Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystävä alkoi arvostella ulkonäköäni

Vierailija
01.09.2019 |

Siis mikä teitä miehiä vaivaa?

Miesystävä on iso mahainen, 11 vuotta minua vanhempi, eikä todellakaan kedon komein kukka.

Olen hoikka, urheilua harrastava kauniiksi kehuttu nainen. Miesystävä on monasti kehunut kauneuttasi ja että olen seksikäs. Nyt kuitenkin kesällä on tullut ”kesäkiloja” 3 kg. Ja kaikki vatsaan. Eli pieni vatsamakkara tällähetkellä on. Tosin nyt alkaa taas treenikausi niin tiedän että tuo makkara sulaa pois. Rasvaprosentini on 24% mikä 44 vuotiaalle naiselle on lähellä ihannetta. Eli lihava en ole, päin vastoin olen lihaksikas koska urheilen paljon.

En vain voi käsittää että epäkomea, lihava mies arvostelee pientä vatsakumpua? Kerroin miehelle, että herra on vapaa vaihtamaan kauniimpaan naiseen ihan vapaasti, niin meni hiljaiseksi. On itse myöntänyt aiemmin, ettei olisi uskonut että saa näin kauniin naisen itselleen.
Niin ja tämä miesystäväni kuolaa Instagramissa parikymppisiä fitnesspimuja, joilla kaikilla täydelliset vartalot, silikoni rintoineen ja viimeisen päälle treenattuine kroppineen. Mies itse kalju, iso mahainen 55 vuotias . Ihmettelen vain miten voi itse noilla spekseillä vaatia sitä fitnesspimua.. Onko miehillä hämärtynyt käsitys normaalivartalosta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, otsikossasi. Siinä pitäisi lukea 'Entinen miesystävä alkoi arvostella ulkonäköäni'. 

Vierailija
4/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä vietät tämän ihanuuden kanssa aikaasi syystä että?

Vierailija
5/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sut epävarmaksi, että et löytäisi parempaa.

Vierailija
6/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut, millä tavalla miesystäväsi arvostelee, eli kerrohan sanatarkasti?

Vierailija
7/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon keltapöksyukko.

Vierailija
8/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo miesten ego, vaikka millsinen pottunokka kaljamaha niin egoa riittää

Vierailija
9/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole provo. Mies on hauskaa seuraa, enkä itse ole pinnallinen, minulle miehen komeus ei ole tärkeää. Vaikka voi kuulostaa hullulta, mies on luonteeltaan aivan ihana, mikä itselleni taas on tärkeää.

Yksi seikka voi olla, että miestä selkeästi häiritsee se oma iso maha. Ei esim tykkää että koskettelen mahaa. Mietin, että hän itse ei ole sinut itsensä kanssa ja ikäänkuin kääntää omat ”ongelmansa” minulle.

Vierailija
10/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ex narsisti. Oli ruma ja lihava, mutta keksi valittaa että minä olen lihava, vaikka en ollut.

Niillä on joku peilisolujärjestelmä viallinen, kun oikeasti luulee että toisen ominaisuudet olisi jotenkin itsen jatke.

Vatsapömpöstä tuli mieleen, olen nähnyt todella kauniita jooganaisia, joilla on lihakset kohdillaan, mutta jätetty vatsapömppö lyhyen puseron alla näkyviin. Siinä voi olla vielä napakoru.

Vierailija
11/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun läskilt faijalt, narsisti kenties?

Vierailija
12/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoi puristelemaan sitä minun pömppistäni ja kerran kun viestiteltiin seksuaalissävytteisesti niin naureskeli mun vatsamakkaralle. Tästä pillastuin. Kuuma seksisessio lässähti kuin lehmän häntä, ja kerroin miehelle, että on vapaa vaihtamaan kauniimpaan. Heitin miehen jo ulos elämästäni, mutta itkien pyysi takaisin ja pyysi anteeksi monta kertaa...

Vierailija
13/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole provo. Mies on hauskaa seuraa, enkä itse ole pinnallinen, minulle miehen komeus ei ole tärkeää. Vaikka voi kuulostaa hullulta, mies on luonteeltaan aivan ihana, mikä itselleni taas on tärkeää.

Yksi seikka voi olla, että miestä selkeästi häiritsee se oma iso maha. Ei esim tykkää että koskettelen mahaa. Mietin, että hän itse ei ole sinut itsensä kanssa ja ikäänkuin kääntää omat ”ongelmansa” minulle.

"kuolaa Instagramissa parikymppisiä fitnesspimuja"

En voisi kuvitella seurustelevani 55-vuotiaan miehen kanssa, joka käyttää instaa.

Vierailija
14/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mieskaveri, joka sanoo suoraan miltä näytän. En rakasta häntä. Sanoi, että perseeni on hyvä ja lantioni ei. Tiedän sen, koska liikakiloja on 11 viralliseen painoindeksiin. Olen kiitollinen että sanoo suoraan, koska ei hän ole miesystäväni. 

Vierailija
15/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin voi olla päinvastoin, ettei siedä jos nainen on tikissä. Haluaa että toinen on samalla tasolla jolloin saa itsekin mässyttää hyvällä omatunnolla.

Mitä jos kysyisit suoraan? Voisit kannustaa terveeseen ruokaan ym. Jos suuttuu tai kieltää, halu vallankäyttöön paljastuu.

Vierailija
16/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä haaveilemaan muoviprinsessojensa ääreen.

Kai sinullakin tuossa iässä on jo varaa valita mitä teet ja kenen kanssa.

Vierailija
17/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä ap siltä pallomahalta: "onko sun peili rikki, tai jotain . . ." Naurahtele aina välillä merkitsevästi ja katsele sen suurta mahaa. Ihmettele ääneen. "miten jotkut ei näe omaa tilaansa, ja missä mennään?"

Mietiskele edelleen ääneen: "miltähän sellainen solakka urheilijamies tuntuisi?" Keinoja on, käytä niitä.

Vierailija
18/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on lihonut melkein 20 kiloa kolmen vuoden suhteen aikana. Itselle on tullut huimat pari kiloa, oon edelleen kokoa xs/s, BMI päälle 20.

Välillä mies on dissannut, jopa haukkunut, tosi kovinkin sanoin sitä kun lenkkeilen, syön terveellisesti, elän suht kurinalaisesti ja pidän itseni kunnossa.

On kuitenki myöntänyt, että tekee siksi kun itsellään on niin huono olo turvonneesta muodostaan ja laiskuudestaan ja ärsyttää kun toinen jaksaa ja painaa eteenpäin. Itse tietää, että on käynyt tuuri ja koettaa itsetuntoa latistamalla pitää sut itsellään.

Näytä ukolles keskaria ja ole välittämättä ja päästä ihan vapaasti jahtaamaan niitä insta-pimuja. Kuulostaa siltä, että itse saisit reilusti paremman ja fiksumman.

Vierailija
19/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kans käynyt näin kahdesti. 1. Mies oli lyhyt väkivaltainen alkoholisti. Toinen vasta muutaman kerran tavattu, sellainen 5cm mies. Eli kyllä he itsetuntoaan koittavat kohottaa toista haukkumalla. Olen itse kauniiksi kehuttu, hoikka ja paljon liikkuva nainen ja myös sen verran terve itsetunto löytyy, etten ole jäänyt haukkuja kuuntelemaan.

Vierailija
20/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narsistisika! Muuttuu vain pahemmaksi ajan myötä. Kohta et osaa tehdä miehen mielestä mitään oikein. Nämä menee aina saman kaavan mukaan.