Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat! Millon ja miten käytte suihkussa? :)

Vierailija
30.05.2006 |

Meillä mies on todella paljon pois kotoa ja minun suihkussa käynti on aiheutunut ongelmaksi :)

Kuopus 1v on niin villi, ettei sitä voi jättää suihkunkaan ajaksi ilman vartiointia. Jos otan kuopuksen mukaan suihkuun niin en saa pestä rauhassa, vaan lasta pitää koko ajan ottaa pois pesukoneelta, vessanpöntöltä, lattiakaivolta ja tavaroita tonkimasta. Monesti olen käynyt suihkussa sen jälkeen kun saan kuopuksen nukkumaan, mutta suihkun äänessä kai on joku juju kun lähes aina lapsi herää ja alkaa huutamaan tai tehdä pahojaan.

Olen jo yrittänyt varata mieheltä suihkuvuoroja :) siis, että mies olisi edes 3-4 päivänä viikossa ennen minun nukkumaan menoa kotona, että saisin käydä rauhassa pesulla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa on käyty. Mutta niitä lapsia on erilaisia. Vaikka kuopus etenkin on tosi meneväinen, niin jonkinlainen taju aina ollut ja eivät ole tehneet tuhmia.

Vierailija
2/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varteenotettava neuvo. Ehkä viihtyy istumassa syöttötuolissa jos on hetki katseltavaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin myös syöttötuoliin istumaan. Tai laitoin lapsen kylpyyn siihen viereen siksi aikaa.

Vierailija
4/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöunille ;) Saa käydä rauhassa ja pitkän kaavan mukaan ;) Toki silloin, kun lapsi oli pieni oli ovi raollaan/itkuhälytin mukana...

Vierailija
5/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutenkaan kiipeillyt minnekään. Tai sitten kävin suihkussa silloin kun lapsi oli nukkumassa. Vähän isompana, kun poika oli 2 v niin saattoi pyyhkäistä naapuriin ja jättää ulko-oven rappuun auki kun mä olin suihkussa - onneksi oli ymmärtäväiset naapurit, eikä poika olis ikinä uskaltanut ulos mennä. Nykyään poika on 6 v ja tietää kyllä hyödyntää ne hetket, jolloin käyn suihkussa - naama on milloin kaakaojauhossa ja milloin missäkin. En kuitenkaan osaa pelätä, että tekisi mitään vaarallista ja käyn suihkussa ihan rauhaisin mielin.

Sun tapauksessa kuulostaa kyllä siltä, että ei kannata jättää valvomatta, koska kiipeillessä voi sattua pahastikin. Ota mukaan ammeeseen sohlaamaan, ei taida enää pinnasängyssä pysyä. Tai käy suihkussa päiväunien aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi