Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen teinin olette antaneet olla yksin yötä kotona?

Vierailija
01.09.2019 |

Alkaa olla vaikeata saada mukaan reissuille mutta ei haluttaisi itse olla kotona joka viikonloppu

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias saa olla halutessaan viikonlopun yksin jos ei halua mukaan.

Vierailija
2/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16, kun vanhemmat lähti yöks pois eikä tullut enää ”vahtia”. 😂 Arvatkaa vaan, pidinkö kotibileet... 😗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v saa olla yksin kotona. Tosin se koti on asunto opiskelukaupungissa, ei tämä lapsuudenkoti.

Vierailija
4/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias 17-vuotiaan isosiskon kanssa

Vierailija
5/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa teinien opetella myös yöpymään yksin! Minä en ollut ikinä ollut yksin yötä, ennen kuin muutin opiskelemaan ja arvatkaa pelottiko. 15 voisi tosiaan olla hyvä ikä jättää yöksi yksin, mutta toki siten, että joku tuttu kävisi kuulostelemassa, onko bileitä.

Vierailija
6/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 16, kun vanhemmat lähti yöks pois eikä tullut enää ”vahtia”. 😂 Arvatkaa vaan, pidinkö kotibileet... 😗

minä 15. Ja en pitänyt. Olin sen verran bileissä käynyt, etten halunnut meidän kotiamme niille altistaa.

Vierailija
7/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä 15. Ja en pitänyt. Olin sen verran bileissä käynyt, etten halunnut meidän kotiamme niille altistaa.

Mun kannatti pitää. Sinne tuli kaverini mukana nykyinen aviomieheni. 🙂 Eikä paikat hajonnut tms. Siistiks saatiin kämppä aamulla ja kivaa oli.

Vierailija
8/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaasta ap:n tilanteessa kyse. Ollaanko siis ylisuojelevia kun ei haluttaisi jättää kotiin yksin. Bileitä tuskin olisi tiedossa.

Esikoinen kyseessä,ja tuli "yllättäen" vastaan tämä kysymys

Vierailija
9/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kannatti pitää. Sinne tuli kaverini mukana nykyinen aviomieheni. 🙂 Eikä paikat hajonnut tms. Siistiks saatiin kämppä aamulla ja kivaa oli.

Ok, viestistäsi sai sen kuvan, että et pitänyt kovin järkevänä tekona vanhemmiltasi luottaa sinuun.

10/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minun siskopuoli oli 15-vuotias, eivät hänen vanhempansa antaneet hänen olla yksin yötä kotona, kun he menivät ristiäisiin 300km päähän vaan tulivat samana iltana takaisin kotiin. Kun kuulemma isä mielestä 15-vuotias on liian pieni olemaan yksin yötä kotona

Vierailija
11/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt 14v ja 15v keskenään yöksi. Ei bileitä, ei ongelmia. Toki, tietävät koko ajan että on se vaara että pölähdän paikalle joko aikaisin aamusta tai illallakin.

Vierailija
12/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä nuoresta. Toiset pärjää aiemmin, toiset kypsyy myöhemmin. Vanhempana tunnet varmaan lapsesi parhaiten.

Vierailija
13/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotiaan. Tosin ei taida olla teini enää.

Vierailija
14/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut 16-vuotiaan jäädä. Haluaisi kyllä, mutta tiedän kyseisen kaveriporukan tuntien, että en voisi luottaa kämpän olevan ehjä ja baarikaapin koskematon.

Vierailija
15/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaana sain itse olla öitä yksin kotona, samaa linjaa jatkan omien lasten kanssa. Kunhan on tuttu aikuinen puhelimen päässä lähettyvillä.

Vierailija
16/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvolan mukaan on ok jättää 11-vuotias yöksi yksin kotiin vanhempien ollessa vuorotöissä. En ollut uskoa korviani, meillä vasta 15 v. on ollut öitä yksin.

Vierailija
17/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, viestistäsi sai sen kuvan, että et pitänyt kovin järkevänä tekona vanhemmiltasi luottaa sinuun.

Päinvastoin pidin tosi järkevänä. Tulipahan nuoruus elettyä, eipä oo tänä päivänä tarvetta bailata. Monilla muilla ikäiselläni menovaihe jatkuu, koska nuorena ei ollut tarpeeks sitä. Ja tokihan vanhempanikin tietävät tänä päivänä missä tavattiin mieheni kanssa. Musta kasvoi kuitenkin kunnollinen veronmaksaja.

Vierailija
18/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille ok, jos teini käyttää vapauttaan esim heilumalla yöt jossain, kun on saanut jäädä yksin? Vaikka kämppä pysyisikin ehjänä.

Vierailija
19/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin pidin tosi järkevänä. Tulipahan nuoruus elettyä, eipä oo tänä päivänä tarvetta bailata. Monilla muilla ikäiselläni menovaihe jatkuu, koska nuorena ei ollut tarpeeks sitä. Ja tokihan vanhempanikin tietävät tänä päivänä missä tavattiin mieheni kanssa. Musta kasvoi kuitenkin kunnollinen veronmaksaja.

No hyvä niin.

Vierailija
20/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minuakin huolettaa. Eli onko sitten lainkaan kotona