Onko joku nähnyt Pedro Almodovarin uusimman elokuvan Kärsimys ja kunnia?
Millainen se oli? Oletteko aiemmin pitäneet hänen elokuvistaan? Mietin tässä menisikö katsomaan tänään
Kommentit (8)
Tarkoitus mennä ehdottomasti. En ole vielä ehtinyt.
Sen näkee sitten ajan mittaan jostain suoratoistopalvelusta.
Nämä hypetetyt leffat ovat usein huonoja. Niistä tykätään, koska halutaan kuulua siihen mukamas intellektuelliin niistä pitävään paremman maun porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä hypetetyt leffat ovat usein huonoja. Niistä tykätään, koska halutaan kuulua siihen mukamas intellektuelliin niistä pitävään paremman maun porukkaan.
T. Avengersien ja Disney-remakejen fani
Kävin ja pidin kovasti. Pidän yleensäkin Almodovarin leffoista. Tää oli vakavimmasta päästä, ja tuntui elämäkerralliselta.
En ole vielä käynyt, mutta haluan kyllä nähdä sen. Olen nähnyt melkein kaikki hänen elokuvansa, pidin uran alkupään sekopäisistä tarinoista paljon, sittemmin en enää niin paljon.
Itse olen nähnyt jotakin häneltä ja siksi vähän epäilen juuri tuota kriitikoiden ylistystä , joka on aina hänen kohdallaan hyvin ylitsevuotavaa. Jotkut muutkin ohjaajat saavat aina saman kohtelun arvosteluissa riippumatta melkein mitä tekevät . Pidän hyvistä ja puhuttelevista elokuvista kylläkin, mutta rajansa taiteellisuudellakin.
AP
Menisin katsomaan, mutta paikkakuntamme elokuvateatteri näyttää vain lasten- ja toimintaleffoja. Koskaan ei näitä laatu leffoja. Pitäisi matkustaa 100km päähän jos haluisi nähdä tämän. Sunnuntain hesarissa oli ohjaajan haastattelu.