Tuntuu kurjalta kun melkein aina kun itse laitan huolella muotoillun kommentin kiinnostavaan keskusteluun,
koko keskustelu tyssääkin siihen. :( ja juuri kukaan ei enää kommentoi.
Jos haluatte että joku keskustelu loppuu niin kutsukaa minut vain kommentoimaan :D
Kommentit (24)
Tai se "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" eli tiskin julkaistaan. Vaikka siinä ei pitänyt olla mitään epäasiallista. Aargh.
Minä olen tänään lopettanut jo kolme keskustelua. Olisi kiva ajatella, että minä saan sanotuksi asiat niin tyhjentävästi ja nasevasti, ettei muille jää mitään sanomista, mutta ehkä kyse onkin vain siitä, että osaan tappaa kiinnostuksen niin monella tavalla. :(
Täällä keskusteluja parhaiten ruokkii ärsytyksen tunne, mitä hölmömmän mielipiteen kirjoitat, sen varmimmin tulee vastauksia. Ei pidä olla liian fiksu, sillä vaan naulaa keskustelun heti alkuunsa. Tietysti sitten voi miettiä, kannattaako tyhmään keskusteluun tuhlata energiaa.
Tai ´´lomake on vanhentunut.....´´
Minäkin olen keskusteluissa se viimeinen kirjoittaja. Innostun enää harvoin mistään aiheesta ja kun sinne innosta puhkuen kirjoitan vastaukseni, niin keskustelu olikin siinä. Joskus yritän upittaa, mutta aina sekään ei auta. Varmaan tämäkin keskustelu jää nyt tähän. :)
Vierailija kirjoitti:
Tai se "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" eli tiskin julkaistaan. Vaikka siinä ei pitänyt olla mitään epäasiallista. Aargh.
Näitäkin tulee ja sitten etsin kissojen ja koirien kanssa sitä väärää sanaa.
Joskus on hauskaa, jos ehtii ekana vastata jotain nasevaa trollille. Sellaista, mikä saa ihmiset nauramaan. Ketju saattaa villiintyä ihan täysin. Mutta joskus ei se nasevuus mene ihan nappiin...
Voih, on hienosti muotoiltu kommentti <3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Tai ´´lomake on vanhentunut.....´´
No siihen saa uuden numeron peruuttamalla kerran, se ei haittaa, siihen olen jo tottunut.
Niin tai ärsyttävintä on se, kun on saanut kirjoitettua pitkän jutun, sivu onkin hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Näistä selviää nopeimmin palaamalla sivun taaksepäin ja korjaamalla sensuuriin jääneen sanan toiseksi. Kolminumeroinen luku vaihtuu samalla, muuten korjattu viesti on lähetyskelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on hauskaa, jos ehtii ekana vastata jotain nasevaa trollille. Sellaista, mikä saa ihmiset nauramaan. Ketju saattaa villiintyä ihan täysin. Mutta joskus ei se nasevuus mene ihan nappiin...
:)
Vierailija kirjoitti:
Tää on just se mikä ittee aikanin v*****aa usein. Vaikka kirosanan tmv pistäisi *-merkeillä, nii siktikää. Ja just vaikka se iis aivan asiallinen.
Mutta aloittaja, se voi olla vaan tuuria. 😸
Ikävää on myös se kun kirjoittaa pitkän ja huolella perustellun kommentin ja lähetyksessä tulee ilmoitus Hakemaasi sivua ei voida näyttää. Ja nämä ovat yleensä juuri niitä mielenkiintoisimpia keskusteluja.
Eihän täällä kukaan tiedä mikä kenenkin kommentti on.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tänään lopettanut jo kolme keskustelua. Olisi kiva ajatella, että minä saan sanotuksi asiat niin tyhjentävästi ja nasevasti, ettei muille jää mitään sanomista, mutta ehkä kyse onkin vain siitä, että osaan tappaa kiinnostuksen niin monella tavalla. :(
Mitkä keskustelut olet lopettanut
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskusteluja parhaiten ruokkii ärsytyksen tunne, mitä hölmömmän mielipiteen kirjoitat, sen varmimmin tulee vastauksia. Ei pidä olla liian fiksu, sillä vaan naulaa keskustelun heti alkuunsa. Tietysti sitten voi miettiä, kannattaako tyhmään keskusteluun tuhlata energiaa.
Oon huomannut saman.
Joku törkynen viesti saa peukutuksia ja sama asia asiallisesti kirjoitettuna, jätetään huomiotta... 😂
Minä en ymmärrä taas tätä, osaako joku selittää? Aina välillä sanotaan, että ”joku” poisti viestiketjun.... kuka ihmeen joku? Ylläpitäjä? Ei kai kukaan random-tyyppi voi täällä mitään ketjuja poistella? Ei kai kukaan voi poistaa edes omaa ketjuaan, jonka on aloittanut. Minä ainakaan sellaista toimintoa ole löytänyt. Selittäkää uuvatille, please!
Ketjuntappo, tuttu harrastus.
Joskus sen saa elvytettyä kun kirjoitat jonkun uuden kommentin. ;)
Minulla käy sama, tai siis käy vaikken mitenkään erityisesti näkisi vaivaakaan, keskustelu vaan loppuu siihen. :D Ja etenkään kukaan ei vastaa mitään minun kirjoittamaani, jos se jää sivun viimeiseksi. Jos se osuu seuraavan sivun ekaksi, sen voi joku noteerata.