Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, hyväksytkö sinä, että mies määrää että sinä et aikaa vietä muiden miespuolisten kanssa?

Vierailija
03.09.2019 |

Se ei ole mikään neuvottelun paikka tai riippuvainen harrastuksista tai oikeastaan mistään muustakaan. Mies määrää, että sinä et vapaa-aikanasi aikaa vietä muiden miesten läheisyydessä, et missään muodossa. Hyväksytkö tämän, onhan se ilmeisesti välittämistä ja tie kestävään parisuhteeseen missä ei petetä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä vapaa-aikaani miesten kanssa. Mutta töissä vietän. Siinäpä sinulle mysteeri ratkottavaksi petänkö miestäni työaikana vai en.

Vierailija
2/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään intressejä hengata muiden miesten läheisyydessä vapaa-aikana. Niin paljon ei tuhero kutka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa setämiesten on pakko päästä työajalla nuorten naisten iholle. Se on ihan ”normaalia”. Vaimojen on pikku ”lounaat” typyköiden kanssa siedettävä.

Vierailija
4/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään hyväksy, ei tulisi kuuloonkaan.

Vierailija
5/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hyväksyisi. Mustasukkainen mies on järjetön turn off.

Vierailija
6/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään intressejä hengata muiden miesten läheisyydessä vapaa-aikana. Niin paljon ei tuhero kutka.

Et käy kuntosalilla, elokuvissa, uimahallissa, kirjastossa... missään, missä on riski, että vieressäsi tai lähelläsi on miehiä?

Vierailija
7/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei määrää minua kyllä yhtään missään. Ja jos yrittää, soronoo. En minäkään voi toista aikuista määrätä. Jos joku asia on deal breaker niin sitten se on ero.

Vierailija
8/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viettäisi vapaa-aikaani tuon yksilön seurassa. Siis ero heti kun tulee ensimmäinen vihjaus että en itse saa valita seuraani enkä tekemistäni/olopaikkaani.

Vierailija
9/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, mutta itse luonnollisesti en siedä miesystävälläni naispuolista seuraa.

Vierailija
10/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Koska haluan käydä kaupassa, kirjastossa, uimassa, kävelyllä jne. Eihän siitä tulisi mitään jos en voisi kävelyllä pysähtyä juttelemaan naapurin pappan kanssa säästä jne.

Toisekseen pysyykö tuollaista vaativa mies sitten ehdottomasti erossa kaikista naisista vapaa-ajallaan? Eli onko samat säännöt kummallakin ?

Vierailija
11/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja samat säännöt koskevat miestä. Meillä on ns. Selänne-diili.

Vierailija
12/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle siis kaikki miehet ovat "panoa varten"? Myös oma miehesi, hänessä ei oikein muuta tarpeellista ole kuin lopettaa tuherosi kutina?

Täytyy ihmetellä miten taantunut ajatusmaailma ja asenne naisilla on vuonna 2019 vaikka jokapuolella huudetaan sukupuoletonta asennoitumista, tasa-arvoa ja mm. sitä, että naisten "tulisi nousta" miesten tasolle esim. työelämässä. Millä ihmeellä te minnekään nousette kun suhtaudutte itseenne ja miehiin kuin eri lajina, vihollisina.

Vierailija
13/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, miehellä ei ole oikeutta määrätä tuollaista asiaa, en kelpuuttaisi miestä

2. Oletettavasti tuollaista määräystä esittävä mies on joko itse kova pettämään ja siksi epäilee naistaan tai sitten on saanut siipeensä edellisessä suhteessa eikä ole vielä toipunut siitä niin paljoa että olisi järkevässä kunnossa uuteen parisuhteeseen.

Vierailija
14/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuntisin piston omassa tunnossani, jos jättäisin mieheni selviämään yksin pikkulapsiperherumbasta kuherrellessani "uuden parhaan ystäväni" kanssa vapaa-ajalla harva se ilta ja viikonloppu. Mutta määrätähän mieheni ei minua voisi, jos asia olisi hänelle ylitsepääsemätön ongelma, mieheni joutuisi ottaa vastuun lastemme perheen rikkomisesta turhan mustasukkaisuuden vuoksi.

Vierailija
15/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tuntisin piston omassa tunnossani, jos jättäisin mieheni selviämään yksin pikkulapsiperherumbasta kuherrellessani "uuden parhaan ystäväni" kanssa vapaa-ajalla harva se ilta ja viikonloppu. Mutta määrätähän mieheni ei minua voisi, jos asia olisi hänelle ylitsepääsemätön ongelma, mieheni joutuisi ottaa vastuun lastemme perheen rikkomisesta turhan mustasukkaisuuden vuoksi.

Se, että esimerkiksi käy kuntosalilla, jolla käy miehiä ja joista ehkä osa tulee naamatutuiksi niin, että heitä tervehtii = uuden parhaan ystävän kanssa kuhertelua? Tai jos menee elokuviin ja vieressä istuu mies niin perhe rikkoutuu?

Vierailija
16/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on yrittänyt, kahdelle olen näyttänyt ovea sen vuoksi.

Jos se pettäminen on pelkona niin eihän mulla vois suhteessa ollessani olla yhtä ainoaa ystävää, kun olen bi. Samalla logiikalla siis en voisi hengata muiden naistenkaan kanssa.

Vierailija
17/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, enkä hyväksyisi muitakaan määräyksiä. Enhän itsekään voi määrätä miestä tekemään tai olemaan tekemättä jotain.

Vierailija
18/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa parisuhteessa elää täysin omin ehdoin, niin pysykööt sinkkuna. 

Vierailija
19/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisesti toisessa ketjussa tuomitaan mies ja tämän kyky uskollisuuteen kun hänelle olisi naispuolinen ystävä. Mutta naista ei komennella ja määräillä, naisella saa olla miespuolisia ystäviä jos nainen niin haluaa!

Vierailija
20/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei määräillä toistemme elämiä. Jos joku asia hiertää niin siitä keskustellaan niin että molempian näkemykset tulevat kuulluksi. Mutta aikuiset ihmiset päättävät itse mitä elämällään tekevät.

Puistattaa koko ajatus siitä että puoliso katsoisi omaavansa jotain määräysvaltaa toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi