Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni kissa ei ole sisäsiisti, eikä siivoa kissan ulosteita, tai pissoja lattialta - mitä voin tehdä?

Vierailija
03.09.2019 |

Siskoni kissa ei ole sisäsiisti, eikä siivoa kissan ulosteita, tai pissoja lattialta - mitä voin tehdä?

Siskollani ja miehelläni on yksi kissa. Kissa on alunperin hänen miehensä, ja mies ajelee arkiviikoilla rekkaa.
Siskoni on kissan, sekä kahden pienen lapsen kanssa kotona sen ajan... Kissa ei ole ollut sisäsiisti muuton jälkeen. Muuttivat toiselle paikkakunnalle noin vuosi sitten.

Käyn välillä siskoni luona auttamassa arkisin häntä, kun on niin paljon yksin. Joka kerta tullessani kylään, on eteinen ja olohuoneen lattia täynnä kissankakkaa. Kuivunutta kakkaa ja pissaa löytyy nurkista. Tänään käydessäni oli viisi kakkakasaa eteisessä ja olohuoneessa. Minä siivosin tänään ne kakkakasat ja pissat...yök!

Olen ihmetellyt tätä asiaa, ja kehottanut siskoani ehdottomasti siivoamaan ne.
Siskoni vetoaa, ettei kissa ole hänen ja hänen miehensä pitäisi siivota ne ja hoitaa kissansa. Ei häntä kiinnosta kissa yhtään. Sosiaalisesti ja ulospäin ei uskoisi, millainen sotku hänen talossaan on. Hän pukeutuu nätisti, meikkaa, tapaa ystäviään ja käy harrastuksissa.

En pysty käsittämään tuota kuvotuksen määrää, kun siskoani ei edes haittaa nuo kakkakasat lattialla.
Olen huolissani asiasta, ja olen lähellä ilmoittaa eläinsuojeluun asiasta. Pelkään kuitenkin että hänen miehensä suuttuu asiasta.... Saisinkohan jotenkin vielä puhutta siskolleni järkeä kuitenkin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei siivoa? Aika harvoin kai ne siivoaakaan, yleensä se on omistaja joka siivoaa.

Ja siis siskollasi ja miehelläsi on yhteinen kissa? Vai kummallakin oma?

Vierailija
2/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sekä eläinsuojeluilmoituksen että lastensuojeluilmoituksen. Voit tehdä ne nimettömänä niin ei äijäkään suutu. Ja mitä väliä vaikka suuttuisikin; hän on ottanut lemmikin ja jättänyt sen käytännössä heitteille. Siinä ei suuttumiset auta tipan vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että siskollasi on pahaksi päässyt mielenterveysongelma.

Vierailija
4/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattikin on pimee.

Vierailija
5/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kissa mukaasi seuraavalla kerralla ja vie eläinlääkärille piikille. 

Tai tee lasu epähygieenisistä kotioloista.

Voit myös opetta kissan siivoamaan.

Vierailija
6/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa voi olla sairas tai sitä ei kohdella oikein, siisti eläin kun ei huvikseen tee tarpeitaan ympäriinsä, se haluaa normaalisti peittää ne. Onko kissa käytetty eläinlääkärissä, ja onko hiekkalaatikko kunnossa, hyvä hiekka ja siivotaan säännöllisesti?

Käy eläintä sääliksi. Ihmisiä en viitsi edes kommentoida.

Vierailija
7/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kissa, ei edes siivoa jätöksiään!

Vierailija
8/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia on tehdä eläinsuojeluilmoitus?

Käsitin aloituksesta, että siellä on kaksi lastakin. 

Umpimasentunut mielenterveyspotilas tietysti on ja siihen puutut tai naapurit puuttuu jossain vaiheessa. 

Vierailija
9/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kissalla on hirveä stressi. Se pitäisi saada kokonaan pois sieltä parempaan kotiin. Kissa ei pissaile pitkin lattioita, jos sillä olisi kaikki hyvin. Etkö voi puhua sille miehelle?

Vierailija
10/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan koirani kerää kakkojaan, vaikka olen ostanut sille rullan pusseja.

Vierailija
11/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalla pitää olla puhdas hiekkalaatikko, johon se mielellään tekee tarpeensa. Likaiseen haisevaan se ei mene vaan rupeaa paskomaan nurkkiin.

Vierailija
12/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi kissa kärsii. Hanki sinne feliway haihdutin. Saattaa olla kipeä myös. Mahtaako sillä olla edes puhdasta vettä saatavilla? Tee ilmoitus kissasta että pääsee parempiin oloihin. Surku pientä. Todella huono esimerkki lapsille äitinsä, oppii ettei eläimistä tartte välittää

Vierailija
13/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan kissa ite siivoa jos vahinko sattuu, minä ne joudun siivoamaan.