Millainen ihminen syö kananmunat kovaksi ja pastan pehmeäksi keitettynä?
Eräs akateeminen kaverini tekee näin. :D Itse olen amis mutta silti minulla on parempi maku.
Kommentit (35)
Onpahan edes yksi asia, josta voit tuntea henkistä ylemmyyttä. Melko turha asia, mutta kuitenkin.
Mun lapset tiesi jo päiväkoti-ikäisestä asti, että makuja on erilaisia. Eikö sulle oo opetettu vielä amiksessakaan?
Kukaan ei ole tainnut sinulle opettaa, että makuasioista ei voi kiistellä. Nimittäin mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiä maailmassa. Toisille ruoka on intohimo johon halutaan panostaa. Ja toisille vain polttoainetta, jotta jaksaa tehdä jotain muuta. Itsekin olen akateeminen ja syön aina munat kovaksi keitettynä. En voi sietää löysän keltuaisen makua
Millä perusteella sulla on parempi maku? Muutoin kuin omasta mielestäsi?
Kovaksi keitetty muna pysyy paremmin leivän päällä. Inhotavaa jos keltuainen valuu leivän päältä sormille ja vaatteille.
Sellainen joka myös syö kylmää makkaraa lämpöisen kaljan kera
Hyvin, hyvin paha ihminen. Samat tyypit usein tilaavat pihvinsä "well done".
Esim. Tanskassa syodaan kananmunat aina koviksi keitettyina salmonellariskin takia. Toki muissakin maissa, mutta tama mainittakoon lahimpana naapurina, jossa niin toimitaan.
Itse olen kanssa tottunut kahdeksan minuutin kovaksikeitettyihin muniin (syon ne leivan paalla leikkeleiden asemesta eli "valuvat" munat ovat epakaytannollisia), sen sijaan paistetut munat syon mieluummin siten, etta keltuainen on viela juoksevaa (sita on ihana dipata leipaan).
Pastan syon hieman yli al dentena, en vaan tykkaa jos se on "liian" al dente.
Ajattele, jos hän ei näin tekisi...millä sinä sitten tuntisit olevasi suhteessa parempi ihminen?
Millainen ihminen jaottelee ihmiset akateemisiin tai amiksiin? Joku tyhmä?
Minkälainen idiootti rouskuttaa pastan kovana :D
Kananmunat keitän itsekin kovaksi, jos aion laittaa ne leivän päälle. Muuten puolikovaksi.
Pasta taas... hyi, olet oikeassa. Ylikeitetty pasta on todella ällöttävää.
Ja olen akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin, hyvin paha ihminen. Samat tyypit usein tilaavat pihvinsä "well done".
No tuo onkin junttiuden huippu.
Varsinaista sivistymättömyyttä on a) arvottaa ihmisiä koulutustason mukaan ja b) tuntea ylemmyydentuntoa makuasioiden perusteella.
Minä!
Nautin munat aina kovina.
On ollut mun mottona elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen idiootti rouskuttaa pastan kovana :D
Ja millainen ihminen ylipäätänsä syö pastaa? Hymiö.
Löysä kananmuna maistuu pahalta ja suutuntuma on etova. Puolikovaksi jätetyssä pastassa on enemmän resistenttiä tärkkelystä joka voi pierettää.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen jaottelee ihmiset akateemisiin tai amiksiin? Joku tyhmä?
Sairauslomaa pitävä alakoulainen?
Minä kai teen noin.
Kuinka tarkan kuvauksen minusta haluat?