Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku nähnyt Pedro Almodovarin uusimman elokuvan Kärsimys ja kunnia?

Vierailija
03.09.2019 |

Millainen se oli? Oletteko aiemmin pitäneet hänen elokuvistaan? Mietin tässä menisikö katsomaan tänään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin katsomaan, mutta paikkakuntamme elokuvateatteri näyttää vain lasten- ja toimintaleffoja. Koskaan ei näitä laatu leffoja. Pitäisi matkustaa 100km päähän jos haluisi nähdä tämän.  Sunnuntain hesarissa oli ohjaajan haastattelu.

Vierailija
2/8 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus mennä ehdottomasti. En ole vielä ehtinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee sitten ajan mittaan jostain suoratoistopalvelusta.

Vierailija
4/8 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hypetetyt leffat ovat usein huonoja. Niistä tykätään, koska halutaan kuulua siihen mukamas intellektuelliin niistä pitävään paremman maun porukkaan. 

Vierailija
5/8 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä hypetetyt leffat ovat usein huonoja. Niistä tykätään, koska halutaan kuulua siihen mukamas intellektuelliin niistä pitävään paremman maun porukkaan. 

T. Avengersien ja Disney-remakejen fani

Vierailija
6/8 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ja pidin kovasti. Pidän yleensäkin Almodovarin leffoista. Tää oli vakavimmasta päästä, ja tuntui elämäkerralliselta.

Vierailija
7/8 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä käynyt, mutta haluan kyllä nähdä sen. Olen nähnyt melkein kaikki hänen elokuvansa, pidin uran alkupään sekopäisistä tarinoista paljon, sittemmin en enää niin paljon. 

Vierailija
8/8 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt jotakin häneltä ja siksi vähän epäilen juuri tuota kriitikoiden ylistystä , joka on aina hänen kohdallaan hyvin ylitsevuotavaa. Jotkut muutkin ohjaajat saavat aina saman kohtelun arvosteluissa riippumatta melkein mitä tekevät . Pidän hyvistä ja puhuttelevista elokuvista kylläkin, mutta rajansa taiteellisuudellakin. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme