Voiko lasten ikäero olla liian suuri. Lapseni yli 30 v
Lapseni yli 30 iältään. Vanhemmalla lapsella lapsi.
Minulla nuori rakas alle 30 vuotta joka haluaa lapsen tai kaksi.
Lapseni käyvät luonani silloin tällöin. Osittain rahan perässä mutta se heille suotakoon.
Eivät tunne nuorta rakastani. Nuoren rakkaan ehto että muuttaa luokseni on omat lapset. Onko liian vaikea kuvio lasteni ymmärtää? Tulevatko hyväksymään sisarpuolet?
Emme puhu näistä asioista.
Kommentit (27)
Kyllä tämä taitaa mennä provon puolelle. Kolme kertaa mainittu nuori rakas.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen sinä ja tämä nuori rakas on?
Tarkkaa ikää en ole varma. Noin 35
Mäkin uskon, että tämä on provo, mutta tunnen perheen, jossa on sisarukset ovat puolivuotias ja 31 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä taitaa mennä provon puolelle. Kolme kertaa mainittu nuori rakas.
Nuori rakas = kaunis vaimo nainen
Opettele kirjoittamaan. Aina jaksaa hämmästyttää ihmisten kirjoitustaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaa ikää en ole varma. Noin 35
25
Ja mistäköhän syystä aloittaja kuvittelee, että vanhana niitä lapsia enää tuosta noin tehdään ? Taitaa olla ikää jo sen verran, jos omat lapset on jo yli 30 vuotiaita, niin luomusti raskautuminen on hyvin epätodennäköistä.
Hehheh porvoo. Kolmekymppisten lasten äiti ei ole enää hedelmällinen.
No en usko että yli kolmekymppisillä tulee olemaan vaikeuksia hyväksyä. Ne on aikuisia eikä mitään kiukkuavia teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n on varmaankin tarkoitus olla isä. Keksitty juttu toki.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavaperheessä sisarusten äiti ei ole sama. Eikä vissiin ollut siis aloittajan provossakaan
Vierailija kirjoitti:
Olen 70 v
Eli susta on ihan fine et sul on pieniä lapsia jäämässä kun potkaiset tyhjää?
Vierailija kirjoitti:
No en usko että yli kolmekymppisillä tulee olemaan vaikeuksia hyväksyä. Ne on aikuisia eikä mitään kiukkuavia teinejä.
Kiitos
Kutsun hänet tänne.
Metsään on tullut jo syys. Syys häät. Tuleeko kesävauva?
Onko kaksoset miten yleisiä eri puolilla maailmaa? Jos tulee kaksi vauvaa.
Käännänpä aloituksesi selkokielelle, vapaa käännös:
"Omat lapseni ovat iältään jo yli 30-vuotiaita. Itse olen siis jo yli 50-vuotias mies. Esikoiseni on jo saanut oman lapsenkin eli olen isoisä.
Minulla on uusi erittäin nuori naiskumppani, joka on alle 30-vuotias. Hän haluaa kanssani lapsia. Lapseni eivät tiedä uudesta kumppanistani, joka siis on nuorempi kuin omat lapseni.
Voivatko lapseni koskaan ymmärtää sitä, että teen lapsia heitä nuoremman naisen kanssa? Hehän saisivat silloin puolisisaruksia ja ikäeroa sisaruksille tulisi yli 30 vuotta."
Onko se uusi rakkaasi joku goldigger ? Vai miksi ei hanki niitä lapsia lähemmäs oman ikäisensä kanssa ? Äläkä tule väittämään, että on niin ihastunut sinuun koska olet niiiin komea vanha ukko.
Se uusi naisesi haluaa kuule vain siksi niitä omia lapsia, että saa siivunsa sinun jättämästä perinnöstä.
Minä kysyn AINA lapsiltani luvan kun:
1. menen naimisiin (tulee lapsille UUSI ÄITI)
2. kun matkustan ulkomaille uhkapelaamaan ja naisiin
3. kun haluan tehdä lisää lapsia
4. käytän lasten perintörahoja esim viinaan ja tupakkaan