Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreitä paikalla?

Vierailija
03.09.2019 |

Osaako kukaan asiasta tietävä sanoa, mistä johtuu jatkuvat kipeät patit suun limakalvoilla? Haavaumia on siis suun sisällä ja niitä tulee jatkuvasti. Menevät itsestään pois, mutta ovat silti ikäviä. Pitääkö mennä lääkäriin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista suun puhdistus on? Kannattaa käyttää suuvettä päivittäin ja muistaa pestä hampaat kahdesti päivässä. Suuhygienia tärkeää ja sinua voisi itse asiassa auttaa enemmän hammaslääkäri tai suuhygienisti kuin lääkäri

Vierailija
22/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista suun puhdistus on? Kannattaa käyttää suuvettä päivittäin ja muistaa pestä hampaat kahdesti päivässä. Suuhygienia tärkeää ja sinua voisi itse asiassa auttaa enemmän hammaslääkäri tai suuhygienisti kuin lääkäri

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Täytyy varmaan mennä hammaslääkäriin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ferritiiniarvot pielessä ja kilpirauhasvaiva. Suosittelen CBD-öljyä sekä homeopaatilta hoitoa. Saattaa myös olla sähkö- ja homeyliherkyyttä.

Vierailija
24/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aftojen syy ole suuhygieniassa tai hampaissa, vaan syödyssä ruuassa. Ei hammaslääkäristä apua saa.

Vierailija
25/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet viittaa siihen, että sulla on ollu kûlli suussa, eikä ihan terve sellainen.

Vierailija
26/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinipuutos. Apu apteekista ja ruokavaliosta. Auttaa viikossa.

Vierailija
27/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C-vitamiinipuutos. Apu apteekista ja ruokavaliosta. Auttaa viikossa.

Samaa mieltä C-vitamiinin puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän