Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä alkoi arvostella ulkonäköäni

Vierailija
01.09.2019 |

Siis mikä teitä miehiä vaivaa?

Miesystävä on iso mahainen, 11 vuotta minua vanhempi, eikä todellakaan kedon komein kukka.

Olen hoikka, urheilua harrastava kauniiksi kehuttu nainen. Miesystävä on monasti kehunut kauneuttasi ja että olen seksikäs. Nyt kuitenkin kesällä on tullut ”kesäkiloja” 3 kg. Ja kaikki vatsaan. Eli pieni vatsamakkara tällähetkellä on. Tosin nyt alkaa taas treenikausi niin tiedän että tuo makkara sulaa pois. Rasvaprosentini on 24% mikä 44 vuotiaalle naiselle on lähellä ihannetta. Eli lihava en ole, päin vastoin olen lihaksikas koska urheilen paljon.

En vain voi käsittää että epäkomea, lihava mies arvostelee pientä vatsakumpua? Kerroin miehelle, että herra on vapaa vaihtamaan kauniimpaan naiseen ihan vapaasti, niin meni hiljaiseksi. On itse myöntänyt aiemmin, ettei olisi uskonut että saa näin kauniin naisen itselleen.
Niin ja tämä miesystäväni kuolaa Instagramissa parikymppisiä fitnesspimuja, joilla kaikilla täydelliset vartalot, silikoni rintoineen ja viimeisen päälle treenattuine kroppineen. Mies itse kalju, iso mahainen 55 vuotias . Ihmettelen vain miten voi itse noilla spekseillä vaatia sitä fitnesspimua.. Onko miehillä hämärtynyt käsitys normaalivartalosta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta myös miehestä, jolla oli tapana arvostella ja kommentoida naisten vartaloita. Varsinkin, jos joku oli lihava. Mies oli itse reilusti ylipainoinen eikä todellakaan mikään sporttinen adonis... Makasi mielellään sohvalla kittaamassa kaljaa ja syömässä sipsejä ja kasvatti sitä "elintasokumpuaan", kuinka sitä nimitti. Sellainen mies, jolla ei ole MITÄÄN varaa haukkua kenenkään toisen ulkonäköä tai läskejä.

Vierailija
22/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa sut epävarmaksi, että et löytäisi parempaa.

Yllättävän yleistä että yrittävät saada toiselle epämukavan olon.

Voimme pohtia tilanteita, kannustaako tuo minua vai lannistaako?

Lannistaja-ankeutuksista pitkä miinus.

Terveisiä suhteissa kannustetaan tasapuolisesti toista löytämään omat vahvuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n miesystävä kyselee tyhmiä joten AP kyselee että "siis mikä teitä miehiä vaivaa?"

Vierailija
24/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oikeasti vientiä olisi. Ostin Tinder goldin kun halusin tietää onko minulla mitään toivoa sinkkumarkkinoilla. Sain 800 tykkäystä muutamassa päivässä. Satoja yhteydenottoja deittisivustolla. Jne.

Oikeasti en ole miesystävälleni kertonut miten ”suosittu” olin, hän kun oli saanut vain muutaman matchin...ja nekin vanhoilta, lihavilta naisilta.. Mies itse etsi kymmenen vuotta nuorempaa, hoikkaa, urheilullista naista.

Vierailija
25/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuitenkin olla sellainen ns. jänskäheppu tämä sinun 55v Adonis?

Vierailija
26/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi kuuntelemaan tollasta. Pitkään sinkkunaisena elelleenä olen tehnyt pitkän matkan itseni hyväksymisessä, kun kukaan ei ole ollut vaikuttamassa ajatuksiini itsestäni, joten en aio antaa jalansijaa jatkossakaan ulkonäön kritisoijille, suosittelen samaa sinulle.

Vierailija
27/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ”tapailemani mies niin ihana, mutta...” provoja on jo palsta täynnä. Jospa trolli vetäis hieman henkeä ja paukuttelis vähän hitaampaan tahtiin, niin vois joku jopa tarttua syöttiin.

Vierailija
28/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan ex-miesystävä?

Vierailija
29/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos unohdetaan miehen ulkonäkökriteerit naiselle, on mies muutoin aivan ihana, oikeasti. Ottaa minut huomioon, kohtelee herrasmiesmäisesti, osaa puhua ja pussata. Maksaa aina ravintolassa ja hakee autolla ja vie minne menenkin, hellii ja puhuu kauniisti. On hyvä isä.

Tämä ulkonäkökriteeri on ainoa miinus miehessä

Vierailija
30/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä ei voi päätellä luonnetta?!

Enpä olisi uskonut, eh..

Vierailija
31/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos unohdetaan miehen ulkonäkökriteerit naiselle, on mies muutoin aivan ihana, oikeasti. Ottaa minut huomioon, kohtelee herrasmiesmäisesti, osaa puhua ja pussata. Maksaa aina ravintolassa ja hakee autolla ja vie minne menenkin, hellii ja puhuu kauniisti. On hyvä isä.

Hyvä isä - kenelle?

Katseleeko "hyvä isä" tyttärensä ikäisiä fitnesnaisia - loukkaa siten myös naisystäväänsä?

Mokomaan haihattelijaan en tuhlaisi aikaani muutaman pusutuokion takia. En voisi olla ajattelematta, että olen vain korvike sille, mitä hän ei voi enää saada,

Vierailija
32/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelet näyttelijän kanssa. 

Rooli: hyvä mies

Esitysaika: heräämisestä nukahtamiseen

Se todellisuus sieltä pilkahtelee pintaan näissä ulkonäön kritisoinneissa ja instabeibien kuolaamisessa (ei muuten rajoitu someen se...)

Miehen omalla ulkonäöllä ei ole tässä mitään merkitystä.

Vierailija
33/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi naiset eivät tylytä ja arvostele miehiä ja heidän ulkonäköään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi