Paljonko teillä menee rahaa seksiin?
E-piltsut, kondomit, maksulliset, liukkarit, "lelut" jne...
Kommentit (33)
Kaksi avioeroa takana ilman avioehtoa. Tästä kun laskeskelee, niin luokkaa 300 per kerta on tullut maksamaan. Silti en kadu mitään, ja on ollut sen arvoista. On siinä ollut muutakin hyvää kuin se seksi :)
5 vuotta, noin kaks kertaa viikossa eli noin 250 kertaa. Vei puolet talosta, 250 000 elikkäs aika tarkkaan tonnin kerta, tai 8000 kuussa.
Elämä on ja Siperia opettaa.
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta, noin kaks kertaa viikossa eli noin 250 kertaa. Vei puolet talosta, 250 000 elikkäs aika tarkkaan tonnin kerta, tai 8000 kuussa.
Pieni matikkavirhe, eli 500 kertaa ja 500€ per laaki ja 4000€ kuussa?
Surulliseksi tulee miesten vastauksista. Ei nautita parisuhteista. Ihme uhrautumista... Kallista viettää laatuaikaa vaimon kanssa.
Joo, mutta vastaus on 0€, sterisaation ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
No oli kallis perse☹️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oli kallis perse☹️
Persettä kerran kännissä, että sille vasta hintaa tulikin!
Noin 1000€ vuodessa asuihin ja "leluihin" . Tämän lisäksi ns. seksimatkoihin noin 2000. Mennään siis risteilylle tai pidemmällekin pelkästään sillä perusteella että paikka ja huone (hotellihuone) on hyvä seksin harrastamiseen. Olen siis parisuhteessa ja nuo on yhteiset kulumme.
Kyllä se lähelle tonnin kerta on maksanut mullakin. Ei ole vaimon pito ihan halpaa lystiä
m46
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lähelle tonnin kerta on maksanut mullakin. Ei ole vaimon pito ihan halpaa lystiä
m46
Kuinka tämä on laskettu?
Jaa, mulla on ollu vaimo about kolkytä vuotta seksiä ehkäpä keskimäärin 3 krt viikossa, tasaisen vauhdin mukaan, tekee jotain 5000 kertaa ja vielä ei oo tarvinnu siitä rahaa tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m46Kuinka tämä on laskettu?
Se on vaan pintapuolinen raapasu. Mutta 10v naimisissa seksiä max 1xkk. Tekee 120 kertaa. Talo ostettu jota maksan kokonaan itse 240t ni eikö siitä jo se tonni tule helposti kerralle hintaa.
m46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m46Kuinka tämä on laskettu?
Se on vaan pintapuolinen raapasu. Mutta 10v naimisissa seksiä max 1xkk. Tekee 120 kertaa. Talo ostettu jota maksan kokonaan itse 240t ni eikö siitä jo se tonni tule helposti kerralle hintaa.
m46
Teltassako olisit muuten asunut? Miksi maksat yksin?
Kierukan sain vakuutuksen kautta ilmaiseksi (koska runsaat kuukautiset mihin tuli samalla helpotusta). Leluja tulee ostettua pari kertaa vuodessa, yleensä 100-200 € menee silloin rahaa, välillä oon maksanut itse, välillä mies.
Ikävää, että jotkut täällä kokevat yhteisen ajan vaimon kanssa kulueränä seksistä.