Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären vanha poikaystävä...

Vierailija
02.09.2019 |

Perjantaina 17-vuotias tyttäreni kertoi lähtevänsä toiselle paikkakunnalle uuden poikaystävänsä luokse. Viimeisen kuukauden aikana he ovat ehtineet kuulemman tavata jo muutaman kerran (välimatkaa 3h), mutta vasta nyt hän halusi tuoda asian ilmi. Järkytyin kuitenkin, kun selvisi miehen iän olevan 26! Sanoin, että olisi parempi olla menemättä yöksi sinne, mutta oli jo varannut bussiliput ja lähti.. Tiedän kyllä tyttäreni olevan fiksu, mutta mietityttää vain, että onko tuo mies oikeasti hyväksi tytölle? Olisi parempi löytää oman ikäinen ja lähellä asuva. En vain tiedä, että voinko kieltääkään? Pahentaako se vain tilannetta? Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta provoa kehiin vaan

Vierailija
22/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi 30v Mu****ed on siellä 10 vuotiaan tasolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nämä Ikis-huutelijat kertoa, etteikö tällaista voisi oikeassa elämässä tapahtua? Oikeastiko kukaan nuori tyttö ei ihastu vanhempaan mieheen, eikä kukaan vastuullinen äiti voisi olla siitä huolissaan ja kysellä täältä apua ja vertaistukea? Hävetkää, että pilaatte keskustelun avaukset huuteluillanne.

Minä olen se mamma, joka oli kriisissä oman 19 vuotiaan kanssa, joka seurusteli 46 vuotiaan kanssa. Puolet ketjusta haukkui minua Ikiksestä ja lopulta joku teistä ilmoitti vietistäni ylläpidolle, joka posti ketjun luullen minua ilmiantonne vuoksi Ikikseksi. Enkä saanut huoleeni vastauksia. Tähänkin viestiin tulee varmaan IKIS vittuiluja.

Toivottavasti te huutelijat vielä jonain päivänä joudutte kokemaan saman ja lapsenne alkaa seurustella ikäistenne kanssa.

Ja AP:lle tsemppiä. Olisi varmaan hyvä, jos pystyisit tutustumaan tähän poikaan ja juttelmaan mitä elämässään on touhunnut jne. Hän voi olla ihan kiltti poika ja tyttärellesi hyvä. 27-vuotiaat pojat saattavat kuitenkin olla vielä ihan poikasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi