Surkein maa jossa olet käynyt.
Kommentit (49)
Kiina taitaa viedä voiton.
Romania oli myös aika surkea paikka
Kiina. Hirveää paskaa, sori nyt vaan. Kehitysmaa isolla k:lla.
Arabiemiirikunnat (Dubai). Järkky paikka, never again. Esimerkki siitä miten öljyllä saa ja hevosella pääsee. Tai siis rikkaat saa.
Afrikan guinea, sierra leone hyvänä kakkosena.
Vietiin Unicefin avustuksia 70luvulla keski euroopasta ja mitä ei varastettu
jo lastiruumasta päätyi katukioskeihin myyntiin.
Edes Unicefin leimoja ei viitsitty poistaa ennen myyntiin laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiina. Hirveää paskaa, sori nyt vaan. Kehitysmaa isolla k:lla.
Olin Kiinassa toukokuussa. Puhutaan talousmahdista jne. Oikea supervaltio. Olin, niin mietin mistähän sekin läppä on peräisin. Ei oikein mätsänny uutiset jne.
Italia ja Espanja. Olen käynyt myös Marokossa, jossa ihmiset olivat ystävällisempiä kuin em.
Italiassa ja Espanjassa oli kaikenlaisia hyypiöitä perässä koko ajan. Tuntui kuin tulisi kaapatuksi, huijatuksi tai ryöstetyksi. Oli juopuneita ja huumeiden käyttäjiä yms. Marokossa luotin enemmän ihmisten avoimuuteen, elekieleen ja paikallisten apuun, enkä tullut huijatuksi ja sain suojaa hyvistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ghana. Voi vttu mikä paikka.
Kerro lisää! :D
Haiti. Kaikki pielessä, Afrikan perintö elää Karibialla.
Intia. Paska virtaa joka paikassa ja kerjäläisiä, rottia ja torakoita silmänkantamattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Italia ja Espanja. Olen käynyt myös Marokossa, jossa ihmiset olivat ystävällisempiä kuin em.
Italiassa ja Espanjassa oli kaikenlaisia hyypiöitä perässä koko ajan. Tuntui kuin tulisi kaapatuksi, huijatuksi tai ryöstetyksi. Oli juopuneita ja huumeiden käyttäjiä yms. Marokossa luotin enemmän ihmisten avoimuuteen, elekieleen ja paikallisten apuun, enkä tullut huijatuksi ja sain suojaa hyvistä ihmisistä.
Niin varmaan. Kerro lisää/tarkemmin.
Suomi on kaikista paskin maa mis ollu ikinä! Jos oon menny muuhun maihin niin parempi aina sillon suomi on kaikista paskin maa
Olen nähnyt 65vuoden ikääni mennessä monenlaista maata ja elämäntapaa.
Suomea en vaihtaisi mihinkään, ja ne kenelle tämä maa ei kelpaa voivat
puolestani vapaasti mennä hakemaan onneaan mielestään paremmasta maasta.
Onnea matkaan!
Venäjä, Viro..Marokko ihanan kaunis ja ystävällinen ja hyvää ruokaa, niin kuin kaikkialla pohjois-Afrikassa..Itäblokin maita karsastan ihan hirveän ruoan ja hirveämpien ihmisten vuoksi,yäk.
Etelä-Korea, Kiina, Indonesia, Taiwan, Ranska. Ja tässä järjestyksessä. Intiassa en ole käynyt.
Ghana. Voi vttu mikä paikka.