Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Aivokuollut nainen synnytti vauvan Tšekissä

Vierailija
04.09.2019 |

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/91db2d47-a97e-4106-ba91-964b0014…

Mielipiteitä? Itsellä tuon videon katsominen sai aikaan pahan olon. Oma mielipide on, että jos nainen on aivokuollut, ei häntä pidä pitää keinotekoisesti elossa, jotta synnyttäisi vauvan. Olen kyllä uskovainen, mutta säälittää tuo nainen, joka on vain ”säiliö”.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että tuota se äiti olisi halunnut. Ajatuksena kyllä hieman ällöttävä ja outo.

Vierailija
2/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans vastenmielinen olo. Ei ole oikein eikä varsinkaan kuvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokuolleena ei voi olla kuukausia. Aivokuolemassa aivojen verenkierto lakkaa ja aivot alkavat hajota. Verenpainetta ja sydämen toimintaa ei voi ylläpitää tehohoidonkaan avulla muutamaa vuorokautta pidempään.

Vierailija
4/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mamma oli raskaana ennen aivokuolemaa, niin ok. Jos ei ollut, niin.......

Vierailija
5/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toivoisin että lapseni saisi syntyä ! Että mieheni saisi  edes tyttärensä, tai poikansa vaikka vaimo olisi jo avun ulottamottomissa  ja että vanhempanikin pääsisivät pitelemään lastenlastaan. Jos vauva on kerran mahdollista pelastaa, olisi järjetöntä jättää tilaisuus käyttämättä !

Vierailija
6/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee vain se ajatus, että nainen on tosiaan vain säiliö ja mitään muuta arvoa hänellä ei ole, siksi pidetään hengissä. Arvokkuus ja hienotunteisuus puuttuu kokonaan.

Vierailija
7/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeellä tuossa alussa hoitaja sivelee naisen vatsaa, joku pallo?

Vierailija
8/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä teitä uskovaisia. Abortti on väärin, koska siinä "tapetaan ihminen", mutta tässä tapauksessa olisi jotenkin oikein tappaa kaksi ihmistä, se saa aikaan pahan olon.

Täysin oikein toimittu. 

Vierailija
9/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni veli joutui päättämään pelastetaanko vauvansa vai vaimonsa, valitsi vaimon ja tämä nainenhan suuttui siitä. Siis oikeasti.  En tiedä ajatteleeko liian tunteella mutta hänen mielestään miehen olisi pitänyt valita jo lähes täysiaikainen  vauva.  Saivat myöhemmin toisen lapsen, mutta tämä ensimmäinen raskaus ja miehen valinta on yhä kiilana  välissä.

Vierailija
10/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ymmärrä teitä uskovaisia. Abortti on väärin, koska siinä "tapetaan ihminen", mutta tässä tapauksessa olisi jotenkin oikein tappaa kaksi ihmistä, se saa aikaan pahan olon.

Täysin oikein toimittu. 

Mutta ei tässä tapauksessa ”tapettaisi” vauvaa. Abortissa aktiivisesti tapetaan, tässä annetaan luonnon tehdä tehtävänsä.

Vierailija
11/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään miettimistä pitääkö lapsi pelastaa. Tietenkin pitää. Äiti ehtii kyllä hautaan senkin jälkeen. Sen sijaan en ymmärrä tuota uutisen otsikkoa ”Onnellinen loppu raskaudelle” vai mikä se oli. Ei tuo nyt aivan onnellinen loppu ollut, kun äiti menee hautaan.

Vierailija
12/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee vain se ajatus, että nainen on tosiaan vain säiliö ja mitään muuta arvoa hänellä ei ole, siksi pidetään hengissä. Arvokkuus ja hienotunteisuus puuttuu kokonaan.

Taas feminatsit vauhdissa. Arvokasta on se VAUVAN ELÄMÄ.

Vierailija
13/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avasin tuon uutisen niin alalaidassa luki vain "Onnellinen loppu raskaudelle: aivokuollut"

Vierailija
14/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen olisi jos siinä lukisi järkevä nainen synnytti.......... ;)

Vierailija
15/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutinen olisi jos siinä lukisi järkevä nainen synnytti.......... ;)

Onko tämä sitä miesten laadukasta ja älykästä huumoria, jota naiset eivät vaan osaa keksiä?

Vierailija
16/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivokuolleena ei voi olla kuukausia. Aivokuolemassa aivojen verenkierto lakkaa ja aivot alkavat hajota. Verenpainetta ja sydämen toimintaa ei voi ylläpitää tehohoidonkaan avulla muutamaa vuorokautta pidempään.

Mitenkäs pitkään se Michael Schumaher on ollut tehohoidossa?

Vierailija
17/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näitten syntyneitten lasten kanssa toimitaan sinun mielestäsi, jos heiltä kuolee äiti?

Vierailija
18/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuossa muuten painaa lapsen isän päätös? Pelastetaanko lapsi "väkisin ," vaikka isä jostain syystä sanoisi ei?

Vierailija
19/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs pitkään se Michael Schumaher on ollut tehohoidossa?

Onko hän aivokuollut? Itse käsitin, että pahasti vammautunut.

Itse en näe syytä olla pitämättä vauvaa hengissä, jos se kerran pystytään tekemään. Toinen vaihtoehto olisi PÄÄTTÄÄ , että ei pidetä hengissä.

Vierailija
20/30 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisempaa olisi ollut jos luonto olisi tehnyt tehtävänsä. Ihmisiä pidetään minusta liian herkästi keinotekoisesti hengissä. Mutta jos olisin vauvan isä ja minulla olisi valinnanvapaus niin enpä nyt heti osaa vastata miten itse toimisin tilanteessa. Mietityttää miten äidin aivokuolleisuus vaikutti vauvan kehitykseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä