Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimiekkosen ominaisuudet:

Vierailija
02.09.2019 |

Velvollisuuden tuntoinen, rehellinen, hiljainen, oikeuden mukainen. Juuri sellaiset ominaisuudet, mitä naiset etsii, mutta ei koskaan saa.

Miksiköhän?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka, jossa nuo voi jostain ihmisestä havaita, on työpaikka. Jos ei ole enää koulussa.

Vierailija
2/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, minulla on ihan samat ominaisuudet. Eipä miehiä pyöri ympärillä, ei niin minkään näköistä. Humalaista oman isän ikäistä sössöttäjää en silti halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämä asia on, mutta jännä on aina jännä. Minä saan naista olemalla mulk.ku ja kiltti ei mitenkään. Parasta tässä kaikessa on, että kilttiksetkin saa kuulla kuinka naisia tulisi kohdella paremmin. Naisetkaan eivät liiemmin onnellisuudessa kylve, joska eivät ehdi, sillä en samaa kauaa katsele, ellei ole todella omistautunut miellyttämään minua.

Vierailija
4/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat olettamuksena kaikissa kumppaniehdokkaissa. Mutta tuo ei riitä, vaan ihmisellä pitää myös olla mielenkiintoinen persoona ja intohimoa. Kilttisten vika on siinä, että pitävät hyveenään, etteivät petä tai hakkaa. Aivan kuin kaikki muut miehet pettäisivät ja hakkaisivat.

Vierailija
5/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttim iehen ominaisuudet:

- vihaa naisia

- syyttää epäonnistumisistaan naisia

- suhtautuu pakkomielteisesti naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän