Lääkäreitä paikalla?
Osaako kukaan asiasta tietävä sanoa, mistä johtuu jatkuvat kipeät patit suun limakalvoilla? Haavaumia on siis suun sisällä ja niitä tulee jatkuvasti. Menevät itsestään pois, mutta ovat silti ikäviä. Pitääkö mennä lääkäriin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Millaista suun puhdistus on? Kannattaa käyttää suuvettä päivittäin ja muistaa pestä hampaat kahdesti päivässä. Suuhygienia tärkeää ja sinua voisi itse asiassa auttaa enemmän hammaslääkäri tai suuhygienisti kuin lääkäri
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Täytyy varmaan mennä hammaslääkäriin. Ap
Sulla on ferritiiniarvot pielessä ja kilpirauhasvaiva. Suosittelen CBD-öljyä sekä homeopaatilta hoitoa. Saattaa myös olla sähkö- ja homeyliherkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Millaista suun puhdistus on? Kannattaa käyttää suuvettä päivittäin ja muistaa pestä hampaat kahdesti päivässä. Suuhygienia tärkeää ja sinua voisi itse asiassa auttaa enemmän hammaslääkäri tai suuhygienisti kuin lääkäri
Ei aftojen syy ole suuhygieniassa tai hampaissa, vaan syödyssä ruuassa. Ei hammaslääkäristä apua saa.
Oireet viittaa siihen, että sulla on ollu kûlli suussa, eikä ihan terve sellainen.
C-vitamiinipuutos. Apu apteekista ja ruokavaliosta. Auttaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
C-vitamiinipuutos. Apu apteekista ja ruokavaliosta. Auttaa viikossa.
Samaa mieltä C-vitamiinin puute.