Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdatko rintsikat joka päivä?

Silpun fani
01.09.2019 |

Mä huuhtaisen joka päivä töiden jälkeen rintsikat ja ne on aamulla taas kuivat.
Ja ei, minulla ei ole vain yksiä liivejä, mutta en halua, että niihin pintyy yhtään likaa tai hikeä. Konepesu tuhoaa kalliit liivit nopeasti.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kalliit liivit jotenkin huonolaatuisia? Käytän H&M ja Kappallin liivejä, pesen aina koneessa ja kestävät hyvänä vuosikausia. 

Vierailija
2/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pesen rintsikat noin kahden viikon välein, paitsi jos oikein hikoilen.

Alushousut vaihdan kerran viikossa, samoin sukat. Paitsi jos jotain vuotoa, niin silloin tietysti heti.

Liika pesu on ihan turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän n. viikon putkeen samoja, eikä haise.

Pesen koneessa ja hyvin on kestänyt. Cubukselta ostan, kestäviä ja edullisia.

Vierailija
4/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan ja pesen joka päivä, niin kuin muutkin alusvaatteet.

Vierailija
5/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesu joka päivä? Pesetkö käsin vai?

Vierailija
6/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa apua haisevaan hikeenne, Jos joka päivä rintsikat haisee, eihän se ole rintsikoiden vika. 

Vierailija
7/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koneessa.

Vierailija
8/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koneessa.

Miten saat täydet koneelliset joka päivä, vai pesetkö ihan vajaina?

Vierailija
9/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda joka päivä. Käytän nukkumaan menoon asti, eikä ehtis kuivua yön aikana.

Vierailija
10/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ja alushousut vaihdan joka päivä, mutta samoja ritsikoita käytän yleensä työviikon ajan ja pistän sitten viikonloppuna pesuun. Teen siistiä sisätyötä, jossa ei hikoiluta ja yleensä kotiin päästyä riisunkin rintsikat pois, joten ne ei kerkeä edes olla päällä ihan koko päivää.

Vierailija
11/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa apua haisevaan hikeenne, Jos joka päivä rintsikat haisee, eihän se ole rintsikoiden vika. 

Mistä saan apua haisevaan rinnanalushikeen.

Pesen joka päivä sekä aluset että rintsikat.

Vierailija
12/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese niitä ikinä, koska mulla ei ole ainoitakaan rintaliivejä:D

Vierailija
13/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koneessa.

Miten saat täydet koneelliset joka päivä, vai pesetkö ihan vajaina?

Kyllä meillä ainakin yksi koneellinen päivässä pyörii.

Vierailija
14/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaihtaa joka päivä. Navetassa/sikalassa hikoillessa rintsikat alkaa haisemaan niin karmivan pahalle, ettei niitä yökkimättä saa päältä riisuttua. En tasan pue niitä haisevia enää päälle vaan otan puhtaat. Kun pesupussi on lähes täys, pesen 60 asteessa koko satsin.

Vierailija
15/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saan apua haisevaan rinnanalushikeen.

Pesen joka päivä sekä aluset että rintsikat.

Lisään vielä, että sen sijaan jalkahiki ei mulla haise. Voisin pitää samoja sukkia vaikka kuukauden, mutta ne alkaa kerätä kuonaa siten, että eivät ole enää lämpimät.

Mulla haisee vaan kainalot ja rinnanaluset.

Vierailija
16/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vaihtaa joka päivä. Navetassa/sikalassa hikoillessa rintsikat alkaa haisemaan niin karmivan pahalle, ettei niitä yökkimättä saa päältä riisuttua. En tasan pue niitä haisevia enää päälle vaan otan puhtaat. Kun pesupussi on lähes täys, pesen 60 asteessa koko satsin.

Ei rintsikat kestä 60 asteen pesua, vai onko sulla täyspuuvullaiset. Sellaiset venymättömät. Sellaisia näin synnärillä. Ei ollut mun kokoa siellä. Ihan liian paksu ympärysmitta mulla niihin.

Vierailija
17/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pesupussissa hienopesussa muutaman päivän käytön välein. Urheilun jälkeen suoraan pyykkiin. Käytän hyvälaatuisia, kalliimpia liivejä, kun muista ei löydy kokoja. Liivit kestävät näin vuosia, jotkut jopa kymmenen vuotta.

Vierailija
18/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä niitä yleensä kuin vain juhlissa, ja ku treenaan, käyn koulissa ja muuten en. Mut jos en treenaa, tai koulussa ei ole liikkaa, tai en hikoile hirveästi ne voi mennä itsellä n. 2-3pvä. 4pvä on ihan max. Mulla on n. 4-6 liivit, joista 4 on ihan kaapissa sen takii, et on vähä isommat ja jos toiset hajoo, tissit kasvaa tms toiset on kuivumassa tai pitkin poikin kaappia tms esim. Pyykkikorissa. Alushousut vaihdan joka päivä 1 kertas. Toki enemmänkin, jos menkat ja vuotaa yli siteen tai tamponi, tai kuukuppi niin täynnä että ohi mennyt. Sukat vaihdan 2 pvä välein, jos olen viikonlopun kotona. Muuten jokapäivä. Ostan alusvaatteeni, yms vaatteeni enimäkseen kirppiksiltä ja tokmannilta. Toki ostan alusvaatteer, pipot, sukat kaupasta en iirppikseltä. Muut vaatteet yritän ostaa ja katsoa kirppiksiltä, ja jos ei nii tokmannista. Ei niitten tarvii olla merkkivaatteita, eikä sellaisia mulla ois edes varaa ostaa. H&Mmästä on turha 44-46 koon käyttävän edes haaveilla sellaisten, sekä adidaksen vaatteista. Sain kerran lahjakortin adidakseen, mutta eihän se 50e riittänyt yksiin kenkiin. Juuri silloin itselläni ei ollut kuin yhdet kengät, ja nekin makso yli 100e plus pohjalliset. Itselläni koko 44 kengissä, plus leveä lesti viakka olen nainen mutta harvoin näin isoja kenkiä kuitenkaan löytää mistään naisten osastolta. Loppuvat viimeistään ainakin kokoon 42, ja harmittaa kun löytää nätit kengät mutta kun katot kokoa niin ei mahdu. Tosin, vaikka ostan suurimman osan kengistä miesten puolelta, niin ei kukaan niistä mulle oo enää moneen vuoteen valittanut. Paljoa tarvii omilla rahoilla käydä kissään adidas yms merkkiliikkeessä.

Tää on vaan mun mielipide, älkää tulko kritisoimaan.

Vierailija
19/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rintsikat kestä 60 asteen pesua, vai onko sulla täyspuuvullaiset. Sellaiset venymättömät. Sellaisia näin synnärillä. Ei ollut mun kokoa siellä. Ihan liian paksu ympärysmitta mulla niihin.

Mulla on työrintsikoina sellaiset, mitkä kestää sen 60 astetta. Ihan halpahallista ja Tokmannilta ostettuja mitälie liivejä. Ei niissä pesuohjeissa annettu lupaa pestä niin kuumassa, mutta mikäs estää kokeilemasta, joten minähän teen niinkuin lystään ja pesen kuudessa kympissä. Mitään pahaa ei niille ole tapahtunut. Ostan uusia kun vanhat kulahtaa käyttökelvottomiksi.

Vierailija
20/87 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan rintsikat muutaman päivän välein.Pesen koneessa 40 asteessa pesupussissa.