Huomenta, mitä muut syrjäytyneet aiotte tänään tehdä?
Mä heräsin jo kello 4 mutta piti nousta vasta 6 aikaan ylös. Keitin miehelle kahvit ja tein eväät töihin. Mies lähti töihin kello 6.30. Nyt odotan että lapsi herää kello 8. Hänellä tänään vasta kello 9 kouluun meno, muina päivinä menee kello 8. Annan aamupalan ja katson että vaatteet on valmiina häntä varten. Toivottelen hyvät koulupäivät kun hän lähtee pyörällä kouluun. Sitten vastaan asiakkaiden soittoihin ja merkkaan ajanvarauksia kalenteriin. Tiskaan, laitan ruokaa ja vähän siivoilen. Sitten tulee lapsi koulusta, niin annan ruokaa ja hän tekee läksyt. Kyselen sitten läksyjä kun tällä viikolla on kahdet kokeet. Sitten tulee mies töistä. Katsotaan työjutut, laitan hänelle ruuan. Sitten monesti mies ja lapsi lähtee harrastukseen, tänään ei sitä ole niin lapsi saa olla kavereiden kanssa tai pelailla tms. Sitten on iltapalat, iltasuihkut ja nukkumaan meno.
Kommentit (28)
No päivärytmi on kääntynyt taas noin viikko sitten siihen, että elän öisin ja nukun päivisin. Sama juttu ollut lapsesta asti jonka takia peruskoulussa oli vaikeaa, ammattikoulut jääneet kesken ja töistä tullut kenkää, mutta niitä hemmetin unipillereitä en lääkäriltä saa useista yrityksistä huolimatta jotka auttaisi paljon.
Poljin siis aamuyöstä auki olevalle kaupalle 5km suuntaansa hakemaan ruokaa. Loput päivästä piereskelen ja kaivelen nenää. Ehkä menen arvauskeskukseen hakemaan apua uniongelmiin ja kuulemaan taas samat lässytykset kuten "liiku enemmän, sillä se helpottaa".
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat etuoikeutettuja ja sortavat naisia. Pahinta on, että jos lapsen elämässä on läsnä mies, niin mies istuttaa lapseen patriarkaalisia, homovihamielisia, muukalaisvihamielisiä, ableistisia ym. arvoja.
Muista vielä se sukunimi asia!
Ja toivon että puukuorma tulisi tänään. Kaikki lupailee tuoda puita mutta kun puimiset on kesken, niin ei niitä tunnu millään tulevan. Saataisiin sitten illalla lapsen kanssa kantaa puita liiteriin. Omenoitakin ajattelin kerätä, ekaa kertaa 10v on madottomia ja ei rupisia omenoita. Saa lapsi kavereidensa kanssa syödä niitä. Ap
Nukkumaan käyn aamu-tv:n jälkeen.
Menen terapiaan.
Äsken juuri tajusin, että kaikki, mitä elämässäni oon valinnut, valitsin väärin.
Nyt olen syrjäytynyt kaikesta.
Tyhjää täynnä tämäkin päivä.
Miltä mun, työelämästä syrjäytyneen päivä kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Lähden uimarannalle. Hellettä luvassa ja vesikin on yli 20-asteista.
Kuulostaa ihanalta. Kateellisena katoin että ainakin Treella ja Oulussa voi olla tänään 25°c :)) Meillä oli eilen vielä ok,nyt sataa. Uimavesiä on tehnyt mieli kokeilla tässä helleviikolla,mutta jotenkin ei ole saanut enää aikaan:(
Nukuttu. Aina mun aamuni tällä samalla tavalla menee. Ap