Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan te jotka mahdolliseti tiedätte. (laihdutuksesta)

Vierailija
30.05.2006 |

Sellainen dieetti, että syö 1200 kaloria per päivä, ja yksi " herkkupäivä" viikossa kun kaloreita ei lasketa.

Toimiiko se?

Mulle sopisi kuin nyrkki silmään, suurin vaikeus tän laihtumisen kanssa mulla on tuo pääkoppa. Uskon onnistuvani, jos homma on mahdollisimman suoraviivainen ja antaa edes vähän säätämisen varaa, kuten tässä tapauksessa sen, että voi edes yhtenä päivänä syödä jotain hyvää ruokaa.

Tarvitsisin vain jonkun sanomaan, että laihtuuko tuolla menetelmällä?

Olisin kiitollinen:))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se herkkupäivä on vaan yhtenä päivä tosiaankin! Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ryypiskelinkin joka viikonloppu. Söin vaan vähemmän sillon ja eihän sillon oo ees nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo 1200 kalorin dieetti tuo vajetta n. 500-600kcal x 6= 3000-3600 kcal eli puolisen kiloa viikossa. En suosittele mitään älytöntä mättöpäivää/herkkupäivää. Kohtuus on kaiken a ja o. Esim. syöt normalisti ja syöt jotain hyvää esim. jäätelötötterön ja irtokarkkeja 100 grammaa..

Vierailija
4/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taisin siis vetää överiksi herkkupäivän laihdutusaikanani...

laihduin silti tuolla tavalla 14 kg neljässä kuukaudessa, vieläpä suht kivuttomasti.

pikkuisen liikuntaa on hyvä lisätä ohjelmaan, tasoittaa herkkupäivää ja onpa jotain muutakin kuin luut läskin alta paljastumaan!

Vierailija
5/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä laihdutettiin 10 päivää ja 4 päivää syötiin normaalisti. Ei siis vietetty ruokaorgioita vaan syötiin normaalisti.

Se menis niin että kun maanantaina alat 10 jakson niin tulee joka toinen viikonloppu vapaaksi. Siihen liittyi tietenkin myös paljon liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi