Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten äidit hox!

Vierailija
24.07.2008 |

Liikkuuko tällä palstalle ketään muita äitejä jolla ei syystä tai toisesta ole imetys onnistunut kuin vähän aikaa tai ei ollenkaan? Meillä vauva 1,5kk ja rintaraivareiden takia imetys jäi pois sunnuntaina ja eiliseen saakka yritin,nyt vaan en enää jaksa itse,touhusta ei vain tullut mitään ja luonnon päälle ottaa todella pahasti sillä olisin tahtonut jatkaaa imetystä vielä mutta vauva päätti toisin. Osaimetyksellä kyllä mentiin koko aika eli korvike ei ole vieras juttu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin käyttämistä tuttina koska joi niin paljon korviketta.

Syitä imetyksen onnistumattomuuteen oli monia; itselleni sattunut vakava tapahtuma juuri ennen synnytystä, lapsen joutuminen teholle synnyttyään ---oppi pullolle, ja huonot neuvot neuvolasta. Lapsi ei ikinä oppinut imemään niin kauan että sitä maitoa olisi alkanut "valumaa". Nyt toisen kohdalla imetys onnistui yli odotusten, täysimein lähes 5kk, ja osittain vieläkin ( 8kk)

Vierailija
2/4 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi sectiolla ja mulla heräämövaihe pitkittyi, joten en tiedä kuinka monta kertaa vauva oli jo pulloa saanut. Ensi kerrasta lähtien vaavi sai jumalattomat raivarin ensimmäisen imun jälkeen. Huusi naama sinipunaisena. Yrittelin pari viikkoa tuloksetta. Maitokaan ei koskaan kunnolla noussut, joten pikkuliruja pumppailin korvikkeen sekaan n. reilun kk:n ja sitten mentiin korvikkeella.

Harva asia on harmittanut yhtä paljon. Oli tosi katkeraa katsella miltei perään miten muutamat kaverit vain jättivät imetyksen miltei laitokselta päästyä ja minä kun olisin niin tosissaan halunnut imettää.

Nyt on kohta taas tosipaikka edessä..... jospa tällä kertaa onnistaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli 3kk ja hän hoksasi miten sitä imetään :) ja näin sitä mennään.

Nyt lapsi on 5kk ja ei ole koskaan saanut korviketta.

Helpompaa olisi ehkä olla vähänhöllempi itselleen

Vierailija
4/4 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten on imetys silloin epäonnistunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi