Peppuvaon karvojen ajeluun sopiva höylä?
Tavallinen höylä ei oikein toimi. Miksei ole olemassa peppuvaon karvojen poistoon tarkoitettuja höyliä? Voisi olla vaikka tavallisen höylän toisessa päässä se peppuvakohöylä, niin ei tarvitsisi nolostella kun se tulisi kylkiäisenä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Jos se nolostuttaa sinua, et ole vielä valmis harrastamaan sitä.
Sama pätee seksiin.
Aika moni häpeää jo kuukautissuojien ostamista. Siksi mietin ettei peppukarvahöylä olisi monelle ehkä se helpoin ostettava. Eikä tuo nyt edes ollut pointti vaan se, ettei tuollaista höylää ole vielä keksitty.
Ap
Kyllä mä saan ihan tavallisella höylällä ajeltua karvat peppuvaosta. Ihan vaan takaosasta eteenpäin höyläilen. Ensin toinen puolisko ja sitten toinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle suosittelen Jormaa.
Silläkö karvat lähtee?
Nenäkarvatrimmeri toimii. Ja ei, en käytä samaa nenässä.
T. toinen jolla muodokas pjerse
Mä käytän niitä "kertakäyttö"partahöyliä. Hyvin lähtee. Yläosan peppua joutuu ottamaan eri suuntiin että ylimmät karvat lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän niitä "kertakäyttö"partahöyliä. Hyvin lähtee. Yläosan peppua joutuu ottamaan eri suuntiin että ylimmät karvat lähtee.
Ja paras asento on mennä ns kyykkypa&ka asentoon kyykkyyn ja siitä alakautta höylätä.
Millaisia karvaperiä te oikein olette?
Millainen tämä peppukarvahöylä sitten olisi. Mitä ominaisuuksia siltä vaaditaan? Mikä olisi tärkeää muotoilussa?
Voisitko pyytää puolisoasi ajelemaan ne sulta?
Jos se nolostuttaa sinua, et ole vielä valmis harrastamaan sitä.
Sama pätee seksiin.