Eri puolilla vatsaa esiintyvät vatsakivut. Milloin on syytä huolestua?
Välillä nipistelee sieltä, sitten tuolta. Milloin ylävatsalla, milloin alavatsalla, oikeassa kyljessä, vasemmassa kyljessä. Kipu ei ole vielä ollut mitenkään suurta mutta sellaista jonka tiedostaa.
Kommentit (9)
Lopeta sokerin, viljojen ja punaisen lihan syöminen.
Kuulostaa ilmavaivoilta. Tutustu ibs-ruokavalioon ja selvitä, mikä kivut aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Punaisen lihan välttämiseen ei ole mitään syytä. Sokeria ja viljoja ei mihinkään tarvii.
Ota nyt ensin reilusti probiootteja ja ruoansulatusta edistäviä entsyymejä ja magnesiumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaisen lihan välttämiseen ei ole mitään syytä. Sokeria ja viljoja ei mihinkään tarvii.
Muut kuin että se lisää riskiä syöpiin, nostaa kolesterolia, tukkii verisuonet ja lisää ummetusta ja ilmavaivoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut kuin että se lisää riskiä syöpiin, nostaa kolesterolia, tukkii verisuonet ja lisää ummetusta ja ilmavaivoja?
Joo, ja sä uskot kaikki ip-lehtien jutut.
Minulla oli kipuja eri puolilla vatsaa joskus vuosia sitten. Olin niin peloissani, että en pitkään aikaan uskaltanut mennä lääkäriin. Kun lopulta menin, lääkäri sanoi, että minulla on varmaankin ärtyneen suolen oireyhtymä. Kivut jatkuivat vielä jonkin aikaa, mutta jossain vaiheessa ne vain loppuivat, en tiedä miksi.
Maksa on oikealla.