Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdatko rintsikat joka päivä?

Silpun fani
01.09.2019 |

Mä huuhtaisen joka päivä töiden jälkeen rintsikat ja ne on aamulla taas kuivat.
Ja ei, minulla ei ole vain yksiä liivejä, mutta en halua, että niihin pintyy yhtään likaa tai hikeä. Konepesu tuhoaa kalliit liivit nopeasti.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ahkera. Pesen rintsikat varmaan n.2 viikon välein. En jaksa pestä käsin vaan aina koneessa pesupussissa. En kyllä käytä samoja liivejä putkeen vaan vaihtelen melkeinpä päivittäin.

Vierailija
22/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän välein pesen ja useimmiten 60 asteessa. Ihan hyvinhän ne kestää kuumassa pesun, vaikka olisivat mitä materiaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan käyttää hyvinkin pari viikkoa samoja. Siisti toimistotyö, jossa ei hikoile. Kotiin tullessa vaihdan aina toiset liivit, tukevammat urheiluliivit, koska lähden aina heti koiran kanssa lenkille ja sitten yleensä johonkin liikuntaharrastuksiin.

Vierailija
24/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa apua haisevaan hikeenne, Jos joka päivä rintsikat haisee, eihän se ole rintsikoiden vika. 

Rintsikat on pääasiassa tekokuitua ja kun siihen tarttuu hiki ja ihosta irronnut kuona ei sitä hajua enää saa pois. Tämä päivittäinen rintsikoiden peseminen on lähinnä tämän kertyvän lian ennaltaehkäisyä. On myös mukava laittaa suihkun jälkeen puhtaat alusvaatteet. Miksi laittaisin liasta tönkkönä seisovat rintsikat jos kerran on mahdollista laittaa puhtaat ? En koe että se peseminen olisi niin vaivalloista. Luultavasti sinunkin rintsikkasi haisevat jos et niitä säännöllisesti pese. Et ehkä vain itse huomaa sitä.

Vierailija
25/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa pesen kahdet rintsikat, kesäkuumilla useamminkin. 

Mulla on liikuntaan omat rintsikat ja sitten tavalliseen olemiseen omat. Toiset siis hikistyvät mitä hikistyvät liikkuessa ja toiset puen suihkussa käymisen jälkeen. Viikonloppuna saunomisen yhteydessä pesen molemmat rintsikat ja jätän kuivaamaan kylpyhuoneeseen narulle. 

En hikoile paljoa ja käyn vähintään kerran päivässä suihkussa, joten tämä on toiminut. Pahimpien helteiden aikaan tosin tiuhensin tahtia. 

Vierailija
26/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä pesen rintsikat noin kahden viikon välein, paitsi jos oikein hikoilen.

Alushousut vaihdan kerran viikossa, samoin sukat. Paitsi jos jotain vuotoa, niin silloin tietysti heti.

Liika pesu on ihan turhaa.

Hyi helv...

Vierailija
27/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaihdan liivit päivittäin. Hikoilen paljon, enkä todellakaan halua pukea suihkun jälkeen hikisiä liivejä, ällöttävä ajatuskin. Pesen liivit kerralla kerran viikossa, pesupussissa käsinpesuohjelmalla. Kestävät hyvänä vuosia.

Vierailija
28/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän muutaman päivän samoja ja pesen sitten pesukoneessa 40 asteessa.

Sukat ja alushousut vaihdan päivittäin, koska alapää ja jalat hikoilevat ja likaantuvat ihan eri tavalla.

Vierailija
29/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka päivä muun pyykin mukana 60 asteessa.Hyvin kestää sen ajan mitä pitääkin, noin vuoden. Joskus olen pessyt jopa 90 asteessa ja eivät menneet huonoiksi. Sloggeja tai Triumfin liivejä käytän.

Vierailija
30/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän muutaman päivän samoja ja pesen sitten pesukoneessa 40 asteessa.

Sukat ja alushousut vaihdan päivittäin, koska alapää ja jalat hikoilevat ja likaantuvat ihan eri tavalla.

Ja siis urheiluun käytän eri liivejä jotka pesen joka käytön jälkeen, koska liikkuessa hikoilen kaikkialta paljon.

Vierailija
31/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukat ja alushousut vaihdan joka päivä, mutta samoja ritsikoita käytän yleensä työviikon ajan ja pistän sitten viikonloppuna pesuun. Teen siistiä sisätyötä, jossa ei hikoiluta ja yleensä kotiin päästyä riisunkin rintsikat pois, joten ne ei kerkeä edes olla päällä ihan koko päivää.

Samoin paitsi että yleensä illaksi vaihdan eri rintsikat/urheiluliivit riippuen mitä on ohjelmassa. Mutta esim lenkillä/salilla en viitsi käydä samoissa kun niissä hikoilen.

Vierailija
32/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen ja vaihdan rintsikat päivittäin. Kotosalla olen usein ilman. Pesen ne kerran viikossa käsin.

Vierailija
33/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän viikon ajan paria kolmea eri rintsikoita ja laitan ne viikonloppuna pesuun. Yleensä niin, että töihin mulla on kahdet eri ja sitten iltaisin kotona pidän kolmansia. Jos teen jotain superhikistä hommaa niin vaihdan heti.

Sukat ja alushousut vaihtoon päivittäin. Alushousut pesen nykyään 60 asteessa vaikka pesulappu sanoisi mitä, rintsikat taas hienopesussa.

Vierailija
34/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä niitä yleensä kuin vain juhlissa, ja ku treenaan, käyn koulissa ja muuten en. Mut jos en treenaa, tai koulussa ei ole liikkaa, tai en hikoile hirveästi ne voi mennä itsellä n. 2-3pvä. 4pvä on ihan max. Mulla on n. 4-6 liivit, joista 4 on ihan kaapissa sen takii, et on vähä isommat ja jos toiset hajoo, tissit kasvaa tms toiset on kuivumassa tai pitkin poikin kaappia tms esim. Pyykkikorissa. Alushousut vaihdan joka päivä 1 kertas. Toki enemmänkin, jos menkat ja vuotaa yli siteen tai tamponi, tai kuukuppi niin täynnä että ohi mennyt. Sukat vaihdan 2 pvä välein, jos olen viikonlopun kotona. Muuten jokapäivä. Ostan alusvaatteeni, yms vaatteeni enimäkseen kirppiksiltä ja tokmannilta. Toki ostan alusvaatteer, pipot, sukat kaupasta en iirppikseltä. Muut vaatteet yritän ostaa ja katsoa kirppiksiltä, ja jos ei nii tokmannista. Ei niitten tarvii olla merkkivaatteita, eikä sellaisia mulla ois edes varaa ostaa. H&Mmästä on turha 44-46 koon käyttävän edes haaveilla sellaisten, sekä adidaksen vaatteista. Sain kerran lahjakortin adidakseen, mutta eihän se 50e riittänyt yksiin kenkiin. Juuri silloin itselläni ei ollut kuin yhdet kengät, ja nekin makso yli 100e plus pohjalliset. Itselläni koko 44 kengissä, plus leveä lesti viakka olen nainen mutta harvoin näin isoja kenkiä kuitenkaan löytää mistään naisten osastolta. Loppuvat viimeistään ainakin kokoon 42, ja harmittaa kun löytää nätit kengät mutta kun katot kokoa niin ei mahdu. Tosin, vaikka ostan suurimman osan kengistä miesten puolelta, niin ei kukaan niistä mulle oo enää moneen vuoteen valittanut. Paljoa tarvii omilla rahoilla käydä kissään adidas yms merkkiliikkeessä.

Tää on vaan mun mielipide, älkää tulko kritisoimaan.

Pidin viestistäsi. Mutta laita kappalejaot ensi kerralla!

Vierailija
35/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän samoja noin kolme päivää. Pesen käsin (2-3 liivit kerrallaan ettei tarvitse jatkuvasti olla pesemässä).

Vierailija
36/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kalliit liivit jotenkin huonolaatuisia? Käytän H&M ja Kappallin liivejä, pesen aina koneessa ja kestävät hyvänä vuosikausia. 

Ehkä sulla onkin pienet rinnat niin esim. HM käy ja niitä voi ostaa ja kestä koneessa.

Kun nenään isompiin rintoihin: E, F, G, H, i... niin liivejä EI TODELLAKAAN löydy mistään HM vaan erikoisliikkeitä ja ne MAKSAA `a 100e ja siitä eteenpäin. Eikä niitä ei suositella pestävän koneessa.

HM ei taida edes niin pientä kuin D-kuppia löydy tai korkeintaan niitä, mutta ei yhtään isompaa.

Eli omistat pienet A, B, tai C rinnat, kun HM liivejä käytät.

T: G-kuppi

Vierailija
37/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen työmatkat ja käytän matkoilla urheiluliivejä, jotka vaihdan töissä. Pidän työliivejä koko viikon (paitsi tietysti jos pitää olla esim valkoisen paidan olla valkoiset ja mustan alla mustat) ja vien perjantaina pesuun. Kotona vaihdan kotiliivit, joita pidän pari päivää ja pesen sitten, kotona kun tulee enemmän hikoiltua siivotessa ym, töissä toimistohommissa ei tule hiki. Urheiluliivit pesen päivittäin. Pesu yleensä 40 asteessa pesupussissa, joskus harvoin ns. paremmat liivit pesen käsin.

Vierailija
38/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaihtaa rintsikat jok päivä, kun alkavat haista.

Pikkareissa olen joutunut pitämään jo vuosikaudet pikkuhousunsuojaa ja silti vaihdan pilkarit joka päivä. (tämän aiheutti peräkäiset keskenmenot. Niiden jälkeen oli jostain syystä tiputteluvertaennen ennen ja jälkeen kuukautisten monta vuotta. Eli lähes koko ajan jotain verta tuli. Enää ei, mutta jäi runsas valkovuoto)

Sukkia vaihdan viikon tai kahden välein.

Vierailija
39/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kalliit liivit jotenkin huonolaatuisia? Käytän H&M ja Kappallin liivejä, pesen aina koneessa ja kestävät hyvänä vuosikausia. 

Ehkä sulla onkin pienet rinnat niin esim. HM käy ja niitä voi ostaa ja kestä koneessa.

Kun nenään isompiin rintoihin: E, F, G, H, i... niin liivejä EI TODELLAKAAN löydy mistään HM vaan erikoisliikkeitä ja ne MAKSAA `a 100e ja siitä eteenpäin. Eikä niitä ei suositella pestävän koneessa.

HM ei taida edes niin pientä kuin D-kuppia löydy tai korkeintaan niitä, mutta ei yhtään isompaa.

Eli omistat pienet A, B, tai C rinnat, kun HM liivejä käytät.

T: G-kuppi

En oo se, kelle vastaat.

Mutt Onko ne kalliit liivit heikkolaatuisia, kun eivät konepesua kestä?

Ja mulla on B-kuppi, jos se on oleellista.

Vierailija
40/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän n. viikon putkeen samoja, eikä haise.

Pesen koneessa ja hyvin on kestänyt. Cubukselta ostan, kestäviä ja edullisia.

Pienitissiset löytää liivejä 10e ja vaikka mistä. Naiselliset rinnat omaava isorintainen nainen käy ostamassa liivinsä alan liiviliikkeistä koska ne on ainoita paikkoja mistä niitä saa.

Suurin osa naisista on niin lattarintaisia, että liivejä löytyy joka nurkalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi