Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittävät tilanteet ja mitä lopulta kävi?

Vierailija
02.09.2019 |

Tulipa mieleen tuosta ketjusta, mitä asioita ihmiset jättävät tekemättä uskalluksen puutteessa, että mitä oikeasti joillekin on käynyt näissä tilanteissa? Ideana tässä on, että olkaa ihmiset armollisia itsellenne ja toisillenne.
Naisena on ehkä helpompaa mennä pyytämään apua autoihin liittyvissä kysymyksissä kuin miehenä. Halusin tarkistaa auton renkaan paineen huoltamolla. En osannut ja pyysin ohi pyöräilevältä MIEHELTÄ neuvoa. Ei hänkään osannut. No, joku tuli lopulta auttamaan!

Esiintyminen jännittää. Mitä voi pahimmillaan tapahtua? Jäätyminen, ajatus katkeaa ja muut odottavat. Niin kävi minulle ja sekunnit olivat pitkät. Lopulta muistin kuitenkin asian ja sain kerrottua sen kuulijoille.

Mutkitteleva tietyö eikä liikennevaloja. Odotin vuoroani, että pääsen kääntymään tien yli. Äkkiä vastaantulijoiden kaistalla ajaa joku ja on raivona, kun olen hänen tiellään. Käännän auton pois risteyksestä ja ajan toista reittiä.

Työpaikalla mahassa pulputtaa ja pitää mennä vessaan. Tullessani vessasta ulos vastassa on työkaveri. Häpeillen sanon, että siellä voi nyt haista. Hän sanoo, että siihen tarkoitukseenhan vessat on tehty. Mielestäni vessojen vakiovarusteena pitäisi olla tulitikut tai raikastin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina ajattelen jännittävässä tilanteessa että kaikki menee hyvin, on aina mennyt, mitään hirveää ei ole ikinä tapahtunut. Ja niinhän se menee 😊

Vierailija
2/2 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän jokaista vähänkin erikoisempaa tilannetta elämässäni eikä niissä koskaan ole mitään käynyt. Pahin on varmaan ollut joku kesken esitelmän jäätyminen mikä oikeasti kestää 2 sek mutta itsestä tuntuu 5 minuutilta. Niin paljon on elämässä mennyt hyviä jännityksiä hukkaan kun mitään kammottavaa ei sitten olekaan tapahtunut. Yleensä ne omat ennakko odotukset ja pelot on jälkeenpäin ajateltuna ihan perusteettoman suuret ja hölmöt😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä