Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka yrittää iskeä miestäsi?

Vierailija
03.09.2019 |

joko ihan livenä ja huomaat tilanteen tai jos vaikka fbssä joku nainen kommentoi tai kirjoittaa flirttiin sävyyn.

Sanotko itse naiselle jotain?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö ajattelen? Enpä juuri mitään. Tunnen myötähäpeää. On kovin suuret luulot itsestään, jos kuvittelee miehen "lankeavan" johonkin pubiruusun vaimon silmien edessä  :D.  

Vierailija
22/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen yritti joskus miestäni iskeä, ja otin häneen yhteyttä. Ihan ystävällisessä mielessä tuon yhteydenoton tein, mutta hän laittoi sen heti riitelyksi. Alkoi sitten myös heti kieroilemaan ja "varoittelemaan" minua siitä että mieheni vaihtaa naisia kuin sukkia.

Eli seuraavalla kerralla mietin tarkemmin mitä teen.

Ei tosiaan pidä olettaa, että omistaa "miehensä" ja tämän varjolla olla yhteydessä toiseen naiseen ja tälle alkaa sanella mitä tämä saa tehdä ja mitä ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyillen säälivästi. Tilanne ei vaadi minun puuttumistani asiaan mitenkään.

Vierailija
24/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaisi suurta huvitusta. Mun mies edes tuskin tajuaisi, että sitä on muka yritetty iskeä. 

Vierailija
25/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui viime viikolla lasten harrastuspaikalla. Olin ilman miestä liikkeellä ja seurasin lapsia kentän reunalla kuten muutkin vanhemmat. Yhden tytön äiti lähti vessaan, isä jäi paikalle. Isä aloitti saman tien flirttailun ja pitkät katseet suuntaani. Ignoorasin miehen kunnes vaimo tuli takaisin. Täysi urpo mies, jolla oli vielä kaunis vaimo.

Tiedän, että moni nainen suorastaan hakeutuu tuollaisten urpojen seuraan ja toiseksi naiseksi. Saa kicksit siitä, että ovat salasuhteessa. En voisi ikinä ottaa vakavasti tai kuvitellakaan alentuvani tuollaisen miehen, joka ei kunnioita kumppaniaan pätkääkään, tasolle. Pelkkä ajatuskin siitä, että antaisin koskea itseeni on ällöttävä. Eikä flirttailu imarrellut yhtään vaan inhotti. Mutta meitä on moneen junaan, joillekin kelpaa elämässä muiden jämäpalat.

Vierailija
26/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean vain mielessäni, että kuule tyttö kulta, se panee mitä vaan missä on reikä, että yrität liikaa.

Vierailija
27/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritti yksi kaunis nainen - puhalteli mieheni niskaan ja kutitteli, vaikka olin vieressä.

En tehnyt mitään eikä miehenikään, tuntui tosi tyhmältä naiselta.

Jotkut ovat tulleet pussaamaan miestäni, vaikka olen ollut vieressä - minusta tosi hölmöä touhua.

Vierailija
28/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että jaha, vahdinvaihto, ja alkaisin pakata tavaroitani. 

Vierailija
29/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen yritti joskus miestäni iskeä, ja otin häneen yhteyttä. Ihan ystävällisessä mielessä tuon yhteydenoton tein, mutta hän laittoi sen heti riitelyksi. Alkoi sitten myös heti kieroilemaan ja "varoittelemaan" minua siitä että mieheni vaihtaa naisia kuin sukkia.

Eli seuraavalla kerralla mietin tarkemmin mitä teen.

Ei tosiaan pidä olettaa, että omistaa "miehensä" ja tämän varjolla olla yhteydessä toiseen naiseen ja tälle alkaa sanella mitä tämä saa tehdä ja mitä ei. 

Ihana , voidaan vaan arvailla millainen miehen kipeä pikku likka edellisen kirjoitti.

Anna mennä vaan ja itke sitten kun elämä läpsäisee takaisin. Suukko ja kaikkea hyvää

Vierailija
30/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on kova kilpailuvietti, yrittävät vietellä varatun miehen ja flirttailla vaikka miehen kumppani paikalla tai tiedossa. Joskus itse mies ei edes kiinnosta niinkään kuin miehen vaimolle näyttäminen. Mitä tuosta pitäisi ajatella? Ei kauhean laadukasta, kaunista tai aikuismaista käytöstä. En todellakaan alentuisi sanomaan mitään tai ottamaan yhteyttä.

Tämä kommentti kokonaisuudessaan.

Vierailija
31/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä oletan että kaikki hymyilevät naiset flirttailevat minulle.

Vierailija
32/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä oletan että kaikki hymyilevät naiset flirttailevat minulle.

FYI oletat väärin.

Vierailija
33/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän noita on ollut, mutta kyseessä kuitenkin sellaisia naisia, jotka tietävät miehen entuudestaan... Ex-säätöjä ja sellaisia... Yksi tällainen tuli baarissa halailemaan miestäni ihan yllättäen (mies ei halannut takaisin), kun olin baaritiskillä ja kun palasin pöytään nainen lähti aika vilkkaasti, kun katsoin häntä varmasti aika hämmentynyt ilme naamallani. Toki humalaiset ihmiset on aina humalaisia ihmisiä eikä sellaisia oikein voi ottaa kovin vakavasti... Myös jotain viestejä on tullut joiltain ja mieheni on kertonut näistä ja on tehnyt selväksi, että seurustelee nykyään.

Vierailija
34/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpeli pom, sanoi Tyynekin aikoinaan.

Vierailija
35/35 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin kotiini hälytysjärjestelmän, valvontakameran ja kättä pidempää.

Se hutsu voi tulla murhaamaan minut

vrt. Case Laihia

Varsinkin taksikuskien vaimot, nyt haulikko sängyn alle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä