Nuori hoikka nainen osti kaupasta 3 pakettia Aino jäätelöä
Kommentit (33)
Jos se olisi ollut lihava, niin asiaa et olisi ihmetellyt? Mutta kun oli hoikka joka ostaa sokeria, niin ihmettelet? Ai että miten se voi olla hoikka ja syödä moista? Ehkä geenit, tai kuluttaa enemmän kuin ottaa sisään.
Sylvester kirjoitti:
Lihava nuori mies osti kaupasta salaattia. :O
Hänellä oli ostoskorissa myös HK Sininen ja pakasteranskalaisia makkaraperunoita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku sille, että osti Aino-jäätelöä, siis riistofirma Nestlén tuotteita.
Eikö Aino ole suomalainen merkki?
Ei ole, Valio myi jäätelötuotantonsa Nestlelle jo vuosia sitten.
Ööh, itse olen 168cm/50kg ja ostan välillä 3 pakettia b&j:tä tarjouksesta. Ei niitä tarvitse kerralla vedellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku sille, että osti Aino-jäätelöä, siis riistofirma Nestlén tuotteita.
Eikö Aino ole suomalainen merkki?
Ei ole, Valio myi jäätelötuotantonsa Nestlelle jo vuosia sitten.
Näin on. Nythän Valio on tosin alkanut tehdä uudestaan jäätelöitä, mutta ne on näitä Fabriikki-tuotteita. Aino-jäätelöt ovat Pingviini-merkkisiä, eli Nestlen valmistamia.
Älytöntä! Itse olisin kyllä ostanut Ben&Jerryä.
Ei luoja.. että voi olla tylsää joillakin
Meillä ostetaan noita kalliimpia jäätelöitä vain tarjouksesta, jotka useinkin ovat tuollaisia 3 kpl kympillä tai jotain.
Tosin minä en ole nuori enkä hoikkakaan enää, enkä itse ole syönyt jäätelöä vuosiin.
Joku muu sitä kuitenkin syö, vaikka nytkin taitaa pakkasessa olla alkukesästä ostettua jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ostetaan noita kalliimpia jäätelöitä vain tarjouksesta, jotka useinkin ovat tuollaisia 3 kpl kympillä tai jotain.
Tosin minä en ole nuori enkä hoikkakaan enää, enkä itse ole syönyt jäätelöä vuosiin.Joku muu sitä kuitenkin syö, vaikka nytkin taitaa pakkasessa olla alkukesästä ostettua jäätelöä.
Minä ostan tavallisesti 6 tai 8 tuutin pakkauksen, joka säilyy hyvin pakastettuna. Jos tekee joskus kotona mieli jäätelöä, saatan sitten syödä 1 tai 2 tuutia kerralla. On jotenkin huvittavaa jos aikuinen ihminen on niin perso makea perään, että kaikki pitäisi syödä yhdellä kertaa, jotkut pikkulapset voivat olla asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
syömishäiriö.
Itse en ainakaan kehtaisi ostaa lähikaupasta tuollaista määrää herkkuja jos sairastaisin jotain syömishäiriötä. Eiköhän työntekijät aika nopeasti arvaisi.
Olen mäkin ostanut pari pakettia jäätelöä lasten synttäreille (kyllä, jotkut saavat lapset nuorena). Saattoipa ostaa jotain juhlaa varten.
- nuori hoikka nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minäkin olin nuori ja hoikka, mutta sitten söin paljon jäätelöä ...
Tum..tum..tutum (maa tärisee). Kaikki pakoon ..
😡Minäkin olin mystisesti sairas ja riutuneen näköinen.
Nyt olen saanut pari kiloa takaisin ja voin paremmin.
mm. jäätelön voimalla.
Tämä luultavasti paras valistunut arvaus. Lisäksi kyseinen nainen saattaa harrastaa liikuntaa siinä määrin että hän voi kilojenkin puolesta syödä huoletta kermajäätelöä.