistä.
Hienoa että olet luopunut tv:n katselusta , vaikka se ei ole tässä olennaista.
Valitettavasti omilla mediankäytön tottumuksilla ei pysty kaikkiin elämänalueen ongelmiin vaikuttamaan.
Olen pahoillani, luin viestisi huolimattomasti.
Vastasiko tämä kysymykseesi?
^ Aiheeton nosto, keskustelusääntöjen vastaista tuokin.
Olen kirjoittanut paljon BB-ketjuun ja käyn ihan täyspäivissä töissä. Seuraava kysymys?
Miksi tämä ärsyttää jotakin? Miksi ärsyttää se, että toiset katsoo tosi-tv:tä. Ymmärrän sen, että joku pitää sitä tyhmänä, aika pitkään pidin minäkin BB:tä tyhmänä vaikka nyt sitä katsonkin, mutta miten se on keneltäkään pois, että muut katsoo? Epäileekö tämä asiasta kiukustunut, että tosi-tv:n katsomisesta olisi jotain haittaa, että jos ihmiset ei katsoisi sitä he tekisi enemmän jotakin hyödyllistä?
Ja miksi pitää aina tehdä jotain hyödyllistä ja suorittaa, eikö saa välillä vetää aivot narikkaan ja kadota pois oikeaste elämästä toiseen maailmaan? Mulla on todella stressaava työ ja tuo BB:n seuraaminen rentouttaa, onhan se ihan hirveää, että teen muutakin kuin koko ajan tohotan jotakin tai ajattelen työasioita.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja silti ne tosi-tv:n katsojat kuitenkin pilkkaavat aikuisia, jotka tykkäävät pelata tietokonepelejä.
Mistä tiedät, että he ovat juuri samat henkilöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja silti ne tosi-tv:n katsojat kuitenkin pilkkaavat aikuisia, jotka tykkäävät pelata tietokonepelejä.
Koska nämä vanhukset ovat kyynisiä ja halveksivat kaikkia jotka eivät ole juuri samanlaisia kuten he.
Vieläkö saadaan Selviytyjät ja Tempparit käyntiin, niin lista on täysi. Muut aloitukset hukkuu tosi-tv:n alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nämä vanhukset ovat kyynisiä ja halveksivat kaikkia jotka eivät ole juuri samanlaisia kuten he.
Ainakin urheilullinen ja kaunis nainen on halveksittava otus täällä. Se on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvä tosi-TV aina huonon draaman voittaa.
En ole vielä hyvää tosi-TV:tä nähnyt jos urheilua ei lasketa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut paljon BB-ketjuun ja käyn ihan täyspäivissä töissä. Seuraava kysymys?
Käyt siis täällä töissä ja kiusaat ihmisiä linkityksillä. Mahtava meininki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös uutiset ja vaikkapa biljardin mm-kisat on vielä ihan ok tosi-tv-tä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös uutiset ja vaikkapa biljardin mm-kisat on vielä ihan ok tosi-tv-tä
korjaan snooker