Onko normaalia, että pimppa on kipeä gynetutkimuksen jälkeen?
Kommentit (19)
Ei tehty papakoetta. Mutta muuten tutkittiin. Ei tunnu hyvältä..
Mulla ainakin on yleensä. Inhoon gynellä käymistä, mutta pakkohan siellä aika ajoin on käydä. :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on yleensä. Inhoon gynellä käymistä, mutta pakkohan siellä aika ajoin on käydä. :(
Se on kamalaa.. vaikka onkin normaalia, niin tulee jotenkin nöyryytetty olo ja pelkään haiseeko mun alapää kamalalle tai onko se tavallista rumempi/ällöttävämpi :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka alapeukuttaa
Varmaan joku gynekologi 😂
Kyllähän se sattuu, kun runnotaan se levitinjuttu sisään. Kyllä mullakin sattuu. Luulisin olevan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kamalaa.. vaikka onkin normaalia, niin tulee jotenkin nöyryytetty olo ja pelkään haiseeko mun alapää kamalalle tai onko se tavallista rumempi/ällöttävämpi :D
Mitä tarkoitat tuolla? Kuulutko sinäkin niihin ihmisiin, joiden mielestä naisten on epänormaalia haluta seksiä, mutta gynelogikäynnit ovat mielestäsi normaali asia. Olet väärässä.
Seksihalut ovat täysin normaali asia. Ei siinä ole mitään epänormaalia, että nainen harrastaa seksiä alasti. Sekin on normaalia että ei käy gynekologilla, tai ainakin kokee sen epämiellyttäväksi.
Kuvitelkaapa jos miehille sanottaisiin samoin kuin naisille:"On se kumma, että naisten kanssa ollaan alasti ja harrastetaan seksiä, mutta lääkäriin ei haluta mennä näyttämään munia". Eikö kuulostakin hullulta! Mutta tuolla tavalla naisille sanotaan. Nainen ei saisi harrastaa seksiä, mutta gynekologille menon pitäisi joidenkin mielestä olla naisilla yhtä luonnollista kuin syöminen ja hengittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alapeukuttaa
Tässä ketjussa on ainakin kaksi alapeukuttajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla? Kuulutko sinäkin niihin ihmisiin, joiden mielestä naisten on epänormaalia haluta seksiä, mutta gynelogikäynnit ovat mielestäsi normaali asia. Olet väärässä.
Seksihalut ovat täysin normaali asia. Ei siinä ole mitään epänormaalia, että nainen harrastaa seksiä alasti. Sekin on normaalia että ei käy gynekologilla, tai ainakin kokee sen epämiellyttäväksi.
Kuvitelkaapa jos miehille sanottaisiin samoin kuin naisille:"On se kumma, että naisten kanssa ollaan alasti ja harrastetaan seksiä, mutta lääkäriin ei haluta mennä näyttämään munia". Eikö kuulostakin hullulta! Mutta tuolla tavalla naisille sanotaan. Nainen ei saisi harrastaa seksiä, mutta gynekologille menon pitäisi joidenkin mielestä olla naisilla yhtä luonnollista kuin syöminen ja hengittäminen.
En tiedä oonko liian väsynyt, mutta nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla siis jokin sairaus jota seurataan? Jos ei ole, niin gynellä käynti on silloin turhaa ja haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla siis jokin sairaus jota seurataan? Jos ei ole, niin gynellä käynti on silloin turhaa ja haitallista.
Millä tavoin haitallista? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalle taloudelle tai yhteiskunnalle.
En tiedä miksi, mutta mulla vaginan tutkimuksen jälkeen kipu tuntuu munasarjoissa asti. Outoa kun ei niitä ole paineltu tai mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oonko liian väsynyt, mutta nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään.
Yritän selittään yksinkertaisemmin.
Nainen kokee gynelogikäynnit epämiellyttäviksi. Hänelle sanotaan: "Gynellä käynti on ihan normaalia ja luonnollista, gyneologi on nähnyt kaikenlaisia alapäitä, on se kumma että miesten kanssa harrastat seksiä ja näytät heille alapääsi, mutta pelkäät lääkäriä". Tuossa oletetaan, että lääkärissäkäynti on naiselle luonnollisempi asia kuin seksin harrastaminen. Tähän asenteeseen törmää tälläkin palstalla aivan liian usein.
Kuvitelkaapa jos miehille sanottaisiin samoin kuin naisille:"On se kumma, että naisten kanssa ollaan alasti ja harrastetaan seksiä, mutta lääkäriin ei haluta mennä näyttämään munia".
Tiedoksi teille kaikilla gynekologifanaatikoille: Seksikumppanille alastomana näyttäytyminen ON luonnollisempaa ja normaalimpaa kuin lääkärissäkäynti. Terveen ja oireettoman naisen ei kannata käydä gynellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaa turhaa huolta, stressiä ja ahdistusta. Rahaakin kuluu turhaan. Gynekologit itse sanovat, että monet naiset käyvät gynekologilla liian usein ja turhaan.
Kyllä ainakin mulla on kipua, jos otetaan papa-näyte.