Puolituttu työkaveri sanoo ”Näytät tänään väsyneeltä, onko kaikki hyvin?”
Miten reagoisit? Eikö tuo tarkoita vaan sitä että ”Näytät perseeltä”?
Kommentit (9)
Ei minun perse ainakaan näytä väsyneeltä.
Sanoisin, että "joo, nukuin vähän huonosti kun kissa tuli taas aamuyöllä tökkimään kuonolla mun naamaa. Mutta kai mä hereillä pysyn. Tuu herättämään, jos en"
Ehkä hän on postilaisen joka hoitaa teidän työterveyshuoltoa postinjaon lomassa
Mulle on sanottu näin muutaman kerran. Ekan kerran olin ilman meikkiä kun tuli kiire ja tokan kerran oli juuri paha migreenikohtaus alkamassa. :D en pistänyt pahakseni, koska tiedän että mun paljas naama on aika hurjan näköinen.
Oletko ollut hieman poissaoleva ja nuutunut? Sellaista sattuu. Huomenna panostat enemmän ulkonäköösi ja saavut töihin iloisella mielellä. Voit heittää saman kysymyksen työkaverillesi.
Pikku postilainen tarkkailee ympäristöämme ja kurkkii luukuista ja ikkunoista :)
En pahastuisi. Saahan sitä kysyä. Mielestäni tuo ei ole loukkaava kysymys tai mitään ulkonäön haukkumista vaan normaalia välittämistä toisesta ihmisestä. Olisin itsekin huolissani, jos ennen pirteän ja iloisen oloinen työkaveri muuttuu väsyneen ja apaattisen näköiseksi.
Kyrsii tuollaiset ulkonäön kommentoijat. Jos on joku punainen läntti kädessä, epäillään psoriasista, jos ei ole meikkiä, kysytään onko sulla nuha jne.
No onko kaikki hyvin?