Vaihdatko rintsikat joka päivä?
Mä huuhtaisen joka päivä töiden jälkeen rintsikat ja ne on aamulla taas kuivat.
Ja ei, minulla ei ole vain yksiä liivejä, mutta en halua, että niihin pintyy yhtään likaa tai hikeä. Konepesu tuhoaa kalliit liivit nopeasti.
Kommentit (87)
Vaihdan puhtaat rintaliivit joka päivä. Pesen kaikki liivini koneessa 60 asteessa, yhdetkään liivit eivät ole hajonneet sen takia, käytän pesupussia.
Sama alushousujen kanssa, joka päivä puhtaat ja pesu 60 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
minä pesen rintsikat noin kahden viikon välein, paitsi jos oikein hikoilen.
Alushousut vaihdan kerran viikossa, samoin sukat. Paitsi jos jotain vuotoa, niin silloin tietysti heti.
Liika pesu on ihan turhaa.
En haluaisi olla esim. työkaverisi. Olet haisuli, mutta et ymmärrä sitä itse. Alushousut tulee vaihtaa joka päivä. Kaksi viikkoa samojen rintsikoiden pitoa on aivan liikaa, jo viikko on paljon, vaikka ei hikoilisi liikunnan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kalliit liivit jotenkin huonolaatuisia? Käytän H&M ja Kappallin liivejä, pesen aina koneessa ja kestävät hyvänä vuosikausia.
Ehkä sulla onkin pienet rinnat niin esim. HM käy ja niitä voi ostaa ja kestä koneessa.
Kun nenään isompiin rintoihin: E, F, G, H, i... niin liivejä EI TODELLAKAAN löydy mistään HM vaan erikoisliikkeitä ja ne MAKSAA `a 100e ja siitä eteenpäin. Eikä niitä ei suositella pestävän koneessa.
HM ei taida edes niin pientä kuin D-kuppia löydy tai korkeintaan niitä, mutta ei yhtään isompaa.
Eli omistat pienet A, B, tai C rinnat, kun HM liivejä käytät.
T: G-kuppi
Minulla on J-kuppi, enkä suostu maksamaan liiviestäni kuin korkeintaan 70 euroa. Pesen ne koneessa pesupussissa, käsinpesuohjelmalla. Säilyvät hyvänä vuosikausia.
Höpö höpö. 70e eurolla ei löydy tuon kokoisille rinnoille kuppeja.
-k.kupit-
Kyllä löytyy. Itsellänikin on J-kuppi ja tilaan esim. zalandolla. Alle 50 eurollakin voi löytyä hyviä liivejä.
Kehotan tsekkaamaan myös Marks & Spencerin, jos koko on max. H-I. Heillä on ihan loistavia t-paitaliivejä noin 30 eurolla. Myös esim. Changelta saa perusliivejä 40-50 eurolla ainakin J-kuppiin asti :)
T. 70G/65H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kalliit liivit jotenkin huonolaatuisia? Käytän H&M ja Kappallin liivejä, pesen aina koneessa ja kestävät hyvänä vuosikausia.
Ehkä sulla onkin pienet rinnat niin esim. HM käy ja niitä voi ostaa ja kestä koneessa.
Kun nenään isompiin rintoihin: E, F, G, H, i... niin liivejä EI TODELLAKAAN löydy mistään HM vaan erikoisliikkeitä ja ne MAKSAA `a 100e ja siitä eteenpäin. Eikä niitä ei suositella pestävän koneessa.
HM ei taida edes niin pientä kuin D-kuppia löydy tai korkeintaan niitä, mutta ei yhtään isompaa.
Minulla on J-kuppi, enkä suostu maksamaan liiviestäni kuin korkeintaan 70 euroa. Pesen ne koneessa pesupussissa, käsinpesuohjelmalla. Säilyvät hyvänä vuosikausia.
-k.kupit-
Kyllä löytyy. Itsellänikin on J-kuppi ja tilaan esim. zalandolla. Alle 50 eurollakin voi löytyä hyviä liivejä.
Kehotan tsekkaamaan myös Marks & Spencerin, jos koko on max. H-I. Heillä on ihan loistavia t-paitaliivejä noin 30 eurolla. Myös esim. Changelta saa perusliivejä 40-50 eurolla ainakin J-kuppiin asti :)
T. 70G/65H
Juuri M&S:n liivit mielestäni kulahtavat nopeasti. Mutta sieltä sentään saa liivejä myös isolle kupille ja pienelle ympärykselle edullisesti.
Yleensä maksan 50-120 € liiveistä, saan kauniit ja kestävät.
/61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän n. viikon putkeen samoja, eikä haise.
Pesen koneessa ja hyvin on kestänyt. Cubukselta ostan, kestäviä ja edullisia.
Pienitissiset löytää liivejä 10e ja vaikka mistä. Naiselliset rinnat omaava isorintainen nainen käy ostamassa liivinsä alan liiviliikkeistä koska ne on ainoita paikkoja mistä niitä saa.
Suurin osa naisista on niin lattarintaisia, että liivejä löytyy joka nurkalta.
Olipas tökeröä tekstiä. Onko tämä miehen kirjoittama ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-k.kupit-
T. 70G/65H
Juuri M&S:n liivit mielestäni kulahtavat nopeasti. Mutta sieltä sentään saa liivejä myös isolle kupille ja pienelle ympärykselle edullisesti.
Yleensä maksan 50-120 € liiveistä, saan kauniit ja kestävät.
/61
Voi harmi :( Itsellä ei ole ollut tuollaista kokemusta, mutta sen olen huomannut, että M&S:n liiveissä ei ole ihan yhtä kestävät hakaset kuin joissain kalliimmissa liiveissäni. Eli jos todella napakoista liiveistä tykkää (eli jos hakaset joutuvat tosi kovalle rasitukselle) niin saattaa joutua jossain vaiheessa vahvistamaan hakasten kiinnitystä. Muuten ovat ainakin itselläni kestäneet yhtä hyvin kuin 2-3 kertaa kalliimmatkin liivit :) Pesen käsin noin kolmen käyttökerran jälkeen. En vain ole miltään muulta merkiltä onnistunut löytämään yhtä pehmeitä ja huomaamattomia t-paitaliivejä. Ja olkaimettomat myös! Eivät hievahtaneet senttiäkään vaikka kuinka tanssin ystävän häissä :D siinä kyllä peittosivat aiemmat huomattavasti kalliimmat olkaimettomat liivini.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolmet kaariliivit, käytän samoja päivän tai kaksi ja sitten vaihdan toisiin jne. Eli välissä saavat "tuulettua". Pesen koneessa sitten suunnilleen kahden viikon välein. Urheiluliivit pesen aina käytön jälkeen kun ne tietenkin kastuvat hiestä märäksi.
Ovatko liivisi ns tuulettumassa vaatekaapissa ? Miksi et pese niitä mielummin. Harva vaate on niin tiiviisti iholla kuin rintaliivit. Vaikka ei hikoilisikaan hurjasti niin ihosta lähtee kuollutta solukkoa tms joka kertyy kankaaseen. Sitäkö säilöt siellä vaatekaapissa pari viikkoa ?
En. Pidän rintaliivejä n 3 pv, pikkarit vaihdan joka aamu. Lenkkeilyliivit asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa apua haisevaan hikeenne, Jos joka päivä rintsikat haisee, eihän se ole rintsikoiden vika.
Mistä saan apua haisevaan rinnanalushikeen.
Pesen joka päivä sekä aluset että rintsikat.
Löysin avun tähän, kun aloin joka aamu laittaa käsidesiä vanulappuun ja pyyhin rinnanaluset sillä. Loppui haiseminen!
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa apua haisevaan hikeenne, Jos joka päivä rintsikat haisee, eihän se ole rintsikoiden vika.
Mene palvelevaan erikoisliikkeeseen ja sanopa tuo myyjälle. Nauraa sinut ulos liikkeestä 🤣.
PS. Pidän max 2 päivää samoja rintsikoita. Minulla on niitä useita ja eri värisiä. Eikä ole halpiskamaa (halpikset ei myy 75G-kokoa)
Vierailija kirjoitti:
minä pesen rintsikat noin kahden viikon välein, paitsi jos oikein hikoilen.
Alushousut vaihdan kerran viikossa, samoin sukat. Paitsi jos jotain vuotoa, niin silloin tietysti heti.
Liika pesu on ihan turhaa.
"Alushousut vaihdan kerran viikossa." Hyi olkoon, miten epähygieenistä!
En. Olen käyttänyt vuoden samoja rintsikoita.
Koneessa pesen samaa tahtia kuin muitakin vaatteita. Halpiksia Lindexistä, monta vuotta pysyvät hyvinä.
En käytä rintaliivejä. B 80. Vain juostessa, hiihtäessä ja tenniskentällä käytän. Mukavuuskysymys ja rinnat pysyvät kiinteämpinä ilman turhia kiristyksiä.
En rehelinen vastauskin.Koska en niitä käytä,ovat turhakeet pienirintaiselle ja alipainoiselle!
En oikein jaksa uskoa, että fiinit liivini kestäisivät sen kauempaa käsin pesten, kun tosiaan niiden käyttöikä lähenee kymmentä vuotta. Mulla on G-kupilleni myös muutamat alle kolmenkympin liivit, ne näyttävät kulahtaneilta nyt runsaan parin vuoden jälkeen.
Nimittely ja vastakkainasettelu ketjussa saisi minun puolestani myös loppua. Tykkään omasta kehostani, ja monet viehättävimmistä tapaamistani naisista ovat olleet hyvin pienirintaisia <3